L’Ajuntament d’Oliva crea un nou servici de cita prèvia digital

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat a l’abast dels seus veïns un nou servici de cita prèvia digital per a acudir al consistori. Es pot fer amb el telèfon mòbil, la tauleta digital, l’ordinador o amb l’aplicació oficial de l’ajuntament. 

 

En les pròximes setmanes aniran implantant-se noves llistes de torns digitals per a altres servicis. Des del Departament de Modernització de l’Administració Municipal, dirigit per Josep Escrivà, s’anima a tots els usuaris dels servicis municipals a què usen este sistema de cita prèvia digital per a estalviar temps i alliberar el telèfon per a consultes de caràcter informatiu.

 

Josep Escrivà, regidor de Modernització de l’Ajuntament d’Oliva afegix, «els sistemes de cita prèvia digital són molt fàcils d’usar per al ciutadà comú i esperem que quan els nostres veïns comencen a emprar-lo amb normalitat es descongestione el telèfon d’informació municipal per a poder atendre consultes informatives».

 

Servicis disponibles en cita prèvia digital:

  • Registre d’entrada general:
  • Registre de sol·licituds
  • Certificats d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Volants d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Canvi de dades del Padró o noves altes
  • Nous residents
  • Canvis de domicili
  • Canvis en les unitats familiars
  • Expedició de Certificats Digitals (PUNT PRU – ACCV)
  • Expedició de certificats digitals

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU