El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva publica dos noves ofertes laborals

 

El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha publicat dos noves ofertes laborals, una de personal per a supermercat i altra d’atenció domiciliària a persones dependents, les dos en Xàtiva i en la que es demana experiència mínima d’un any.

 

Pel que fa a l’oferta de personal de supermercat, amb possibilitat de permanència en l’empresa segons vàlua del treballador, es requerix cobrir els següents llocs: caixa/reposició, forn, carnisseria, pescateria i reposició nocturna. Els torns són rotatius a excepció dels reposadors nocturns, i el salari brut és de 1.108,33 euros. Entre les aptituds sol·licitades es troben l’experiència en atenció al client (valorable en el sector d’alimentació), i la disponibilitat i flexibilitat horària i de desplaçament.

 

Respecte a l’oferta d’atenció domiciliària a persones dependents, es tracta d’una empresa en expansió que oferix un contracte parcial per hores, fins a trobar diferents clients en la zona per a formar una jornada laboral completa. Les funcions corresponen a neteja i higiene de la persona, preparació del menjar o neteja domèstica.

 

A demés, cal recordar que continuen actives les ofertes de programador informàtic, operari d’impressió de plàstics i operaris de muntatge amb discapacitat. Per a més informació, i la consulta d’altres ofertes, es pot accedir a la pàgina web.

Últimes notícies

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.