L’Ajuntament de València cancel·la Expojove i les Campanades de Cap d’any

 

L’Ajuntament de València ha decidit «per responsabilitat» davant de la pandèmia del Covid-19, ajornar fins l’any que ve la celebració de les Campanes de cap d’any en la plaça de l’Ajuntament de la ciutat i el certamen infantil i juvenil Expojove en Fira València, com ha explicat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana.

 

D’eixa manera ha detallat que Expojove s’ha posposat «per estar en un recinte tancat que rep cada any prop de 100.000 visitants», mentres que l’ajornament de l’acte de Nit de cap d’any és «per no adaptar-se a l’actual situació, en la que s’està parlant d’un possible toc de queda» per a frenar l’expansió de la pandèmia.

 

«Des de la Regidoria de Cultura Festiva anteposem la salut de les persones i dels més xicotets de la casa. Per això, hem pres una decisió, des de la responsabilitat, per a ajornar les celebracions que cada any organitza la regidoria per a l’època nadalenca», ha apuntat.

 

No obstant això, des de l’Ajuntament «es treballa per a fer les Campanades des de l’edifici consistorial encara que siga sense la tradicional festa que les ha acompanyades els últims anys i sí que facilitant el senyal televisiu dels tocs de les campanes des de la plaça», han agregat.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU