5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Alacant és un dels primers destins amb una marca de seguretat reconeguda mundialment

 

Alacant, a través del Patronat Municipal de Turisme i Platges, ha sigut inclosa dins de les primeres destinacions del món amb més garanties per a viatjar amb el primer segell mundial de seguretat i higiene llançat pel Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC).

 

Fins al moment, en Espanya només compten amb este segell turístic, conegut com ‘Safe Travel Stamp‘, a demés d’Alacant, Sevilla , Barcelona, Madrid i Còrdova. En les altres parts del món, també compten amb el segell Portugal, Cancun, Jalisco, Viena, Eslovènia o Turquia.

 

La vicealcaldessa d’Alacant i regidor de Turisme i Platges, Mari Carmen Sánchez, ha assenyalat la importància que implica tindre este segell. «Esta marca de seguretat proporciona tranquil·litat als turistes, ja que saben que estan en una destinació que està adoptant els estàndards d’higiene i prevenció per a protegir la salut dels viatgers. D’esta manera, conseguirem que Alacant es torne a convertir en un de les destinacions més visitades del món i que la recuperació econòmica de la ciutat serà molt més ràpida».

 

Grans protocols d’higiene

Els protocols d’higiene i qualitat turística que contempla este nou segell, s’alineen amb els protocols inclosos en la iniciativa del Patronat Municipal de Turisme, Alacant Segura, a demés de les recomanacions establides per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola (ICTE).

 

Estos protocols s’ajusten a les pautes formulades per l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i el Centre per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), amb la col·laboració de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA), el Consell Internacional d’Aeroports (ACI) i l’Associació Internacional de Línies de Creuers (CLIA), segons detalla el WTTC.

Últimes notícies

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.