Albert Solà, suposat fill del rei Joan Carles, fa tremolar la Casa Reial

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seva relació amb el rei Joan Carles

Albert Solà ha publicat un llibre on parla de la seua relació amb el rei Joan Carles | VALÈNCIA DIARI

 

La Família Reial torna a ser el centre d’un escàndol per una nova demanda de paternitat cap al rei emèrit Joan Carles. El demandant és Albert Solà, qui assegura que hi ha moltes més persones que estan sol·licitant la prova d’ADN del monarca.

 

Albert Solà, suposat fill del Rei emèrit

Aquest cambrer de La Bisbal d’Empordà està fent tremolar el Palau de la Zarzuela per haver publicat un llibre on explica la relació que té amb el seu suposat pare, el rei Joan Carles. A més a més, Albert Solà ha concedit diverses entrevistes després de la publicació de l’obra, titulada ‘El monarca de la Bisbal’.

 

«Supose que algú li’l farà arribar o el comprarà ell. Segurament ja li han fet un resum. Però jo no l’enviaré, perquè en l’última carta que li vaig enviar al meu pare ja li vaig dir que era l’última carta que li anava a enviar i, a partir d’ara, l’anava a demandar», declarava Solà en un diari digital.

 

Les seues paraules estan creant molta polèmica dins la Família Reial, i fins i tot es va atrevir a parlar del contingut de les cartes que va enviar al seu suposat pare: «Li demanava una audiència en privat, on ell volguera. Li deia que no l’anava a trair mai. Fins i tot m’atrevia a donar-li consell, de fill a pare. El silenci mesurat és bo, el silenci prolongat pot anar en contra. Mai em va respondre».

Sobre el seu ‘germà’ Felip VI, Albert Solà va explicar què faria si el tinguera cara a cara: «Al meu germà li pegaria una abraçada. Ell sap que té tot el meu suport».

 

Albert Solà durant una de les seves entrevistes

Albert Solà durant una de les seues entrevistes | Cedida

 

Crítica al Rei Joan Carles

Tot i no haver respost cap de les seues cartes, Solà insistix en el fet que no té cap ressentiment encara que el Rei emèrit no s’haja enfrontat a la mateixa Casa Reial per reunir-se amb ell: «Un pare, si vol, per molt que tinga l’entorn en contra, diu: ‘És un assumpte personal meu i ho resoldré. S’ha acabat!’».

 

El demandant també ha dedicat dures paraules al monarca, i l’ha acusat «d’haver abusat de la Corona». El que sí que lamenta és «per què aquesta història ha arribat tan lluny, quan ell ho podria haver evitat. Jo m’hauria donat per satisfet amb una trobada d’amagat, que no l’anava a trair mai. En silenci tot».

 

Es publica l'entrevista vetada del rei Joan Carles I

Albert Solà critica durament al rei Joan Carles I | VALÈNCIA DIARI

 

A banda del llibre publicat, Albert Solà ha assegurat que Joan Carles rebrà peticions de paternitat de diverses persones que també afirmen ser els seus fills. «Més de deu segur. Si jo li explicara… La veritat és que m’he cansat, no li done mostres d’ADN a ningú més. Jo no els puc jutjar, però el que sí que em pregunte és: ‘Per què em busquen a mi? Per què no busquen a un altre?», declarava en una de les seues últimes entrevistes.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.