10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

L’alcaldessa de Massalavés es nega a dimitir després de pagar la multa per incomplir el confinament

 

Continua oberta la polèmica pel vídeo viral en el que es veu a una alcaldessa valenciana ballant en el carrer amb una cervesa en la mà el dia 19 de març, quan ja s’havia decretat l’estat d’alarma i tota Espanya estava en confinament ‘total’ per la pandèmia del coronavirus.

 

Puri Noguera (PP), alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), demanà disculpes públicament a través d’un comunicat en les xarxes socials i pagà la multa de 601 euros, encara que rebaixada al 50% per abonar-la abans. Amb açò, assegura que la polèmica ja està tancada, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Però l’oposició no pensa el mateix davant el que considera una conducta «irresponsable» i «una falta de respecte a la ciutadania». Per això, PSOE i Compromís han aprofitat el primer ple d’este dimecres després de l’estat d’alarma per a demanar la seua dimissió.

 

Davant la negativa de Noguera, el secretari comarcal d’organització del PSPV, Carles Arques, ha exigit responsabilitats al PP: «El seu comportament és una falta molt greu, estigué donant un mal exemple quan els ciutadans estaven confinats, complint amb el seu deure cívic».

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.