28 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

L’Ajuntament de Xirivella repartix 30.000 mascaretes entre la seua població

L'Ajuntament de Xirivella, en l'Horta (València) repartix 30.000 mascaretes en dos dies entre la seua població

Repartiment de mascaretes entre la població de Xirivella | Ajuntament de Xirivella

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit repartir en dos dies unes 30.000 màscares de manera personalitzada, casa per casa. L’acció ha sigut possible gràcies a la implicació de mig centenar de repartidors i col·laboradors.

 

S’ha gastat com a referència el cens poblacional, atés al nombre de persones empadronades en cada casa. A demés, s’ha diferenciat la població infantil de 3 a 11 anys, que ha rebut una màscara de talla mitjana. Les mascaretes repartides estan homologades, són llavables i es poden usar més d’una volta, i van envasades individualment amb unes senzilles instruccions d’ús.

 

Per a la preparació dels sobres s’ha habilitat el polideportiu municipal, amb taules distants entre si per a garantir la seguretat dels participants en l’operatiu. El repartiment ha començat estel dilluns en els barris de la Llum, Alqueria Nova, Vicentica la Serrana i Havana Vella, i ha finalitzat a última hora del dimarts en els barris de Sant Ramón i Elcano.

 

En l’operatiu han participat voluntàriament desenes de funcionaris i regidors de tots els partits polítics representats en el consistori. L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, ha agraït «el lliurament exemplar del funcionariat i la unitat d’acció de les forces polítiques». Per a incidències i reclamacions relacionades amb el repartiment, l’Ajuntament ha habilitat el correu participacio@xirivella.es.

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.