Alacant permet els deports d’aigua, com la natació i el surf, des d’este dimarts

Troben a un matrimoni amb tres xiquets passejant per la platja de Dénia, en la Marina Alta (Alacant)

Platja de Dénia | Google Maps

 

L’Ajuntament d’Alacant permet des d’este dimarts per la vesprada fer deports aquàtics en zones costaneres com la Pedrera, accedint per la platja de l’Albufereta, i la platja de Sant Joan, amb accés enfront de l’antic Hotel Sidi. Les modalitats deportives permeses són natació, salvament i socorrisme, surf, winfsurf, katesurf, padelsurf, kayack, piragua i rem deportiu.

 

El regidor de Deport, José Luis Berenguer, ha explicat que la decisió és anar recuperant «en la mesura que siga possible la normalitat» però «sempre garantint la seguretat dels alacantins». «Per això hem començat obrint el nostre litoral per a les pràctiques deportives permeses pel Govern», ha dit en un comunicat.

 

«Si tots contribuïm i col·laborem, esta situació la superarem abans i tots els ciutadans podran disfrutar del nostre litoral també abans», ha afirmat. En el decret de reobertura per a la pràctica de determinats deports aquàtics s’establiixen les següents categories de deportistes i limitacions.

 

Les franjes horàries

Els deportistes aficionats només podran entrenar en Alacant i no podran usar per al desplaçament vehicles a motor. L’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i només una volta al dia.

 

Quant als deportistes federats i socorristes professionals residents en Alacant, l’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i i podran entrenar dos voltes al dia. Els deportistes que practiquen deport adaptat o paralímpic podran comptar amb acompanyament d’un altre deportista, guardant la distància de seguretat.

 

Esta categoria podrà entrenar de 7.00 del matí a les 21.00 de la nit sense limitacions. Podran desplaçar-se des de qualsevol punt de la província d’Alacant i podran estar acompanyats pel seu entrenador, respectant la distància de seguretat.

 

Mantindre totes les mesures de distanciament i higiene

S’haurà de mantindre en tot moment les mesures de distanciament social i higiene per a la prevenció del contagi de la COVID-19, indicades per les autoritats sanitàries. A demés, s’haurà d’accedir només per les zones habilitades per a l’accés a la platja. La categoria de deportista haurà d’acreditar-se per a l’accés a les zones de pràctica deportiva.

 

La pràctica de l’activitat es farà per compte del deportista, que haurà d’estar proveït de les mesures de seguretat personal. Per als nadadors serà obligatori de boia. Es prohibix l’accés als menors de 14 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.