L’Ajuntament de València desautoritza ‘in extremis’ una macrofesta de Cap d’Any i deixa centenars d’afectats

82 Universe

Cartell de la festa ’82 Universe’ | ValènciaDiari

L’Ajuntament de València ha desautoritzat una macrofesta de música electrònica que anava a celebrar-se este dimarts, nit de Cap d’Any, i que estava previst que se celebrara en el Palau Velòdrom Lluís Puig. 

 

Segons ha informat l’empresa organitzadora de la trobada ’82 Universe’ , la denegació del permís de celebració, que estava previst es duguera a terme en este recinte municipal, «no comportarà la cancel·lació de l’esdeveniment«», que ‘in extremis’ es traslladarà a un altre lloc en la ciutat

 

En concret, el nou recinte triat pels organitzadors és la discoteca ‘Spook Club València’, localitzada en la pedania de Pinedo. El trasllat de la cita ha afectat centenars de persones que ja havien comprat les entrades anticipades a la trobada. 

 

 

A pesar que es desconeix els motius de la denegació per part del Consistori, l’empresa organitzadora ja ha avançat que durà a terme «els procediments civils i penals per a recuperar la inversió i netejar la imatge pública de l’empresa». 

 

A més, ha advertit que «presentarà en l’ajuntament tota la documentació per a sol·licitar a l’alcalde i a tots els grups polítics que s’investiguen estes presumptes irregularitats, on uns ixen afavorits i uns altres eixim perjudicats».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.