L’alcaldessa de Massalavés es nega a dimitir després de pagar la multa per incomplir el confinament

 

Continua oberta la polèmica pel vídeo viral en el que es veu a una alcaldessa valenciana ballant en el carrer amb una cervesa en la mà el dia 19 de març, quan ja s’havia decretat l’estat d’alarma i tota Espanya estava en confinament ‘total’ per la pandèmia del coronavirus.

 

Puri Noguera (PP), alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), demanà disculpes públicament a través d’un comunicat en les xarxes socials i pagà la multa de 601 euros, encara que rebaixada al 50% per abonar-la abans. Amb açò, assegura que la polèmica ja està tancada, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Però l’oposició no pensa el mateix davant el que considera una conducta «irresponsable» i «una falta de respecte a la ciutadania». Per això, PSOE i Compromís han aprofitat el primer ple d’este dimecres després de l’estat d’alarma per a demanar la seua dimissió.

 

Davant la negativa de Noguera, el secretari comarcal d’organització del PSPV, Carles Arques, ha exigit responsabilitats al PP: «El seu comportament és una falta molt greu, estigué donant un mal exemple quan els ciutadans estaven confinats, complint amb el seu deure cívic».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.