L’Ajuntament de Xirivella repartix 30.000 mascaretes entre la seua població

L'Ajuntament de Xirivella, en l'Horta (València) repartix 30.000 mascaretes en dos dies entre la seua població

Repartiment de mascaretes entre la població de Xirivella | Ajuntament de Xirivella

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit repartir en dos dies unes 30.000 màscares de manera personalitzada, casa per casa. L’acció ha sigut possible gràcies a la implicació de mig centenar de repartidors i col·laboradors.

 

S’ha gastat com a referència el cens poblacional, atés al nombre de persones empadronades en cada casa. A demés, s’ha diferenciat la població infantil de 3 a 11 anys, que ha rebut una màscara de talla mitjana. Les mascaretes repartides estan homologades, són llavables i es poden usar més d’una volta, i van envasades individualment amb unes senzilles instruccions d’ús.

 

Per a la preparació dels sobres s’ha habilitat el polideportiu municipal, amb taules distants entre si per a garantir la seguretat dels participants en l’operatiu. El repartiment ha començat estel dilluns en els barris de la Llum, Alqueria Nova, Vicentica la Serrana i Havana Vella, i ha finalitzat a última hora del dimarts en els barris de Sant Ramón i Elcano.

 

En l’operatiu han participat voluntàriament desenes de funcionaris i regidors de tots els partits polítics representats en el consistori. L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, ha agraït «el lliurament exemplar del funcionariat i la unitat d’acció de les forces polítiques». Per a incidències i reclamacions relacionades amb el repartiment, l’Ajuntament ha habilitat el correu participacio@xirivella.es.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.