12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Alacant demana a la Generalitat retardar l’inici del tancament perimetral a les 18.00 hores

 

El regidor de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, José Ramón González, ha avançat que demanarà a la Generalitat Valenciana retardar l’inici del tancament perimetral de la ciutat els divendres a les 18.00 hores –en lloc de les 15.00 hores- per a afavorir a les persones que acaben de treballar a sobre eixa hora i a les que recullen en els col·legis als seus fills.

 

Així ho traslladarà este diumenge l’edil en la reunió telemàtica que mantindrà amb la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, per a informar-lo dels resultats de l’operatiu, segons ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

L’objectiu d’esta mesura és afavorir a les persones que van als col·legis pels seus fills o que eixen del treball a eixes hores i amb això millorar l’operatiu de la Policia Local i evitar parar a persones que no incomplixen la mesura del tancament perimetral.

Últimes notícies

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.