Alacant permet els deports d’aigua, com la natació i el surf, des d’este dimarts

Troben a un matrimoni amb tres xiquets passejant per la platja de Dénia, en la Marina Alta (Alacant)

Platja de Dénia | Google Maps

 

L’Ajuntament d’Alacant permet des d’este dimarts per la vesprada fer deports aquàtics en zones costaneres com la Pedrera, accedint per la platja de l’Albufereta, i la platja de Sant Joan, amb accés enfront de l’antic Hotel Sidi. Les modalitats deportives permeses són natació, salvament i socorrisme, surf, winfsurf, katesurf, padelsurf, kayack, piragua i rem deportiu.

 

El regidor de Deport, José Luis Berenguer, ha explicat que la decisió és anar recuperant «en la mesura que siga possible la normalitat» però «sempre garantint la seguretat dels alacantins». «Per això hem començat obrint el nostre litoral per a les pràctiques deportives permeses pel Govern», ha dit en un comunicat.

 

«Si tots contribuïm i col·laborem, esta situació la superarem abans i tots els ciutadans podran disfrutar del nostre litoral també abans», ha afirmat. En el decret de reobertura per a la pràctica de determinats deports aquàtics s’establiixen les següents categories de deportistes i limitacions.

 

Les franjes horàries

Els deportistes aficionats només podran entrenar en Alacant i no podran usar per al desplaçament vehicles a motor. L’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i només una volta al dia.

 

Quant als deportistes federats i socorristes professionals residents en Alacant, l’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i i podran entrenar dos voltes al dia. Els deportistes que practiquen deport adaptat o paralímpic podran comptar amb acompanyament d’un altre deportista, guardant la distància de seguretat.

 

Esta categoria podrà entrenar de 7.00 del matí a les 21.00 de la nit sense limitacions. Podran desplaçar-se des de qualsevol punt de la província d’Alacant i podran estar acompanyats pel seu entrenador, respectant la distància de seguretat.

 

Mantindre totes les mesures de distanciament i higiene

S’haurà de mantindre en tot moment les mesures de distanciament social i higiene per a la prevenció del contagi de la COVID-19, indicades per les autoritats sanitàries. A demés, s’haurà d’accedir només per les zones habilitades per a l’accés a la platja. La categoria de deportista haurà d’acreditar-se per a l’accés a les zones de pràctica deportiva.

 

La pràctica de l’activitat es farà per compte del deportista, que haurà d’estar proveït de les mesures de seguretat personal. Per als nadadors serà obligatori de boia. Es prohibix l’accés als menors de 14 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.

La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls

La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.