Alacant permet els passejos per la platja a partir d’este divendres

Una platja de Badalona plena de gent aquest dissabte, 2 de maig

Arxiu | Cedida

 

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha signat hui un decret pel que s’alça el tancament de les platges per al passeig i l’activitat deportiva des de demà, divendres 8 de maig, a les 15.00 hores. Este Decret serà aplicable fins que es mantinguen les restriccions d’ús de platges i zona de bany que ho motiven. Els usos autoritzats, amb caràcter exclusiu i excloent, són els següents: passeig i activitat deportiva individual.

 

Les normes d’obligat compliment per als usuaris són les següents: es mantindrà la distància de seguretat de dos metres, els accessos a l’arenal s’hauran de fer única i exclusivament pels llocs habilitats i estarà prohibit fer-ho per llocs diferents als fixats, el trànsit per les passarel·les d’accés haurà de fer-se amb calçat. Les normes de seguretat i distàncies per al passeig i la pràctica deportiva seran les mateixes que les establides per a este mateixes activitats en les vies, parcs i jardins públics.

 

Usos prohibits

Els usos prohibits són els següents: el bany en la mar, a excepció de la pràctica deportiva autoritzada en el Decret d’Alcaldia del 5 de maig de 2020, prendre el sol de manera estàtica o fer qualsevol activitat sedentària, instal·lar ombrel·les, cadires, hamaques o tovalloles de bany, l’ús dels jocs infantils, l’ús dels aparells bio saludables, la pràctica de l’activitat deportiva col·lectiva, l’ús de llavapeus i dutxes.

 

Horaris i mobilitat

Els usuaris podran entrenar, per a la pràctica deportiva, una volta al dia en els següents horaris: de 06.00 a 10.00 hores del matí i de 20.00 a 22.00 hores de la nit; el passeig amb menors serà de 12.00 a 19.00 hores; i el passeig de majors de 70 anys, de 10.00 a 12.00 hores i de 19.00 a 20.00 hores.

 

Només podran desplaçar-se a les platges els usuaris residents en el terme municipal d’Alacant i no es podran usar vehicles a motor per al desplaçament. Les persones tindran la limitació de fer-ho dins del radi d’1 quilòmetre de les seues cases, encara que els deportistes no estaran subjectes a esta limitació de distància.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.