L’alcaldessa de Massalavés es nega a dimitir després de pagar la multa per incomplir el confinament

 

Continua oberta la polèmica pel vídeo viral en el que es veu a una alcaldessa valenciana ballant en el carrer amb una cervesa en la mà el dia 19 de març, quan ja s’havia decretat l’estat d’alarma i tota Espanya estava en confinament ‘total’ per la pandèmia del coronavirus.

 

Puri Noguera (PP), alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), demanà disculpes públicament a través d’un comunicat en les xarxes socials i pagà la multa de 601 euros, encara que rebaixada al 50% per abonar-la abans. Amb açò, assegura que la polèmica ja està tancada, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Però l’oposició no pensa el mateix davant el que considera una conducta «irresponsable» i «una falta de respecte a la ciutadania». Per això, PSOE i Compromís han aprofitat el primer ple d’este dimecres després de l’estat d’alarma per a demanar la seua dimissió.

 

Davant la negativa de Noguera, el secretari comarcal d’organització del PSPV, Carles Arques, ha exigit responsabilitats al PP: «El seu comportament és una falta molt greu, estigué donant un mal exemple quan els ciutadans estaven confinats, complint amb el seu deure cívic».

Últimes notícies

Els metges mantenen la pressió: pols per les xifres de seguiment en la penúltima jornada de vaga

La quarta i penúltima jornada de vaga mèdica en juny ha tingut quasi un 90 % de seguiment segons el sindicat convocant, front al 6,66 % que calcula la Conselleria de Sanitat, en un conflicte obert per l’estatut marc i les condicions laborals.

El sector del calcer perd més d’un terç d’empreses i AEC reclama un pla industrial urgent

La patronal AEC alerta que el sector del calcer ha perdut un 35 % d’empreses des de 2020 i milers de llocs de treball, i reclama a les administracions un pla d’acció industrial urgent per a frenar el deteriorament.

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.