Alacant tanca els parcs i reforça els dispositius contra botellons i festes

 

L’Ajuntament d’Alacant ha decidit este dimecres tancar els més de 140 parcs públics de la ciutat a les 18.00 hores com a mesura de seguretat per a frenar la pandèmia. Això completa el tancament de la setmana passada de les àrees de jocs infantils i aparells biosaludables.

 

També s’ha acordat, en una reunió amb els cossos de seguretat, el reforç dels dispositius contra els botellons i les festes en cases per a evitar l’expansió dels contagis en la capital alacantina, informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Per això, la Policia Local augmentarà els controls policials i els dispositius dels caps de setmana per a garantir la seguretat dels veïns, amb l’objectiu d’«evitar qualsevol botelló que es puga organitzar en places o parcs, i les possibles festes en cases». Paral·lelament es posarà en marxa un pla per a controlar les partides rurals, davant de possibles festes en cases particulars i per ser llocs a on les persones es posen en màxim risc de contagi.

 

«La situació és molt complicada. Les persones que no siguen responsables hauran d’assumir que els cossos de seguretat establiran controls en tota la ciutat i se sancionaran les conductes irresponsables pel bé i la salut de tots», garantix l’edil de Seguretat, José Ramón González.

Últimes notícies

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.