El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva publica dos noves ofertes laborals

 

El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha publicat dos noves ofertes laborals, una de personal per a supermercat i altra d’atenció domiciliària a persones dependents, les dos en Xàtiva i en la que es demana experiència mínima d’un any.

 

Pel que fa a l’oferta de personal de supermercat, amb possibilitat de permanència en l’empresa segons vàlua del treballador, es requerix cobrir els següents llocs: caixa/reposició, forn, carnisseria, pescateria i reposició nocturna. Els torns són rotatius a excepció dels reposadors nocturns, i el salari brut és de 1.108,33 euros. Entre les aptituds sol·licitades es troben l’experiència en atenció al client (valorable en el sector d’alimentació), i la disponibilitat i flexibilitat horària i de desplaçament.

 

Respecte a l’oferta d’atenció domiciliària a persones dependents, es tracta d’una empresa en expansió que oferix un contracte parcial per hores, fins a trobar diferents clients en la zona per a formar una jornada laboral completa. Les funcions corresponen a neteja i higiene de la persona, preparació del menjar o neteja domèstica.

 

A demés, cal recordar que continuen actives les ofertes de programador informàtic, operari d’impressió de plàstics i operaris de muntatge amb discapacitat. Per a més informació, i la consulta d’altres ofertes, es pot accedir a la pàgina web.

Últimes notícies

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.

El PSPV suspén la seua reunió amb Mompó després del pacte pressupostari entre PP i Vox

El PSPV de la Diputació de València cancel·la la reunió amb Vicent Mompó en considerar que el pacte pressupostari entre PP i Vox compromet els comptes provincials i exigix explicacions per la gestió de la dana en lHorta.

El Congrés cita a María José Catalá i Virginia Barcones per la riuada de la dana

La comissió de la dana en el Congrés interrogarà el 15 de juny a l'alcaldessa de València, María José Catalá, i a la responsable de Protecció Civil, Virginia Barcones, per la riuada del 29 d'octubre de 2024.

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.