14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

L’Ajuntament d’Oliva crea un nou servici de cita prèvia digital

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat a l’abast dels seus veïns un nou servici de cita prèvia digital per a acudir al consistori. Es pot fer amb el telèfon mòbil, la tauleta digital, l’ordinador o amb l’aplicació oficial de l’ajuntament. 

 

En les pròximes setmanes aniran implantant-se noves llistes de torns digitals per a altres servicis. Des del Departament de Modernització de l’Administració Municipal, dirigit per Josep Escrivà, s’anima a tots els usuaris dels servicis municipals a què usen este sistema de cita prèvia digital per a estalviar temps i alliberar el telèfon per a consultes de caràcter informatiu.

 

Josep Escrivà, regidor de Modernització de l’Ajuntament d’Oliva afegix, «els sistemes de cita prèvia digital són molt fàcils d’usar per al ciutadà comú i esperem que quan els nostres veïns comencen a emprar-lo amb normalitat es descongestione el telèfon d’informació municipal per a poder atendre consultes informatives».

 

Servicis disponibles en cita prèvia digital:

  • Registre d’entrada general:
  • Registre de sol·licituds
  • Certificats d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Volants d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Canvi de dades del Padró o noves altes
  • Nous residents
  • Canvis de domicili
  • Canvis en les unitats familiars
  • Expedició de Certificats Digitals (PUNT PRU – ACCV)
  • Expedició de certificats digitals

Últimes notícies

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.