13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

L’Ajuntament de València cancel·la Expojove i les Campanades de Cap d’any

 

L’Ajuntament de València ha decidit «per responsabilitat» davant de la pandèmia del Covid-19, ajornar fins l’any que ve la celebració de les Campanes de cap d’any en la plaça de l’Ajuntament de la ciutat i el certamen infantil i juvenil Expojove en Fira València, com ha explicat el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana.

 

D’eixa manera ha detallat que Expojove s’ha posposat «per estar en un recinte tancat que rep cada any prop de 100.000 visitants», mentres que l’ajornament de l’acte de Nit de cap d’any és «per no adaptar-se a l’actual situació, en la que s’està parlant d’un possible toc de queda» per a frenar l’expansió de la pandèmia.

 

«Des de la Regidoria de Cultura Festiva anteposem la salut de les persones i dels més xicotets de la casa. Per això, hem pres una decisió, des de la responsabilitat, per a ajornar les celebracions que cada any organitza la regidoria per a l’època nadalenca», ha apuntat.

 

No obstant això, des de l’Ajuntament «es treballa per a fer les Campanades des de l’edifici consistorial encara que siga sense la tradicional festa que les ha acompanyades els últims anys i sí que facilitant el senyal televisiu dels tocs de les campanes des de la plaça», han agregat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.

El Roig Arena vibra en la seua primera final de Copa del Rei i ja mira a 2027

Amb més de quinze mil espectadors, el Roig Arena va vibrar amb la final entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. El recinte va tancar la seua primera Copa i el torneig tornarà en 2027.

Detenen als pares de l’acusat de matar al seu veí a Benimàmet

La Policia Nacional ha arrestat als progenitors del presumpte agressor de Benimàmet per a prendre'ls declaració i aclarir si van tindre implicació en el crim. L'homicidi s'ha produït després de l'avís d'una veïna per sorolls en una vivenda del carrer Gavarda.

Felip VI visita el Roig Arena abans d’assistir a la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. Va arribar amb antelació i va ser rebut per autoritats.

El Barcelona va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant

L'equip de Hansi Flic va aprofitar la punxada blanca a Pamplona i va firmar un 3-0 amb gols de Bernal, De Jong i Fermín per a tornar al cim de LaLiga.

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.