L’alcaldessa de Massalavés es nega a dimitir després de pagar la multa per incomplir el confinament

 

Continua oberta la polèmica pel vídeo viral en el que es veu a una alcaldessa valenciana ballant en el carrer amb una cervesa en la mà el dia 19 de març, quan ja s’havia decretat l’estat d’alarma i tota Espanya estava en confinament ‘total’ per la pandèmia del coronavirus.

 

Puri Noguera (PP), alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), demanà disculpes públicament a través d’un comunicat en les xarxes socials i pagà la multa de 601 euros, encara que rebaixada al 50% per abonar-la abans. Amb açò, assegura que la polèmica ja està tancada, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Però l’oposició no pensa el mateix davant el que considera una conducta «irresponsable» i «una falta de respecte a la ciutadania». Per això, PSOE i Compromís han aprofitat el primer ple d’este dimecres després de l’estat d’alarma per a demanar la seua dimissió.

 

Davant la negativa de Noguera, el secretari comarcal d’organització del PSPV, Carles Arques, ha exigit responsabilitats al PP: «El seu comportament és una falta molt greu, estigué donant un mal exemple quan els ciutadans estaven confinats, complint amb el seu deure cívic».

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.