Alacant és un dels primers destins amb una marca de seguretat reconeguda mundialment

 

Alacant, a través del Patronat Municipal de Turisme i Platges, ha sigut inclosa dins de les primeres destinacions del món amb més garanties per a viatjar amb el primer segell mundial de seguretat i higiene llançat pel Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC).

 

Fins al moment, en Espanya només compten amb este segell turístic, conegut com ‘Safe Travel Stamp‘, a demés d’Alacant, Sevilla , Barcelona, Madrid i Còrdova. En les altres parts del món, també compten amb el segell Portugal, Cancun, Jalisco, Viena, Eslovènia o Turquia.

 

La vicealcaldessa d’Alacant i regidor de Turisme i Platges, Mari Carmen Sánchez, ha assenyalat la importància que implica tindre este segell. «Esta marca de seguretat proporciona tranquil·litat als turistes, ja que saben que estan en una destinació que està adoptant els estàndards d’higiene i prevenció per a protegir la salut dels viatgers. D’esta manera, conseguirem que Alacant es torne a convertir en un de les destinacions més visitades del món i que la recuperació econòmica de la ciutat serà molt més ràpida».

 

Grans protocols d’higiene

Els protocols d’higiene i qualitat turística que contempla este nou segell, s’alineen amb els protocols inclosos en la iniciativa del Patronat Municipal de Turisme, Alacant Segura, a demés de les recomanacions establides per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola (ICTE).

 

Estos protocols s’ajusten a les pautes formulades per l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i el Centre per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), amb la col·laboració de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA), el Consell Internacional d’Aeroports (ACI) i l’Associació Internacional de Línies de Creuers (CLIA), segons detalla el WTTC.

Últimes notícies

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.