L’Ajuntament de Godella obri la convocatòria per a participar en el concurs de microrelats

 

Ja està oberta la convocatòria per a participar en el concurs de microrelats ‘Els relats que alimenten’, certamen en el que participa activament l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), i que busca la conscienciació sobre un canvi cap a una alimentació bona per a les persones i per al planeta.

 

D’esta forma, la Biblioteca Municipal de Godella, dirigida per la regidora Tatiana Prades, s’involucra en esta iniciativa que pretén que les biblioteques es convertisquen en llocs de producció de coneixement i participació ciutadana sobre l’alimentació saludable, sostenible i justa.

 

La Xarxa de Biblioteques Municipals de València, la Biblioteca Pública Estatal en València, la Xarxa Municipal de Biblioteques de Godella i la Biblioteca Municipal de Potries, en la Safor (València), junt a la Biblioteca Municipal de Godella, impulsen esta iniciativa literària que s’emmarca dins del projecte Biblioteques que Alimenten.

 

Les obres que es presenten a este concurs hauran d’estar escrites en valencià o castellà, amb un títol de no més de 10 paraules i tindre un màxim de 200 paraules en el cos del relat.

 

Dos actes per a la iniciativa

El contingut haurà d’al·ludir necessàriament a algun aspecte relacionat amb les implicacions socials i ambientals del sistema alimentari. D’esta manera les obres podran girar sobre aliments que viatgen milers de quilòmetres, terres empobrides i contaminades, oceans de plàstic, fam i malnutrició, despoblació rural, un mercat com a punt de trobada, l’agricultura com a regeneradora o la relació de confiança mútua entre un consumidor i un productor, entre altres.

 

Els dies 25 de març i 22 d’abril se celebraran activitats en Godella que recolzaran esta iniciativa. De la mateixa forma, el 25 de març tindrà lloc la xarrada ‘Enverina’m viatge al centre de l’alimentació que ens emmalaltix’, mentres que el 22 d’abril se celebrarà un taller titulat ‘Planificant un menú saludable i sostenible’.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.