Alacant suspén per segon any la Romeria de la Santa Faç

 

L’Ajuntament d’Alacant ha confirmat la suspensió, per segon any consecutiu, de la Romeria de la Santa Faç i en el seu lloc celebrarà una missa a porta tancada. La decisió s’ha pres de manera conjunta entre representants de la corporació municipal i del Cabildo a través d’una reunió mantinguda per a abordar la possibilitat de celebrar este «emblemàtic» acte de la capital.

 

En la reunió han sigut present l’alcalde, Luis Barcala, la vicealcaldessa, Mari Carmen Sánchez, i els regidors de Festes, Manuel Jiménez, i de Seguretat, José Ramón González, juntament amb els representants del Cabildo, el degà de Sant Nicolás, Ramón Egío, i el rector del santuari de Santa Faç, José Luis Casanova.

 

De la mateixa manera, s’estudiarà la possibilitat de celebrar una benedicció a tota la ciutat des d’un punt que encara està per determinar. Este acte estaria també restringit i només es podria seguir a través de la retransmissió en directe, com també passarà amb la missa, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

En la reunió també s’ha acordat fer una «crida» als alacantins perquè eixe dia no acudisquen al Monestir, atés que l’accés al caseriu estarà «restringit» i es reforçaran totes les mesures de seguretat per a evitar qualsevol tipus d’aglomeració.

Últimes notícies

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.