L’Ajuntament d’Oliva crea un nou servici de cita prèvia digital

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat a l’abast dels seus veïns un nou servici de cita prèvia digital per a acudir al consistori. Es pot fer amb el telèfon mòbil, la tauleta digital, l’ordinador o amb l’aplicació oficial de l’ajuntament. 

 

En les pròximes setmanes aniran implantant-se noves llistes de torns digitals per a altres servicis. Des del Departament de Modernització de l’Administració Municipal, dirigit per Josep Escrivà, s’anima a tots els usuaris dels servicis municipals a què usen este sistema de cita prèvia digital per a estalviar temps i alliberar el telèfon per a consultes de caràcter informatiu.

 

Josep Escrivà, regidor de Modernització de l’Ajuntament d’Oliva afegix, «els sistemes de cita prèvia digital són molt fàcils d’usar per al ciutadà comú i esperem que quan els nostres veïns comencen a emprar-lo amb normalitat es descongestione el telèfon d’informació municipal per a poder atendre consultes informatives».

 

Servicis disponibles en cita prèvia digital:

  • Registre d’entrada general:
  • Registre de sol·licituds
  • Certificats d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Volants d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Canvi de dades del Padró o noves altes
  • Nous residents
  • Canvis de domicili
  • Canvis en les unitats familiars
  • Expedició de Certificats Digitals (PUNT PRU – ACCV)
  • Expedició de certificats digitals

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.