L’alcaldessa de Massalavés, de festa en el carrer en plena crisi del coronavirus

 

Després del decret d’estat d’alarma pel coronavirus, els valencians fan tot el possible per a què el confinament siga més amé: des d’eixir als balcons a tocar les cançons típiques de Falles en el dia de Sant Josep, fins a inventar-se jocs, que ja s’han fet virals en les xarxes socials.

 

Tot i això, hi ha qui s’ha saltat el confinament per a celebrar Sant Josep, el dia gran, i l’últim, de les Falles. Un fet que ha creat molta polèmica en les xarxes socials, especialment, per la presència d’una autoritat en una d’estes festes.

 

És el cas de Puri Noguera (PP), l’alcaldessa de Massalavés, en la comarca de la Ribera (València), qui ha sigut pillada ballant en el carrer amb una cervessa en la mà. Esta imatge, que ja s’ha viralitzat en les xarxes socials, ha donat molt a parlar i, fins i tot, molts internautes han demanat la seua dimissió, a pesar de les disculpes de la primera edil.

 

 

«Vull demanar disculpes a tots i totes per un greu error, per una irresponsabilitat que no té justificació. Un error greu del que em penedisc i em sent molt trista», ha afirmat Noguera en un comunicat oficial. «Vos demane que no cometeu el mateix error que jo. Quedeu-vos en la vostra casa i just superarem esta lluita contra el coronavirus», ha afegit.

 

 

Últimes notícies

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.