El Consell Escolar de València confirma que no hi haurà classe en Falles

 

ACTUALITZAT 04/03/2021 a les 19.50 hores: El Consell Escolar de València confirma que no hi haurà classe durant els festius de Falles. D’esta manera s’ha votat a favor de mantindre el calendari festiu previst des de l’inici de curs.

 

Segons informa ‘Cadena Ser’, en el Consell Escolar Municipal de València hi ha 31 persones amb dret a vot. La seua presidenta és la regidora d’Educació que, amb un altre representant de l’Ajuntament i un altre de la conselleria, tenen un total de 3 vots.

 

A demés, estan presents els sindicats STEPV, Comissions Obreres, ÚS, ANPE i FSIE amb 11 vots, FAMPA i la Federació Catòlica de Pares d’Alumnes sumen 10 vots més i els directors de centres públics i privats tenen 6 vots. L’últim vot és per al representant de les associacions de veïns.

 

La proposta de l’Ajuntament de València per al calendari escolar de Falles

La presidenta del Consell Escolar de València, Maite Ibáñez, ha informat este matí de dijous que després de les últimes recomanacions sanitàries i després de convocar un Consell Escolar Extraordinari per a esta vesprada, traslladarà al consell la proposta de mantindre el dia 18 de març com a no lectiu.

 

La regidora d’Educació de l’Ajuntament de València ha afegit que esta proposta contempla, a demés, que els dies 16 i 17 de març siguen lectius i eixos dos dies festius es traslladen al mes de maig, que en un principi seria per als dies 3 i 4.

 

Este dimarts la Generalitat i l’Ajuntament de València van tindre una Comissió mixta de seguiment de l’evolució del Covid-19 en la capital valenciana, a on es va revisar eixa proposta. A demés, es va valorar positivament l’esforç de tota la comunitat educativa en este curs escolar i la necessitat de mantindre un període de descans durant el mes de març, encara que siga més breu.

 

En tot moment, Maite Ibáñez ha afirmat que volen mantindre, dins de les possibilitats, el calendari escolar que es va establir a principi del curs. Esta vesprada, després de la votació i un consens, es decidirà finalment el resultat de la proposta.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.