Alacant permet els passejos per la platja a partir d’este divendres

Una platja de Badalona plena de gent aquest dissabte, 2 de maig

Arxiu | Cedida

 

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha signat hui un decret pel que s’alça el tancament de les platges per al passeig i l’activitat deportiva des de demà, divendres 8 de maig, a les 15.00 hores. Este Decret serà aplicable fins que es mantinguen les restriccions d’ús de platges i zona de bany que ho motiven. Els usos autoritzats, amb caràcter exclusiu i excloent, són els següents: passeig i activitat deportiva individual.

 

Les normes d’obligat compliment per als usuaris són les següents: es mantindrà la distància de seguretat de dos metres, els accessos a l’arenal s’hauran de fer única i exclusivament pels llocs habilitats i estarà prohibit fer-ho per llocs diferents als fixats, el trànsit per les passarel·les d’accés haurà de fer-se amb calçat. Les normes de seguretat i distàncies per al passeig i la pràctica deportiva seran les mateixes que les establides per a este mateixes activitats en les vies, parcs i jardins públics.

 

Usos prohibits

Els usos prohibits són els següents: el bany en la mar, a excepció de la pràctica deportiva autoritzada en el Decret d’Alcaldia del 5 de maig de 2020, prendre el sol de manera estàtica o fer qualsevol activitat sedentària, instal·lar ombrel·les, cadires, hamaques o tovalloles de bany, l’ús dels jocs infantils, l’ús dels aparells bio saludables, la pràctica de l’activitat deportiva col·lectiva, l’ús de llavapeus i dutxes.

 

Horaris i mobilitat

Els usuaris podran entrenar, per a la pràctica deportiva, una volta al dia en els següents horaris: de 06.00 a 10.00 hores del matí i de 20.00 a 22.00 hores de la nit; el passeig amb menors serà de 12.00 a 19.00 hores; i el passeig de majors de 70 anys, de 10.00 a 12.00 hores i de 19.00 a 20.00 hores.

 

Només podran desplaçar-se a les platges els usuaris residents en el terme municipal d’Alacant i no es podran usar vehicles a motor per al desplaçament. Les persones tindran la limitació de fer-ho dins del radi d’1 quilòmetre de les seues cases, encara que els deportistes no estaran subjectes a esta limitació de distància.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.