El Consell Escolar de València confirma que no hi haurà classe en Falles

 

ACTUALITZAT 04/03/2021 a les 19.50 hores: El Consell Escolar de València confirma que no hi haurà classe durant els festius de Falles. D’esta manera s’ha votat a favor de mantindre el calendari festiu previst des de l’inici de curs.

 

Segons informa ‘Cadena Ser’, en el Consell Escolar Municipal de València hi ha 31 persones amb dret a vot. La seua presidenta és la regidora d’Educació que, amb un altre representant de l’Ajuntament i un altre de la conselleria, tenen un total de 3 vots.

 

A demés, estan presents els sindicats STEPV, Comissions Obreres, ÚS, ANPE i FSIE amb 11 vots, FAMPA i la Federació Catòlica de Pares d’Alumnes sumen 10 vots més i els directors de centres públics i privats tenen 6 vots. L’últim vot és per al representant de les associacions de veïns.

 

La proposta de l’Ajuntament de València per al calendari escolar de Falles

La presidenta del Consell Escolar de València, Maite Ibáñez, ha informat este matí de dijous que després de les últimes recomanacions sanitàries i després de convocar un Consell Escolar Extraordinari per a esta vesprada, traslladarà al consell la proposta de mantindre el dia 18 de març com a no lectiu.

 

La regidora d’Educació de l’Ajuntament de València ha afegit que esta proposta contempla, a demés, que els dies 16 i 17 de març siguen lectius i eixos dos dies festius es traslladen al mes de maig, que en un principi seria per als dies 3 i 4.

 

Este dimarts la Generalitat i l’Ajuntament de València van tindre una Comissió mixta de seguiment de l’evolució del Covid-19 en la capital valenciana, a on es va revisar eixa proposta. A demés, es va valorar positivament l’esforç de tota la comunitat educativa en este curs escolar i la necessitat de mantindre un període de descans durant el mes de març, encara que siga més breu.

 

En tot moment, Maite Ibáñez ha afirmat que volen mantindre, dins de les possibilitats, el calendari escolar que es va establir a principi del curs. Esta vesprada, després de la votació i un consens, es decidirà finalment el resultat de la proposta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.

El festival Medusa de Cullera tanca cartell amb Andrés Campo i una vintena de DJs més

El festival Medusa de Cullera reforça la seua programació d'agost amb una vintena de nous DJs, entre ells Andrés Campo, fins a aconseguir els 150 artistes i superar els 35.000 abonaments venuts.

La UPV desenrotlla un mètode per a fonamentacions més segures, econòmiques i sostenibles

Un equip de la UPV impulsa el metodo SM-KsDirect, una ferramenta geotecnica que ajusta el disseny de fonamentacions al terreny real, reduïx materials i emissions i millora la seguretat estructural.

Detinguda a Alacant per inventar-se un robatori amb violència mitjançant l’estirada

Una dona de 51 anys va ser detinguda a Alacant acusada de simular un robatori amb violència mitjançant el mètode de l'estirada, després d'admetre que havia inventat els fets.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger procedent de Mèxic va ser detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i el jutge va ordenar el seu ingrés a la presó.

La planta de Ford a Almussafes reprén l’activitat a l’espera de definir el seu nou model

La planta de Ford a Almussafes reprén la producció rere Setmana Santa mentres la plantilla seguix pendent de la visita de la cúpula europea per a concretar el nou model multienergia i la seua càrrega de treball.

Presó per a un passatger detingut en l’aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna en la maleta

Un passatger de 29 anys i nacionalitat mexicana ha sigut detingut en l'aeroport de València amb 4 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta i enviat a presó provisional.

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.