14.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Aldaia s’uneix per a condemnar els últims assassinats de menors

Nombrosos aldaieros i aldaieras es van concentrar ahir a les 22.00 h a la porta de l’Ajuntament de la localitat per a mostrar la seua condemna i rebuig cap als últims assassinats de menors perpetrats al nostre país. En este sentit, des del consistori anuncien que en memòria de Yaiza, Elena, Rocío i el seu fill i Olivia, i com a mostra simbòlica de solidaritat i afecte amb Beatriz, mare de la menuda Olivia, i de la seua germana Anna, encara en procés de cerca, la rotonda de la Carxofa (Cinturó Verd) i la retolació vertical exterior del Centre Matilde Salvador romandran il·luminades en color morat durant tot el cap de setmana, i assenyalen que “l’Ajuntament d’Aldaia lamenta, condemna i rebutja frontalment els últims assassinats i reitera la seua lluita contra la violència de gènere“.

Des de l’Ajuntament d’Aldaia volem expressar la seua profunda repulsa i condemna davant estos assassinats així com transmetre les condolences a les seues famílies i éssers estimats.

Contra la violència de gènere, ni un pas enrere

En cas de violència masclista, estos són els principals canals d’atenció:

Davant una emergència: 112.

Informació i assessorament general: 016

Atenció en línia: 016-online@igualdad.gob.es

Atenció per WhatsApp: 600 000 016

Xarxa Centres Dona 24 hores de la Comunitat Valenciana: 900 580 888

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.