L’Ajuntament d’Oliva crea un nou servici de cita prèvia digital

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), ha posat a l’abast dels seus veïns un nou servici de cita prèvia digital per a acudir al consistori. Es pot fer amb el telèfon mòbil, la tauleta digital, l’ordinador o amb l’aplicació oficial de l’ajuntament. 

 

En les pròximes setmanes aniran implantant-se noves llistes de torns digitals per a altres servicis. Des del Departament de Modernització de l’Administració Municipal, dirigit per Josep Escrivà, s’anima a tots els usuaris dels servicis municipals a què usen este sistema de cita prèvia digital per a estalviar temps i alliberar el telèfon per a consultes de caràcter informatiu.

 

Josep Escrivà, regidor de Modernització de l’Ajuntament d’Oliva afegix, «els sistemes de cita prèvia digital són molt fàcils d’usar per al ciutadà comú i esperem que quan els nostres veïns comencen a emprar-lo amb normalitat es descongestione el telèfon d’informació municipal per a poder atendre consultes informatives».

 

Servicis disponibles en cita prèvia digital:

  • Registre d’entrada general:
  • Registre de sol·licituds
  • Certificats d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Volants d’Empadronament (Sense canvi de dades)
  • Canvi de dades del Padró o noves altes
  • Nous residents
  • Canvis de domicili
  • Canvis en les unitats familiars
  • Expedició de Certificats Digitals (PUNT PRU – ACCV)
  • Expedició de certificats digitals

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU