9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

L’Ajuntament de València cancel·la Expojove i les Campanades de Cap d’any

 

L’Ajuntament de València ha decidit «per responsabilitat» davant de la pandèmia del Covid-19, ajornar fins l’any que ve la celebració de les Campanes de cap d’any en la plaça de l’Ajuntament de la ciutat i el certamen infantil i juvenil Expojove en Fira València, com ha explicat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana.

 

D’eixa manera ha detallat que Expojove s’ha posposat «per estar en un recinte tancat que rep cada any prop de 100.000 visitants», mentres que l’ajornament de l’acte de Nit de cap d’any és «per no adaptar-se a l’actual situació, en la que s’està parlant d’un possible toc de queda» per a frenar l’expansió de la pandèmia.

 

«Des de la Regidoria de Cultura Festiva anteposem la salut de les persones i dels més xicotets de la casa. Per això, hem pres una decisió, des de la responsabilitat, per a ajornar les celebracions que cada any organitza la regidoria per a l’època nadalenca», ha apuntat.

 

No obstant això, des de l’Ajuntament «es treballa per a fer les Campanades des de l’edifici consistorial encara que siga sense la tradicional festa que les ha acompanyades els últims anys i sí que facilitant el senyal televisiu dels tocs de les campanes des de la plaça», han agregat.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.