Alacant demana a la Generalitat retardar l’inici del tancament perimetral a les 18.00 hores

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha avançat que demanarà a la Generalitat Valenciana retardar l’inici del tancament perimetral de la ciutat els divendres a les 18.00 hores –en lloc de les 15.00 hores- per a afavorir a les persones que acaben de treballar a sobre eixa hora i a les que recullen en els col·legis als seus fills.

 

Així ho traslladarà este diumenge l’edil en la reunió telemàtica que mantindrà amb la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, per a informar-lo dels resultats de l’operatiu, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

L’objectiu d’esta mesura és afavorir a les persones que van als col·legis pels seus fills o que eixen del treball a eixes hores i amb això millorar l’operatiu de la Policia Local i evitar parar a persones que no incomplixen la mesura del tancament perimetral.

Últimes notícies

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.