L’Ajuntament de València cancel·la Expojove i les Campanades de Cap d’any

 

L’Ajuntament de València ha decidit «per responsabilitat» davant de la pandèmia del Covid-19, ajornar fins l’any que ve la celebració de les Campanes de cap d’any en la plaça de l’Ajuntament de la ciutat i el certamen infantil i juvenil Expojove en Fira València, com ha explicat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana.

 

D’eixa manera ha detallat que Expojove s’ha posposat «per estar en un recinte tancat que rep cada any prop de 100.000 visitants», mentres que l’ajornament de l’acte de Nit de cap d’any és «per no adaptar-se a l’actual situació, en la que s’està parlant d’un possible toc de queda» per a frenar l’expansió de la pandèmia.

 

«Des de la Regidoria de Cultura Festiva anteposem la salut de les persones i dels més xicotets de la casa. Per això, hem pres una decisió, des de la responsabilitat, per a ajornar les celebracions que cada any organitza la regidoria per a l’època nadalenca», ha apuntat.

 

No obstant això, des de l’Ajuntament «es treballa per a fer les Campanades des de l’edifici consistorial encara que siga sense la tradicional festa que les ha acompanyades els últims anys i sí que facilitant el senyal televisiu dels tocs de les campanes des de la plaça», han agregat.

Últimes notícies

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa

Vuit quilòmetres d’aturades a l’A-7 a Torrent per unes obres en plena hora punta

Unes obres a l’A-7 en el terme de Torrent han provocat este dilluns al matí vuit quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, mentres la resta d’accessos a València registren el trànsit dens habitual.

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.