Alcàsser suspén les Festes Majors 2020

 

L’Ajuntament d’Alcàsser, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha confirmat este dimecres la suspensió de les Festes Majors 2020, previstes per a la segona i tercera setmana d’agost. La situació d’emergència sanitària viscuda pel Covid-19 junt amb les instruccions regulades pel Govern han obligat a prendre esta decisió.

 

Eva Zamora, alcaldessa d’Alcàsser, ha destacat que, «després d’analitzar tots els escenaris possibles, hem vist que és de responsabilitat prendre esta decisió i, encara que siga dolorosa, és imprescindible. Les instruccions de les autoritats sanitàries són evitar les concentracions multitudinàries i desgraciadament açò toca de ple a les nostres festes».

 

A pesar d’això, queda la possibilitat d’estudiar la celebració de possibles actes prèvia consulta als diferents servicis municipals, en funció de l’evolució real sanitària i de la regulació legal que procedisca en cada moment. En este sentit, el 17 d’agost es mantindrà com a festa local i com a possible obertura a la celebració d’algun acte més significatiu si la situació ho permet.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.