L’Ajuntament de València desautoritza ‘in extremis’ una macrofesta de Cap d’Any i deixa centenars d’afectats

82 Universe

Cartell de la festa ’82 Universe’ | ValènciaDiari

L’Ajuntament de València ha desautoritzat una macrofesta de música electrònica que anava a celebrar-se este dimarts, nit de Cap d’Any, i que estava previst que se celebrara en el Palau Velòdrom Lluís Puig. 

 

Segons ha informat l’empresa organitzadora de la trobada ’82 Universe’ , la denegació del permís de celebració, que estava previst es duguera a terme en este recinte municipal, «no comportarà la cancel·lació de l’esdeveniment«», que ‘in extremis’ es traslladarà a un altre lloc en la ciutat

 

En concret, el nou recinte triat pels organitzadors és la discoteca ‘Spook Club València’, localitzada en la pedania de Pinedo. El trasllat de la cita ha afectat centenars de persones que ja havien comprat les entrades anticipades a la trobada. 

 

 

A pesar que es desconeix els motius de la denegació per part del Consistori, l’empresa organitzadora ja ha avançat que durà a terme «els procediments civils i penals per a recuperar la inversió i netejar la imatge pública de l’empresa». 

 

A més, ha advertit que «presentarà en l’ajuntament tota la documentació per a sol·licitar a l’alcalde i a tots els grups polítics que s’investiguen estes presumptes irregularitats, on uns ixen afavorits i uns altres eixim perjudicats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d’Uixó

Un home ha mort en patir un accident amb un quad en una zona forestal entre la Vilavella i la Vall d'Uixó. Els bombers han acudit al rescat però els servicis sanitaris només han pogut confirmar la defunció.

Aemet desactiva l’avís taronja però manté el groc a la costa fins a les 15.00 hores

Aemet ha desactivat l’avís taronja per pluges al litoral d’Alacant, però manté el nivell groc a tota la costa alacantina i al litoral sud de València fins a les 15.00 hores per possibles ruixats i tronades.

Uns falsos policies roben un tràiler amb roba d’Inditex en un polígon d’Alacant

La Policia Nacional investiga el robatori d’un tràiler carregat amb roba d’Inditex en el polígon El Espartal, a les afores d’Alacant. Els lladres es van fer passar per policies amb vehicles de gran cilindrada i encara no hi ha detinguts.

Villarreal i Levante es juguen a La Ceràmica confirmar la seua arrancada

Villarreal i Levante s’enfronten este diumenge a La Ceràmica en un derbi autonòmic, amb els groguets alliberats per la seua primera victòria i un Levante físicament més fresc.

Óscar Sánchez vol encendre Mestalla perquè el valencianisme recupere la fe

Óscar Sánchez, tècnic interí del València, apel·la a l’ambient de Mestalla per consolidar la reacció de l’equip contra la Real Sociedad i demana que l’afició recupere la fe després d’un inici tens de temporada.

València busca consolidar el seu despertar davant una Real plena de dubtes

El València rep diumenge la Real Sociedad a Mestalla amb l’objectiu d’encadenar la segona victòria i eixir del descens, davant un rival europeu que arriba ple de dubtes i amb el retorn de Carlos Soler i Gonçalo Guedes.

Mor una jove i una dona queda ferida greu en un accident a l’AP-7 a Crevillent

Una jove ha mort i una altra dona ha resultat ferida greu en un accident de trànsit este dissabte a l’AP-7, a l’eixida de Crevillent, després d’envair un vehicle avariat aturat en l’arcén.

Castro assegura que el Vila-real ja està prop del seu millor nivell

Luís Castro, tècnic del Levante, destaca que el Vila-real, malgrat un inici discret en LALIGA, ja s’acosta al seu nivell habitual i alerta de la seua qualitat abans del derbi a La Cerámica.