El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva publica dos noves ofertes laborals

 

El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha publicat dos noves ofertes laborals, una de personal per a supermercat i altra d’atenció domiciliària a persones dependents, les dos en Xàtiva i en la que es demana experiència mínima d’un any.

 

Pel que fa a l’oferta de personal de supermercat, amb possibilitat de permanència en l’empresa segons vàlua del treballador, es requerix cobrir els següents llocs: caixa/reposició, forn, carnisseria, pescateria i reposició nocturna. Els torns són rotatius a excepció dels reposadors nocturns, i el salari brut és de 1.108,33 euros. Entre les aptituds sol·licitades es troben l’experiència en atenció al client (valorable en el sector d’alimentació), i la disponibilitat i flexibilitat horària i de desplaçament.

 

Respecte a l’oferta d’atenció domiciliària a persones dependents, es tracta d’una empresa en expansió que oferix un contracte parcial per hores, fins a trobar diferents clients en la zona per a formar una jornada laboral completa. Les funcions corresponen a neteja i higiene de la persona, preparació del menjar o neteja domèstica.

 

A demés, cal recordar que continuen actives les ofertes de programador informàtic, operari d’impressió de plàstics i operaris de muntatge amb discapacitat. Per a més informació, i la consulta d’altres ofertes, es pot accedir a la pàgina web.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.