11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Alacant és un dels primers destins amb una marca de seguretat reconeguda mundialment

 

Alacant, a través del Patronat Municipal de Turisme i Platges, ha sigut inclosa dins de les primeres destinacions del món amb més garanties per a viatjar amb el primer segell mundial de seguretat i higiene llançat pel Consell Mundial de Viatges i Turisme (WTTC).

 

Fins al moment, en Espanya només compten amb este segell turístic, conegut com ‘Safe Travel Stamp‘, a demés d’Alacant, Sevilla , Barcelona, Madrid i Còrdova. En les altres parts del món, també compten amb el segell Portugal, Cancun, Jalisco, Viena, Eslovènia o Turquia.

 

La vicealcaldessa d’Alacant i regidor de Turisme i Platges, Mari Carmen Sánchez, ha assenyalat la importància que implica tindre este segell. «Esta marca de seguretat proporciona tranquil·litat als turistes, ja que saben que estan en una destinació que està adoptant els estàndards d’higiene i prevenció per a protegir la salut dels viatgers. D’esta manera, conseguirem que Alacant es torne a convertir en un de les destinacions més visitades del món i que la recuperació econòmica de la ciutat serà molt més ràpida».

 

Grans protocols d’higiene

Els protocols d’higiene i qualitat turística que contempla este nou segell, s’alineen amb els protocols inclosos en la iniciativa del Patronat Municipal de Turisme, Alacant Segura, a demés de les recomanacions establides per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola (ICTE).

 

Estos protocols s’ajusten a les pautes formulades per l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i el Centre per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), amb la col·laboració de l’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA), el Consell Internacional d’Aeroports (ACI) i l’Associació Internacional de Línies de Creuers (CLIA), segons detalla el WTTC.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.