L’Ajuntament de Xirivella endurix les restriccions en la lluita contra el coronavirus

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), fa un pas més en la lluita contra la propagació del virus. A partir d’este dimarts i fins a l’1 de febrer es tanquen totes les instal·lacions deportives municipals, tant per a la pràctica deportiva grupal com individual. Les tres sales de lectura públiques queden també clausurades, habilitant-se únicament l’opció de préstec de llibres.

 

Quant a la Casa de Cultura i el Centre Jove, se suspén tota activitat presencial, incloent cursos formatius, presentacions, exposicions o accions lúdiques. Les diferents àrees implicades estudien la reconversió a modalitat telemàtica del major número possible d’activitats. El Comité d’Emergència Sanitària municipal, reunit d’urgència este matí, ha acordat també la suspensió temporal del mercat ambulant que cada diumenge es dona cita en l’Avinguda de la Constitució. De moment, es manté el mercat ambulant dels dijous reforçant-se les mesures de seguretat. Finalment, se suspén qualsevol activitat associativa o de participació ciutadana en locals i espais de titularitat municipal.

 

L’atenció al públic telefònica, telemàtica o a través de cita prèvia continuarà funcionant com fins ara
per a considerar-se un servici essencial a la ciutadania. «Afrontem un moment excepcionalment
crític en el que hem de reduir les interaccions socials a la seua mínima expressió, garantint la continuïtat de l’activitat econòmica però limitant aquelles altres activitats que no resulten essencials», ha anunciat l’alcalde Michel Montaner.

 

Les mesures s’acompanyen de nous missatges de megafonia mòbil en torns de matí i vesprada per a «mantindre viva la consciència de la ciutadania respecte al perill creixent de contagi», referix Montaner. El decret d’Alcaldia recomana a la població «que la vida social es limite a l’imprescindible, evitant eixir dels grups bambolla ja siga en l’àmbit laboral, escolar o familiar». Les noves restriccions se sumen a les ja vigents des del passat 4 de novembre: tancament de zones infantils de joc i calistenia, Teatre-Auditori, piscina coberta, sales de musculació i fitness, i suspensió de les activitats per a majors.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.