Albert Solà, suposat fill del rei Joan Carles, fa tremolar la Casa Reial

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seva relació amb el rei Joan Carles

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seua relació amb el rei Joan Carles | VALÈNCIA DIARI

 

La Família Reial torna a ser el centre d’un escàndol per una nova demanda de paternitat cap al rei emèrit Joan Carles. El demandant és Albert Solà, qui assegura que hi ha moltes més persones que estan sol·licitant la prova d’ADN del monarca.

 

Albert Solà, suposat fill del Rei emèrit

Aquest cambrer de La Bisbal d’Empordà està fent tremolar el Palau de la Zarzuela per haver publicat un llibre on explica la relació que té amb el seu suposat pare, el rei Joan Carles. A més a més, Albert Solà ha concedit diverses entrevistes després de la publicació de l’obra, titulada ‘El monarca de la Bisbal’.

 

«Supose que algú li’l farà arribar o el comprarà ell. Segurament ja li han fet un resum. Però jo no l’enviaré, perquè en l’última carta que li vaig enviar al meu pare ja li vaig dir que era l’última carta que li anava a enviar i, a partir d’ara, l’anava a demandar», declarava Solà en un diari digital.

 

Les seues paraules estan creant molta polèmica dins la Família Reial, i fins i tot es va atrevir a parlar del contingut de les cartes que va enviar al seu suposat pare: «Li demanava una audiència en privat, on ell volguera. Li deia que no l’anava a trair mai. Fins i tot m’atrevia a donar-li consell, de fill a pare. El silenci mesurat és bo, el silenci prolongat pot anar en contra. Mai em va respondre».

Sobre el seu ‘germà’ Felip VI, Albert Solà va explicar què faria si el tinguera cara a cara: «Al meu germà li pegaria una abraçada. Ell sap que té tot el meu suport».

 

Albert Solà durant una de les seves entrevistes

Albert Solà durant una de les seues entrevistes | Cedida

 

Crítica al Rei Joan Carles

Tot i no haver respost cap de les seues cartes, Solà insistix en el fet que no té cap ressentiment encara que el Rei emèrit no s’haja enfrontat a la mateixa Casa Reial per reunir-se amb ell: «Un pare, si vol, per molt que tinga l’entorn en contra, diu: ‘És un assumpte personal meu i ho resoldré. S’ha acabat!’».

 

El demandant també ha dedicat dures paraules al monarca, i l’ha acusat «d’haver abusat de la Corona». El que sí que lamenta és «per què aquesta història ha arribat tan lluny, quan ell ho podria haver evitat. Jo m’hauria donat per satisfet amb una trobada d’amagat, que no l’anava a trair mai. En silenci tot».

 

Es publica l'entrevista vetada del rei Joan Carles I

Albert Solà critica durament al rei Joan Carles I | VALÈNCIA DIARI

 

A banda del llibre publicat, Albert Solà ha assegurat que Joan Carles rebrà peticions de paternitat de diverses persones que també afirmen ser els seus fills. «Més de deu segur. Si jo li explicara… La veritat és que m’he cansat, no li done mostres d’ADN a ningú més. Jo no els puc jutjar, però el que sí que em pregunte és: ‘Per què em busquen a mi? Per què no busquen a un altre?», declarava en una de les seues últimes entrevistes.

Últimes notícies

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.