L’Ajuntament de Xirivella repartix 30.000 mascaretes entre la seua població

L'Ajuntament de Xirivella, en l'Horta (València) repartix 30.000 mascaretes en dos dies entre la seua població

Repartiment de mascaretes entre la població de Xirivella | Ajuntament de Xirivella

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit repartir en dos dies unes 30.000 màscares de manera personalitzada, casa per casa. L’acció ha sigut possible gràcies a la implicació de mig centenar de repartidors i col·laboradors.

 

S’ha gastat com a referència el cens poblacional, atés al nombre de persones empadronades en cada casa. A demés, s’ha diferenciat la població infantil de 3 a 11 anys, que ha rebut una màscara de talla mitjana. Les mascaretes repartides estan homologades, són llavables i es poden usar més d’una volta, i van envasades individualment amb unes senzilles instruccions d’ús.

 

Per a la preparació dels sobres s’ha habilitat el polideportiu municipal, amb taules distants entre si per a garantir la seguretat dels participants en l’operatiu. El repartiment ha començat estel dilluns en els barris de la Llum, Alqueria Nova, Vicentica la Serrana i Havana Vella, i ha finalitzat a última hora del dimarts en els barris de Sant Ramón i Elcano.

 

En l’operatiu han participat voluntàriament desenes de funcionaris i regidors de tots els partits polítics representats en el consistori. L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, ha agraït «el lliurament exemplar del funcionariat i la unitat d’acció de les forces polítiques». Per a incidències i reclamacions relacionades amb el repartiment, l’Ajuntament ha habilitat el correu participacio@xirivella.es.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.