25.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Alcàsser suspén les Festes Majors 2020

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Ajuntament d’Alcàsser, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha confirmat este dimecres la suspensió de les Festes Majors 2020, previstes per a la segona i tercera setmana d’agost. La situació d’emergència sanitària viscuda pel Covid-19 junt amb les instruccions regulades pel Govern han obligat a prendre esta decisió.

 

Eva Zamora, alcaldessa d’Alcàsser, ha destacat que, «després d’analitzar tots els escenaris possibles, hem vist que és de responsabilitat prendre esta decisió i, encara que siga dolorosa, és imprescindible. Les instruccions de les autoritats sanitàries són evitar les concentracions multitudinàries i desgraciadament açò toca de ple a les nostres festes».

 

A pesar d’això, queda la possibilitat d’estudiar la celebració de possibles actes prèvia consulta als diferents servicis municipals, en funció de l’evolució real sanitària i de la regulació legal que procedisca en cada moment. En este sentit, el 17 d’agost es mantindrà com a festa local i com a possible obertura a la celebració d’algun acte més significatiu si la situació ho permet.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.