Albert Solà, suposat fill del rei Joan Carles, fa tremolar la Casa Reial

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seva relació amb el rei Joan Carles

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seua relació amb el rei Joan Carles | VALÈNCIA DIARI

 

La Família Reial torna a ser el centre d’un escàndol per una nova demanda de paternitat cap al rei emèrit Joan Carles. El demandant és Albert Solà, qui assegura que hi ha moltes més persones que estan sol·licitant la prova d’ADN del monarca.

 

Albert Solà, suposat fill del Rei emèrit

Aquest cambrer de La Bisbal d’Empordà està fent tremolar el Palau de la Zarzuela per haver publicat un llibre on explica la relació que té amb el seu suposat pare, el rei Joan Carles. A més a més, Albert Solà ha concedit diverses entrevistes després de la publicació de l’obra, titulada ‘El monarca de la Bisbal’.

 

«Supose que algú li’l farà arribar o el comprarà ell. Segurament ja li han fet un resum. Però jo no l’enviaré, perquè en l’última carta que li vaig enviar al meu pare ja li vaig dir que era l’última carta que li anava a enviar i, a partir d’ara, l’anava a demandar», declarava Solà en un diari digital.

 

Les seues paraules estan creant molta polèmica dins la Família Reial, i fins i tot es va atrevir a parlar del contingut de les cartes que va enviar al seu suposat pare: «Li demanava una audiència en privat, on ell volguera. Li deia que no l’anava a trair mai. Fins i tot m’atrevia a donar-li consell, de fill a pare. El silenci mesurat és bo, el silenci prolongat pot anar en contra. Mai em va respondre».

Sobre el seu ‘germà’ Felip VI, Albert Solà va explicar què faria si el tinguera cara a cara: «Al meu germà li pegaria una abraçada. Ell sap que té tot el meu suport».

 

Albert Solà durant una de les seves entrevistes

Albert Solà durant una de les seues entrevistes | Cedida

 

Crítica al Rei Joan Carles

Tot i no haver respost cap de les seues cartes, Solà insistix en el fet que no té cap ressentiment encara que el Rei emèrit no s’haja enfrontat a la mateixa Casa Reial per reunir-se amb ell: «Un pare, si vol, per molt que tinga l’entorn en contra, diu: ‘És un assumpte personal meu i ho resoldré. S’ha acabat!’».

 

El demandant també ha dedicat dures paraules al monarca, i l’ha acusat «d’haver abusat de la Corona». El que sí que lamenta és «per què aquesta història ha arribat tan lluny, quan ell ho podria haver evitat. Jo m’hauria donat per satisfet amb una trobada d’amagat, que no l’anava a trair mai. En silenci tot».

 

Es publica l'entrevista vetada del rei Joan Carles I

Albert Solà critica durament al rei Joan Carles I | VALÈNCIA DIARI

 

A banda del llibre publicat, Albert Solà ha assegurat que Joan Carles rebrà peticions de paternitat de diverses persones que també afirmen ser els seus fills. «Més de deu segur. Si jo li explicara… La veritat és que m’he cansat, no li done mostres d’ADN a ningú més. Jo no els puc jutjar, però el que sí que em pregunte és: ‘Per què em busquen a mi? Per què no busquen a un altre?», declarava en una de les seues últimes entrevistes.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.