Alacant permet els passejos per la platja a partir d’este divendres

Una platja de Badalona plena de gent aquest dissabte, 2 de maig

Arxiu | Cedida

 

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha signat hui un decret pel que s’alça el tancament de les platges per al passeig i l’activitat deportiva des de demà, divendres 8 de maig, a les 15.00 hores. Este Decret serà aplicable fins que es mantinguen les restriccions d’ús de platges i zona de bany que ho motiven. Els usos autoritzats, amb caràcter exclusiu i excloent, són els següents: passeig i activitat deportiva individual.

 

Les normes d’obligat compliment per als usuaris són les següents: es mantindrà la distància de seguretat de dos metres, els accessos a l’arenal s’hauran de fer única i exclusivament pels llocs habilitats i estarà prohibit fer-ho per llocs diferents als fixats, el trànsit per les passarel·les d’accés haurà de fer-se amb calçat. Les normes de seguretat i distàncies per al passeig i la pràctica deportiva seran les mateixes que les establides per a este mateixes activitats en les vies, parcs i jardins públics.

 

Usos prohibits

Els usos prohibits són els següents: el bany en la mar, a excepció de la pràctica deportiva autoritzada en el Decret d’Alcaldia del 5 de maig de 2020, prendre el sol de manera estàtica o fer qualsevol activitat sedentària, instal·lar ombrel·les, cadires, hamaques o tovalloles de bany, l’ús dels jocs infantils, l’ús dels aparells bio saludables, la pràctica de l’activitat deportiva col·lectiva, l’ús de llavapeus i dutxes.

 

Horaris i mobilitat

Els usuaris podran entrenar, per a la pràctica deportiva, una volta al dia en els següents horaris: de 06.00 a 10.00 hores del matí i de 20.00 a 22.00 hores de la nit; el passeig amb menors serà de 12.00 a 19.00 hores; i el passeig de majors de 70 anys, de 10.00 a 12.00 hores i de 19.00 a 20.00 hores.

 

Només podran desplaçar-se a les platges els usuaris residents en el terme municipal d’Alacant i no es podran usar vehicles a motor per al desplaçament. Les persones tindran la limitació de fer-ho dins del radi d’1 quilòmetre de les seues cases, encara que els deportistes no estaran subjectes a esta limitació de distància.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.