L’Ajuntament de València desautoritza ‘in extremis’ una macrofesta de Cap d’Any i deixa centenars d’afectats

82 Universe

Cartell de la festa ’82 Universe’ | ValènciaDiari

L’Ajuntament de València ha desautoritzat una macrofesta de música electrònica que anava a celebrar-se este dimarts, nit de Cap d’Any, i que estava previst que se celebrara en el Palau Velòdrom Lluís Puig. 

 

Segons ha informat l’empresa organitzadora de la trobada ’82 Universe’ , la denegació del permís de celebració, que estava previst es duguera a terme en este recinte municipal, «no comportarà la cancel·lació de l’esdeveniment«», que ‘in extremis’ es traslladarà a un altre lloc en la ciutat

 

En concret, el nou recinte triat pels organitzadors és la discoteca ‘Spook Club València’, localitzada en la pedania de Pinedo. El trasllat de la cita ha afectat centenars de persones que ja havien comprat les entrades anticipades a la trobada. 

 

 

A pesar que es desconeix els motius de la denegació per part del Consistori, l’empresa organitzadora ja ha avançat que durà a terme «els procediments civils i penals per a recuperar la inversió i netejar la imatge pública de l’empresa». 

 

A més, ha advertit que «presentarà en l’ajuntament tota la documentació per a sol·licitar a l’alcalde i a tots els grups polítics que s’investiguen estes presumptes irregularitats, on uns ixen afavorits i uns altres eixim perjudicats».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.