Albert Solà, suposat fill del rei Joan Carles, fa tremolar la Casa Reial

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seva relació amb el rei Joan Carles

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seua relació amb el rei Joan Carles | VALÈNCIA DIARI

 

La Família Reial torna a ser el centre d’un escàndol per una nova demanda de paternitat cap al rei emèrit Joan Carles. El demandant és Albert Solà, qui assegura que hi ha moltes més persones que estan sol·licitant la prova d’ADN del monarca.

 

Albert Solà, suposat fill del Rei emèrit

Aquest cambrer de La Bisbal d’Empordà està fent tremolar el Palau de la Zarzuela per haver publicat un llibre on explica la relació que té amb el seu suposat pare, el rei Joan Carles. A més a més, Albert Solà ha concedit diverses entrevistes després de la publicació de l’obra, titulada ‘El monarca de la Bisbal’.

 

«Supose que algú li’l farà arribar o el comprarà ell. Segurament ja li han fet un resum. Però jo no l’enviaré, perquè en l’última carta que li vaig enviar al meu pare ja li vaig dir que era l’última carta que li anava a enviar i, a partir d’ara, l’anava a demandar», declarava Solà en un diari digital.

 

Les seues paraules estan creant molta polèmica dins la Família Reial, i fins i tot es va atrevir a parlar del contingut de les cartes que va enviar al seu suposat pare: «Li demanava una audiència en privat, on ell volguera. Li deia que no l’anava a trair mai. Fins i tot m’atrevia a donar-li consell, de fill a pare. El silenci mesurat és bo, el silenci prolongat pot anar en contra. Mai em va respondre».

Sobre el seu ‘germà’ Felip VI, Albert Solà va explicar què faria si el tinguera cara a cara: «Al meu germà li pegaria una abraçada. Ell sap que té tot el meu suport».

 

Albert Solà durant una de les seves entrevistes

Albert Solà durant una de les seues entrevistes | Cedida

 

Crítica al Rei Joan Carles

Tot i no haver respost cap de les seues cartes, Solà insistix en el fet que no té cap ressentiment encara que el Rei emèrit no s’haja enfrontat a la mateixa Casa Reial per reunir-se amb ell: «Un pare, si vol, per molt que tinga l’entorn en contra, diu: ‘És un assumpte personal meu i ho resoldré. S’ha acabat!’».

 

El demandant també ha dedicat dures paraules al monarca, i l’ha acusat «d’haver abusat de la Corona». El que sí que lamenta és «per què aquesta història ha arribat tan lluny, quan ell ho podria haver evitat. Jo m’hauria donat per satisfet amb una trobada d’amagat, que no l’anava a trair mai. En silenci tot».

 

Es publica l'entrevista vetada del rei Joan Carles I

Albert Solà critica durament al rei Joan Carles I | VALÈNCIA DIARI

 

A banda del llibre publicat, Albert Solà ha assegurat que Joan Carles rebrà peticions de paternitat de diverses persones que també afirmen ser els seus fills. «Més de deu segur. Si jo li explicara… La veritat és que m’he cansat, no li done mostres d’ADN a ningú més. Jo no els puc jutjar, però el que sí que em pregunte és: ‘Per què em busquen a mi? Per què no busquen a un altre?», declarava en una de les seues últimes entrevistes.

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU