L’Ajuntament d’Oliva crea un nou servici de cita prèvia digital

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat a l’abast dels seus veïns un nou servici de cita prèvia digital per a acudir al consistori. Es pot fer amb el telèfon mòbil, la tauleta digital, l’ordinador o amb l’aplicació oficial de l’ajuntament. 

 

En les pròximes setmanes aniran implantant-se noves llistes de torns digitals per a altres servicis. Des del Departament de Modernització de l’Administració Municipal, dirigit per Josep Escrivà, s’anima a tots els usuaris dels servicis municipals a què usen este sistema de cita prèvia digital per a estalviar temps i alliberar el telèfon per a consultes de caràcter informatiu.

 

Josep Escrivà, regidor de Modernització de l’Ajuntament d’Oliva afegix, «els sistemes de cita prèvia digital són molt fàcils d’usar per al ciutadà comú i esperem que quan els nostres veïns comencen a emprar-lo amb normalitat es descongestione el telèfon d’informació municipal per a poder atendre consultes informatives».

 

Servicis disponibles en cita prèvia digital:

  • Registre d’entrada general:
  • Registre de sol·licituds
  • Certificats d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Volants d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Canvi de dades del Padró o noves altes
  • Nous residents
  • Canvis de domicili
  • Canvis en les unitats familiars
  • Expedició de Certificats Digitals (PUNT PRU – ACCV)
  • Expedició de certificats digitals

Últimes notícies

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.