Anuncios

L’Ajuntament de València desautoritza ‘in extremis’ una macrofesta de Cap d’Any i deixa centenars d’afectats

82 Universe

Cartell de la festa ’82 Universe’ | ValènciaDiari

L’Ajuntament de València ha desautoritzat una macrofesta de música electrònica que anava a celebrar-se este dimarts, nit de Cap d’Any, i que estava previst que se celebrara en el Palau Velòdrom Lluís Puig. 

 

Anuncios

Segons ha informat l’empresa organitzadora de la trobada ’82 Universe’ , la denegació del permís de celebració, que estava previst es duguera a terme en este recinte municipal, «no comportarà la cancel·lació de l’esdeveniment«», que ‘in extremis’ es traslladarà a un altre lloc en la ciutat

 

En concret, el nou recinte triat pels organitzadors és la discoteca ‘Spook Club València’, localitzada en la pedania de Pinedo. El trasllat de la cita ha afectat centenars de persones que ja havien comprat les entrades anticipades a la trobada. 

 

 

A pesar que es desconeix els motius de la denegació per part del Consistori, l’empresa organitzadora ja ha avançat que durà a terme «els procediments civils i penals per a recuperar la inversió i netejar la imatge pública de l’empresa». 

 

A més, ha advertit que «presentarà en l’ajuntament tota la documentació per a sol·licitar a l’alcalde i a tots els grups polítics que s’investiguen estes presumptes irregularitats, on uns ixen afavorits i uns altres eixim perjudicats».

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios