Alacant és un dels primers destins amb una marca de seguretat reconeguda mundialment

 

Alacant, a través del Patronat Municipal de Turisme i Platges, ha sigut inclosa dins de les primeres destinacions del món amb més garanties per a viatjar amb el primer segell mundial de seguretat i higiene llançat pel Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC).

 

Fins al moment, en Espanya només compten amb este segell turístic, conegut com ‘Safe Travel Stamp‘, a demés d’Alacant, Sevilla , Barcelona, Madrid i Còrdova. En les altres parts del món, també compten amb el segell Portugal, Cancun, Jalisco, Viena, Eslovènia o Turquia.

 

La vicealcaldessa d’Alacant i regidor de Turisme i Platges, Mari Carmen Sánchez, ha assenyalat la importància que implica tindre este segell. «Esta marca de seguretat proporciona tranquil·litat als turistes, ja que saben que estan en una destinació que està adoptant els estàndards d’higiene i prevenció per a protegir la salut dels viatgers. D’esta manera, conseguirem que Alacant es torne a convertir en un de les destinacions més visitades del món i que la recuperació econòmica de la ciutat serà molt més ràpida».

 

Grans protocols d’higiene

Els protocols d’higiene i qualitat turística que contempla este nou segell, s’alineen amb els protocols inclosos en la iniciativa del Patronat Municipal de Turisme, Alacant Segura, a demés de les recomanacions establides per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola (ICTE).

 

Estos protocols s’ajusten a les pautes formulades per l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i el Centre per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), amb la col·laboració de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA), el Consell Internacional d’Aeroports (ACI) i l’Associació Internacional de Línies de Creuers (CLIA), segons detalla el WTTC.

Últimes notícies

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.
FILMOTECA D'ESTIU