L’Ajuntament de València desautoritza ‘in extremis’ una macrofesta de Cap d’Any i deixa centenars d’afectats

82 Universe

Cartell de la festa ’82 Universe’ | ValènciaDiari

L’Ajuntament de València ha desautoritzat una macrofesta de música electrònica que anava a celebrar-se este dimarts, nit de Cap d’Any, i que estava previst que se celebrara en el Palau Velòdrom Lluís Puig. 

 

Segons ha informat l’empresa organitzadora de la trobada ’82 Universe’ , la denegació del permís de celebració, que estava previst es duguera a terme en este recinte municipal, «no comportarà la cancel·lació de l’esdeveniment«», que ‘in extremis’ es traslladarà a un altre lloc en la ciutat

 

En concret, el nou recinte triat pels organitzadors és la discoteca ‘Spook Club València’, localitzada en la pedania de Pinedo. El trasllat de la cita ha afectat centenars de persones que ja havien comprat les entrades anticipades a la trobada. 

 

 

A pesar que es desconeix els motius de la denegació per part del Consistori, l’empresa organitzadora ja ha avançat que durà a terme «els procediments civils i penals per a recuperar la inversió i netejar la imatge pública de l’empresa». 

 

A més, ha advertit que «presentarà en l’ajuntament tota la documentació per a sol·licitar a l’alcalde i a tots els grups polítics que s’investiguen estes presumptes irregularitats, on uns ixen afavorits i uns altres eixim perjudicats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.