L’Ajuntament de Xirivella repartix 30.000 mascaretes entre la seua població

L'Ajuntament de Xirivella, en l'Horta (València) repartix 30.000 mascaretes en dos dies entre la seua població

Repartiment de mascaretes entre la població de Xirivella | Ajuntament de Xirivella

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit repartir en dos dies unes 30.000 màscares de manera personalitzada, casa per casa. L’acció ha sigut possible gràcies a la implicació de mig centenar de repartidors i col·laboradors.

 

S’ha gastat com a referència el cens poblacional, atés al nombre de persones empadronades en cada casa. A demés, s’ha diferenciat la població infantil de 3 a 11 anys, que ha rebut una màscara de talla mitjana. Les mascaretes repartides estan homologades, són llavables i es poden usar més d’una volta, i van envasades individualment amb unes senzilles instruccions d’ús.

 

Per a la preparació dels sobres s’ha habilitat el polideportiu municipal, amb taules distants entre si per a garantir la seguretat dels participants en l’operatiu. El repartiment ha començat estel dilluns en els barris de la Llum, Alqueria Nova, Vicentica la Serrana i Havana Vella, i ha finalitzat a última hora del dimarts en els barris de Sant Ramón i Elcano.

 

En l’operatiu han participat voluntàriament desenes de funcionaris i regidors de tots els partits polítics representats en el consistori. L’alcalde de la localitat, Michel Montaner, ha agraït «el lliurament exemplar del funcionariat i la unitat d’acció de les forces polítiques». Per a incidències i reclamacions relacionades amb el repartiment, l’Ajuntament ha habilitat el correu participacio@xirivella.es.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.