Albert Solà, suposat fill del rei Joan Carles, fa tremolar la Casa Reial

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seva relació amb el rei Joan Carles

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seua relació amb el rei Joan Carles | VALÈNCIA DIARI

 

La Família Reial torna a ser el centre d’un escàndol per una nova demanda de paternitat cap al rei emèrit Joan Carles. El demandant és Albert Solà, qui assegura que hi ha moltes més persones que estan sol·licitant la prova d’ADN del monarca.

 

Albert Solà, suposat fill del Rei emèrit

Aquest cambrer de La Bisbal d’Empordà està fent tremolar el Palau de la Zarzuela per haver publicat un llibre on explica la relació que té amb el seu suposat pare, el rei Joan Carles. A més a més, Albert Solà ha concedit diverses entrevistes després de la publicació de l’obra, titulada ‘El monarca de la Bisbal’.

 

«Supose que algú li’l farà arribar o el comprarà ell. Segurament ja li han fet un resum. Però jo no l’enviaré, perquè en l’última carta que li vaig enviar al meu pare ja li vaig dir que era l’última carta que li anava a enviar i, a partir d’ara, l’anava a demandar», declarava Solà en un diari digital.

 

Les seues paraules estan creant molta polèmica dins la Família Reial, i fins i tot es va atrevir a parlar del contingut de les cartes que va enviar al seu suposat pare: «Li demanava una audiència en privat, on ell volguera. Li deia que no l’anava a trair mai. Fins i tot m’atrevia a donar-li consell, de fill a pare. El silenci mesurat és bo, el silenci prolongat pot anar en contra. Mai em va respondre».

Sobre el seu ‘germà’ Felip VI, Albert Solà va explicar què faria si el tinguera cara a cara: «Al meu germà li pegaria una abraçada. Ell sap que té tot el meu suport».

 

Albert Solà durant una de les seves entrevistes

Albert Solà durant una de les seues entrevistes | Cedida

 

Crítica al Rei Joan Carles

Tot i no haver respost cap de les seues cartes, Solà insistix en el fet que no té cap ressentiment encara que el Rei emèrit no s’haja enfrontat a la mateixa Casa Reial per reunir-se amb ell: «Un pare, si vol, per molt que tinga l’entorn en contra, diu: ‘És un assumpte personal meu i ho resoldré. S’ha acabat!’».

 

El demandant també ha dedicat dures paraules al monarca, i l’ha acusat «d’haver abusat de la Corona». El que sí que lamenta és «per què aquesta història ha arribat tan lluny, quan ell ho podria haver evitat. Jo m’hauria donat per satisfet amb una trobada d’amagat, que no l’anava a trair mai. En silenci tot».

 

Es publica l'entrevista vetada del rei Joan Carles I

Albert Solà critica durament al rei Joan Carles I | VALÈNCIA DIARI

 

A banda del llibre publicat, Albert Solà ha assegurat que Joan Carles rebrà peticions de paternitat de diverses persones que també afirmen ser els seus fills. «Més de deu segur. Si jo li explicara… La veritat és que m’he cansat, no li done mostres d’ADN a ningú més. Jo no els puc jutjar, però el que sí que em pregunte és: ‘Per què em busquen a mi? Per què no busquen a un altre?», declarava en una de les seues últimes entrevistes.

Últimes notícies

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.