16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Oliva organitza la 1a Recollida Solidària d’aliments a benefici de la Creu Roja

 

Creu Roja Oliva, en la Safor (València), ha informat que en el Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns podran aportar: pasta, oli, arròs, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), bolquers, llet en pols i sucs.

 

Els punts de recollida seran els casals fallers, a on els veïns d’Oliva també podran aportar el seu granet d’arena en esta campanya solidària. La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha agraït la predisposició de la Federació de Falles d’Oliva i ha assegurat que sempre ha estat al costat dels més vulnerables.

 

«Les falles són un col·lectiu solidari i ho demostren cada any, i en moments de necessitat, no han dubtat en cap moment i han fet, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Oliva, una campanya molt solidària i que inclou tant al col·lectiu faller com a tots els veïns que vulguen sumar-se» ha afirmat la regidora de Festes.

 

La presidenta de Creu Roja Oliva, Maria Dolors Roselló ha agraït l’excel·lent i ràpida resposta de les Falles d’Oliva que han volgut col·laborar sense dubtar en cap moment. «Estes accions solidàries són molt importants i necessàries. Cada dia ens trobem amb més famílies i persones amb greus dificultats econòmiques i socials. Gràcies a estes iniciatives podrem arribar als més vulnerables» ha ratificat Maria Dolors Roselló.

 

A on portar els aliments

Les persones interessades a aportar el seu granet d’arena podran acudir:

  • AC Falla Barri Sant Francesc, en el carrer del Comte d’Oliva, núm. 3. Dissabte 20 i dissabte 27 d’11.00 a 13.00 hores.
  • Falla Casa d’Alonso, en la plaça de la Casa d’Alonso amb el carrer del Barranc. Dissabte 20 de 17.00 a 20.00 hores; Diumenge 21 d’11.00 a 14.00 hores; i el dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla L’Estació, en el carrer de Guillem de Castro, núm. 12. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • AC Falla la Mar, en el carrer de Ramon y Cajal, núm.26. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • Falla Institut Oliva, en el carrer del Bisbe Joan Osta, 9. Divendres 26 de 18.00 a 21.00 hores; Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla Pensat i Fet, en el carrer del Pare Antoni Salelles, 3. Dissabte 27 de 9.00 a 13.00 hores.
  • A.C. Falla Conservatori, en el carrer d’Alexandre Fléming, 3-baix. Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores.

 

La Federació de Falles d’Oliva i la Regidoria de Festes han elaborat un protocol que farà complir les mesures de seguretat sanitàries marcades per les autoritats sanitàries. L’Ajuntament d’Oliva proporcionarà tanques, cintes i hidrogel. Serà obligatori l’ús de mascareta i hidrogel, mantindre la distància de seguretat i evitar les aglomeracions.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana esperar a la jutgessa de la dana abans de decidir sobre Mazón

El president ha advocat per esperar les conclusions judicials sobre la gestió de la dana abans de fixar el futur de Carlos Mazón. També ha defés el diàleg amb les víctimes i ha avançat que vol tancar el relleu del PPCV abans de Nadal.

El València mai ha guanyat en el Metropolità i no venç al Atleti a Madrid des de 2011

El València visita a l'Atlètic en la jornada 16 en un estadi en el qual mai ha guanyat. No venç a domicili a Madrid des de la temporada 2010-11.

El Llevant es queda sense gol: tres partits seguits sense marcar i Etta acumula cinc

El Llevant, cuer i a cinc punts de la permanència, encadena tres jornades sense marcar. Etta Eyong tampoc veu porta des del 26 d'octubre.

Baptista i Pedro Martínez entren en el quadre principal de l’Obert d’Austràlia

Baptista i Pedro Martínez accedixen per rànquing al quadre principal de l'Obert d'Austràlia, del 19 de gener a l'1 de febrer. En total, huit espanyols aconseguixen entrada directa.

CESM CV eleva al 90% el seguiment de la vaga de metges i Sanitat el situa en el 15%

La vaga de metges contra la reforma de l'Estatut Marc ha tingut en la Comunitat Valenciana un seguiment dispar: 90% per a CESM CV i 15% per a Sanitat. El sindicat denuncia servicis mínims 'abusius' i suma suports d'Atenció Primària i del Fòrum de la Professió.

Víctimes de la DANA demanen citar a Feijóo com a testimoni per estar informat ‘en temps real’

L'Associació de Víctimes Mortals Dana 29-O ha sol·licitat al jutjat que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29-O citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni. La petició es recolza en una declaració del 31 d'octubre en la qual va afirmar que Carlos Mazón l'informava 'en temps real' i en el requeriment del vídeo d'RTVE.

Per l’Horta aconseguix que el Suprem torne a revisar el Pla de la ZAL del Port de València

El TSJCV ha admés a tràmit el recurs de cassació de Per l'Horta, la qual cosa permetrà que el Tribunal Suprem torne a revisar el Pla Especial de la ZAL. L'associació al·lega indefensió i vulneració de normativa europea en la legalització del pla de 2018.

Detingut un jove de 18 anys a Piles per maltractaments a la seua mare i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Piles a un jove de 18 anys després d'una denúncia per maltractaments a la seua mare i ha desarticulat un punt de venda de drogues. En el registre es van intervindre marihuana, dosi de cocaïna, una bàscula i diners en efectiu.