Alacant demana a la Generalitat retardar l’inici del tancament perimetral a les 18.00 hores

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha avançat que demanarà a la Generalitat Valenciana retardar l’inici del tancament perimetral de la ciutat els divendres a les 18.00 hores –en lloc de les 15.00 hores- per a afavorir a les persones que acaben de treballar a sobre eixa hora i a les que recullen en els col·legis als seus fills.

 

Així ho traslladarà este diumenge l’edil en la reunió telemàtica que mantindrà amb la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, per a informar-lo dels resultats de l’operatiu, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

L’objectiu d’esta mesura és afavorir a les persones que van als col·legis pels seus fills o que eixen del treball a eixes hores i amb això millorar l’operatiu de la Policia Local i evitar parar a persones que no incomplixen la mesura del tancament perimetral.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.