L’Ajuntament de Xirivella endurix les restriccions en la lluita contra el coronavirus

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), fa un pas més en la lluita contra la propagació del virus. A partir d’este dimarts i fins a l’1 de febrer es tanquen totes les instal·lacions deportives municipals, tant per a la pràctica deportiva grupal com individual. Les tres sales de lectura públiques queden també clausurades, habilitant-se únicament l’opció de préstec de llibres.

 

Quant a la Casa de Cultura i el Centre Jove, se suspén tota activitat presencial, incloent cursos formatius, presentacions, exposicions o accions lúdiques. Les diferents àrees implicades estudien la reconversió a modalitat telemàtica del major número possible d’activitats. El Comité d’Emergència Sanitària municipal, reunit d’urgència este matí, ha acordat també la suspensió temporal del mercat ambulant que cada diumenge es dona cita en l’Avinguda de la Constitució. De moment, es manté el mercat ambulant dels dijous reforçant-se les mesures de seguretat. Finalment, se suspén qualsevol activitat associativa o de participació ciutadana en locals i espais de titularitat municipal.

 

L’atenció al públic telefònica, telemàtica o a través de cita prèvia continuarà funcionant com fins ara
per a considerar-se un servici essencial a la ciutadania. «Afrontem un moment excepcionalment
crític en el que hem de reduir les interaccions socials a la seua mínima expressió, garantint la continuïtat de l’activitat econòmica però limitant aquelles altres activitats que no resulten essencials», ha anunciat l’alcalde Michel Montaner.

 

Les mesures s’acompanyen de nous missatges de megafonia mòbil en torns de matí i vesprada per a «mantindre viva la consciència de la ciutadania respecte al perill creixent de contagi», referix Montaner. El decret d’Alcaldia recomana a la població «que la vida social es limite a l’imprescindible, evitant eixir dels grups bambolla ja siga en l’àmbit laboral, escolar o familiar». Les noves restriccions se sumen a les ja vigents des del passat 4 de novembre: tancament de zones infantils de joc i calistenia, Teatre-Auditori, piscina coberta, sales de musculació i fitness, i suspensió de les activitats per a majors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022