L’Ajuntament de València cancel·la Expojove i les Campanades de Cap d’any

 

L’Ajuntament de València ha decidit «per responsabilitat» davant de la pandèmia del Covid-19, ajornar fins l’any que ve la celebració de les Campanes de cap d’any en la plaça de l’Ajuntament de la ciutat i el certamen infantil i juvenil Expojove en Fira València, com ha explicat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana.

 

D’eixa manera ha detallat que Expojove s’ha posposat «per estar en un recinte tancat que rep cada any prop de 100.000 visitants», mentres que l’ajornament de l’acte de Nit de cap d’any és «per no adaptar-se a l’actual situació, en la que s’està parlant d’un possible toc de queda» per a frenar l’expansió de la pandèmia.

 

«Des de la Regidoria de Cultura Festiva anteposem la salut de les persones i dels més xicotets de la casa. Per això, hem pres una decisió, des de la responsabilitat, per a ajornar les celebracions que cada any organitza la regidoria per a l’època nadalenca», ha apuntat.

 

No obstant això, des de l’Ajuntament «es treballa per a fer les Campanades des de l’edifici consistorial encara que siga sense la tradicional festa que les ha acompanyades els últims anys i sí que facilitant el senyal televisiu dels tocs de les campanes des de la plaça», han agregat.

Últimes notícies

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.