14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El Consell Escolar de València confirma que no hi haurà classe en Falles

 

ACTUALITZAT 04/03/2021 a les 19.50 hores: El Consell Escolar de València confirma que no hi haurà classe durant els festius de Falles. D’esta manera s’ha votat a favor de mantindre el calendari festiu previst des de l’inici de curs.

 

Segons informa ‘Cadena Ser’, en el Consell Escolar Municipal de València hi ha 31 persones amb dret a vot. La seua presidenta és la regidora d’Educació que, amb un altre representant de l’Ajuntament i un altre de la conselleria, tenen un total de 3 vots.

 

A demés, estan presents els sindicats STEPV, Comissions Obreres, ÚS, ANPE i FSIE amb 11 vots, FAMPA i la Federació Catòlica de Pares d’Alumnes sumen 10 vots més i els directors de centres públics i privats tenen 6 vots. L’últim vot és per al representant de les associacions de veïns.

 

La proposta de l’Ajuntament de València per al calendari escolar de Falles

La presidenta del Consell Escolar de València, Maite Ibáñez, ha informat este matí de dijous que després de les últimes recomanacions sanitàries i després de convocar un Consell Escolar Extraordinari per a esta vesprada, traslladarà al consell la proposta de mantindre el dia 18 de març com a no lectiu.

 

La regidora d’Educació de l’Ajuntament de València ha afegit que esta proposta contempla, a demés, que els dies 16 i 17 de març siguen lectius i eixos dos dies festius es traslladen al mes de maig, que en un principi seria per als dies 3 i 4.

 

Este dimarts la Generalitat i l’Ajuntament de València van tindre una Comissió mixta de seguiment de l’evolució del Covid-19 en la capital valenciana, a on es va revisar eixa proposta. A demés, es va valorar positivament l’esforç de tota la comunitat educativa en este curs escolar i la necessitat de mantindre un període de descans durant el mes de març, encara que siga més breu.

 

En tot moment, Maite Ibáñez ha afirmat que volen mantindre, dins de les possibilitats, el calendari escolar que es va establir a principi del curs. Esta vesprada, després de la votació i un consens, es decidirà finalment el resultat de la proposta.

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.