L’alcaldessa de Massalavés es nega a dimitir després de pagar la multa per incomplir el confinament

 

Continua oberta la polèmica pel vídeo viral en el que es veu a una alcaldessa valenciana ballant en el carrer amb una cervesa en la mà el dia 19 de març, quan ja s’havia decretat l’estat d’alarma i tota Espanya estava en confinament ‘total’ per la pandèmia del coronavirus.

 

Puri Noguera (PP), alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), demanà disculpes públicament a través d’un comunicat en les xarxes socials i pagà la multa de 601 euros, encara que rebaixada al 50% per abonar-la abans. Amb açò, assegura que la polèmica ja està tancada, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Però l’oposició no pensa el mateix davant el que considera una conducta «irresponsable» i «una falta de respecte a la ciutadania». Per això, PSOE i Compromís han aprofitat el primer ple d’este dimecres després de l’estat d’alarma per a demanar la seua dimissió.

 

Davant la negativa de Noguera, el secretari comarcal d’organització del PSPV, Carles Arques, ha exigit responsabilitats al PP: «El seu comportament és una falta molt greu, estigué donant un mal exemple quan els ciutadans estaven confinats, complint amb el seu deure cívic».

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.