Alacant permet els deports d’aigua, com la natació i el surf, des d’este dimarts

Troben a un matrimoni amb tres xiquets passejant per la platja de Dénia, en la Marina Alta (Alacant)

Platja de Dénia | Google Maps

 

L’Ajuntament d’Alacant permet des d’este dimarts per la vesprada fer deports aquàtics en zones costaneres com la Pedrera, accedint per la platja de l’Albufereta, i la platja de Sant Joan, amb accés enfront de l’antic Hotel Sidi. Les modalitats deportives permeses són natació, salvament i socorrisme, surf, winfsurf, katesurf, padelsurf, kayack, piragua i rem deportiu.

 

El regidor de Deport, José Luis Berenguer, ha explicat que la decisió és anar recuperant «en la mesura que siga possible la normalitat» però «sempre garantint la seguretat dels alacantins». «Per això hem començat obrint el nostre litoral per a les pràctiques deportives permeses pel Govern», ha dit en un comunicat.

 

«Si tots contribuïm i col·laborem, esta situació la superarem abans i tots els ciutadans podran disfrutar del nostre litoral també abans», ha afirmat. En el decret de reobertura per a la pràctica de determinats deports aquàtics s’establiixen les següents categories de deportistes i limitacions.

 

Les franjes horàries

Els deportistes aficionats només podran entrenar en Alacant i no podran usar per al desplaçament vehicles a motor. L’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i només una volta al dia.

 

Quant als deportistes federats i socorristes professionals residents en Alacant, l’horari permés per a este grup és de 07.00 a 10.00 del matí i de 20.00 a 21.00 de la nit i i podran entrenar dos voltes al dia. Els deportistes que practiquen deport adaptat o paralímpic podran comptar amb acompanyament d’un altre deportista, guardant la distància de seguretat.

 

Esta categoria podrà entrenar de 7.00 del matí a les 21.00 de la nit sense limitacions. Podran desplaçar-se des de qualsevol punt de la província d’Alacant i podran estar acompanyats pel seu entrenador, respectant la distància de seguretat.

 

Mantindre totes les mesures de distanciament i higiene

S’haurà de mantindre en tot moment les mesures de distanciament social i higiene per a la prevenció del contagi de la COVID-19, indicades per les autoritats sanitàries. A demés, s’haurà d’accedir només per les zones habilitades per a l’accés a la platja. La categoria de deportista haurà d’acreditar-se per a l’accés a les zones de pràctica deportiva.

 

La pràctica de l’activitat es farà per compte del deportista, que haurà d’estar proveït de les mesures de seguretat personal. Per als nadadors serà obligatori de boia. Es prohibix l’accés als menors de 14 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.