Alacant és un dels primers destins amb una marca de seguretat reconeguda mundialment

 

Alacant, a través del Patronat Municipal de Turisme i Platges, ha sigut inclosa dins de les primeres destinacions del món amb més garanties per a viatjar amb el primer segell mundial de seguretat i higiene llançat pel Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC).

 

Fins al moment, en Espanya només compten amb este segell turístic, conegut com ‘Safe Travel Stamp‘, a demés d’Alacant, Sevilla , Barcelona, Madrid i Còrdova. En les altres parts del món, també compten amb el segell Portugal, Cancun, Jalisco, Viena, Eslovènia o Turquia.

 

La vicealcaldessa d’Alacant i regidor de Turisme i Platges, Mari Carmen Sánchez, ha assenyalat la importància que implica tindre este segell. «Esta marca de seguretat proporciona tranquil·litat als turistes, ja que saben que estan en una destinació que està adoptant els estàndards d’higiene i prevenció per a protegir la salut dels viatgers. D’esta manera, conseguirem que Alacant es torne a convertir en un de les destinacions més visitades del món i que la recuperació econòmica de la ciutat serà molt més ràpida».

 

Grans protocols d’higiene

Els protocols d’higiene i qualitat turística que contempla este nou segell, s’alineen amb els protocols inclosos en la iniciativa del Patronat Municipal de Turisme, Alacant Segura, a demés de les recomanacions establides per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola (ICTE).

 

Estos protocols s’ajusten a les pautes formulades per l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i el Centre per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), amb la col·laboració de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA), el Consell Internacional d’Aeroports (ACI) i l’Associació Internacional de Línies de Creuers (CLIA), segons detalla el WTTC.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sergio García encara el seu Masters 27 amb dubtes i es marca com a objectiu passar el tall

Sergio García afronta el seu Masters número 27 en Augusta amb poca confiança en el seu joc recent i es conforma amb superar el tall en el primer major de la temporada.

Les gelades de finals de març provoquen 4 milions en pèrdues en caquis i fruiters valencians

Les baixes temperatures registrades entre el 28 i el 30 de març han danyat sobretot caquis i fruiters d'estiu en unes 1.200 hectàrees de la Comunitat Valenciana, amb pèrdues estimades en quatre milions d'euros.

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.