Alacant tanca els parcs i reforça els dispositius contra botellons i festes

 

L’Ajuntament d’Alacant ha decidit este dimecres tancar els més de 140 parcs públics de la ciutat a les 18.00 hores com a mesura de seguretat per a frenar la pandèmia. Això completa el tancament de la setmana passada de les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables.

 

També s’ha acordat, en una reunió amb els cossos de seguretat, el reforç dels dispositius contra els botellons i les festes en cases per a evitar l’expansió dels contagis en la capital alacantina, informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Per això, la Policia Local augmentarà els controls policials i els dispositius dels caps de setmana per a garantir la seguretat dels veïns, amb l’objectiu d’«evitar qualsevol botelló que es puga organitzar en places o parcs, i les possibles festes en cases». Paral·lelament es posarà en marxa un pla per a controlar les partides rurals, davant de possibles festes en cases particulars i per ser llocs a on les persones es posen en màxim risc de contagi.

 

«La situació és molt complicada. Les persones que no siguen responsables hauran d’assumir que els cossos de seguretat establiran controls en tota la ciutat i se sancionaran les conductes irresponsables pel bé i la salut de tots», garantix l’edil de Seguretat, José Ramón González.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.

València multiplica per sis les ordes de tancament de vivendes turístiques il·legals

L'Ajuntament de València ha elevat a 449 la mitjana anual d'ordes de cessament de vivendes turístiques il·legals i manté una moratòria de llicències mentres prepara una regulació permanent per a limitar la saturació turística.

Pérez Llorca afronta en Les Corts un ple centrat en la seua gestió i la immigració

El president de la Generalitat respondrà en Les Corts a les crítiques de l'oposició sobre la reputació de la Comunitat i la gestió del Consell, i a Vox sobre immigració.

Detinguts el gerent i un empleat per una trama de contractes de llum fraudulents a Elda

La Policia Nacional ha detingut a Elda al gerent d'una empresa i a un empleat com a presumptes responsables d'una estafa amb contractes d'electricitat falsos a nom d'un veí, utilitzant la seua identitat i dades de tercers.

Ampli desplegament per a buscar a una dona desapareguda a Requena

Emergències de la Generalitat ha desplegat un ampli dispositiu amb mitjans aeris i terrestres per a localitzar a una dona desapareguda a Requena, amb bombers forestals, brigades i drons.