L’Ajuntament de Castelló de la Plana suspén les festes de la Magdalena

 

L’Ajuntament de Castelló de la Plana ha suspés les festes de la Magdalena i tot el calendari festiu fins al mes de maig, el que també afecta al carnestoltes i a l’acte nàutic Escala a Castelló. Ho ha decidit el consistori davant de la situació epidemiològica en la ciutat i l’evolució del Covid-19, com a mesura de prevenció i seguint un criteri de prudència, amb el que s‘eviten actes multitudinaris en el carrer amb l’objectiu de contribuir a pal·liar la propagació del coronavirus i l’increment dels contagis.

 

La decisió s’ha pres esta vesprada de dijous, en una reunió telemàtica en la que ha participat l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, el regidor de Festes, Omar Braina, i representants del «món de la festa». «A partir de maig reavaluarem la situació i en funció de l’evolució sanitària, prendrem les decisions oportunes quant a la celebració d’actes festius i actes», ha agregat Marco.

 

Brain ha defensat continuar actuant «amb responsabilitat i fer de nou esforços col·lectius i individuals que ens ajuden a fer front a la pandèmia», ha apuntat el regidor de Festes. També ha agraït «la sensibilitat del món de la festa en esta decisió».

 

D’esta manera, no es farà el tradicional Carnestoltes que en condicions normals haguera acollit el Grau del 12 al 14 de febrer. I la Magdalena, del 6 al 14 de març, també queda suspesa. Cal recordar que les festes de la Magdalena del 2020 van ser suspeses i ajornades quatre dies abans de la declaració del primer estat d’alarma, pel Decret 4/2020, de 10 de març, del president de la Generalitat, seguint la instrucció del Ministeri de Sanitat que establia la conveniència de no celebrar actes multitudinaris en existir risc de propagació del coronavirus. Dos mesos després van ser suspeses definitivament de manera unànime.

Últimes notícies

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.