El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva publica dos noves ofertes laborals

 

El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha publicat dos noves ofertes laborals, una de personal per a supermercat i altra d’atenció domiciliària a persones dependents, les dos en Xàtiva i en la que es demana experiència mínima d’un any.

 

Pel que fa a l’oferta de personal de supermercat, amb possibilitat de permanència en l’empresa segons vàlua del treballador, es requerix cobrir els següents llocs: caixa/reposició, forn, carnisseria, pescateria i reposició nocturna. Els torns són rotatius a excepció dels reposadors nocturns, i el salari brut és de 1.108,33 euros. Entre les aptituds sol·licitades es troben l’experiència en atenció al client (valorable en el sector d’alimentació), i la disponibilitat i flexibilitat horària i de desplaçament.

 

Respecte a l’oferta d’atenció domiciliària a persones dependents, es tracta d’una empresa en expansió que oferix un contracte parcial per hores, fins a trobar diferents clients en la zona per a formar una jornada laboral completa. Les funcions corresponen a neteja i higiene de la persona, preparació del menjar o neteja domèstica.

 

A demés, cal recordar que continuen actives les ofertes de programador informàtic, operari d’impressió de plàstics i operaris de muntatge amb discapacitat. Per a més informació, i la consulta d’altres ofertes, es pot accedir a la pàgina web.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.