Alacant permet els deports d’aigua, com la natació i el surf, des d’este dimarts

Troben a un matrimoni amb tres xiquets passejant per la platja de Dénia, en la Marina Alta (Alacant)

Platja de Dénia | Google Maps

 

L’Ajuntament d’Alacant permet des d’este dimarts per la vesprada fer deports aquàtics en zones costaneres com la Pedrera, accedint per la platja de l’Albufereta, i la platja de Sant Joan, amb accés enfront de l’antic Hotel Sidi. Les modalitats deportives permeses són natació, salvament i socorrisme, surf, winfsurf, katesurf, padelsurf, kayack, piragua i rem deportiu.

 

El regidor de Deport, José Luis Berenguer, ha explicat que la decisió és anar recuperant «en la mesura que siga possible la normalitat» però «sempre garantint la seguretat dels alacantins». «Per això hem començat obrint el nostre litoral per a les pràctiques deportives permeses pel Govern», ha dit en un comunicat.

 

«Si tots contribuïm i col·laborem, esta situació la superarem abans i tots els ciutadans podran disfrutar del nostre litoral també abans», ha afirmat. En el decret de reobertura per a la pràctica de determinats deports aquàtics s’establiixen les següents categories de deportistes i limitacions.

 

Les franjes horàries

Els deportistes aficionats només podran entrenar en Alacant i no podran usar per al desplaçament vehicles a motor. L’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i només una volta al dia.

 

Quant als deportistes federats i socorristes professionals residents en Alacant, l’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i i podran entrenar dos voltes al dia. Els deportistes que practiquen deport adaptat o paralímpic podran comptar amb acompanyament d’un altre deportista, guardant la distància de seguretat.

 

Esta categoria podrà entrenar de 7.00 del matí a les 21.00 de la nit sense limitacions. Podran desplaçar-se des de qualsevol punt de la província d’Alacant i podran estar acompanyats pel seu entrenador, respectant la distància de seguretat.

 

Mantindre totes les mesures de distanciament i higiene

S’haurà de mantindre en tot moment les mesures de distanciament social i higiene per a la prevenció del contagi de la COVID-19, indicades per les autoritats sanitàries. A demés, s’haurà d’accedir només per les zones habilitades per a l’accés a la platja. La categoria de deportista haurà d’acreditar-se per a l’accés a les zones de pràctica deportiva.

 

La pràctica de l’activitat es farà per compte del deportista, que haurà d’estar proveït de les mesures de seguretat personal. Per als nadadors serà obligatori de boia. Es prohibix l’accés als menors de 14 anys.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.