Aldaia s’uneix per a condemnar els últims assassinats de menors

Nombrosos aldaieros i aldaieras es van concentrar ahir a les 22.00 h a la porta de l’Ajuntament de la localitat per a mostrar la seua condemna i rebuig cap als últims assassinats de menors perpetrats al nostre país. En este sentit, des del consistori anuncien que en memòria de Yaiza, Elena, Rocío i el seu fill i Olivia, i com a mostra simbòlica de solidaritat i afecte amb Beatriz, mare de la menuda Olivia, i de la seua germana Anna, encara en procés de cerca, la rotonda de la Carxofa (Cinturó Verd) i la retolació vertical exterior del Centre Matilde Salvador romandran il·luminades en color morat durant tot el cap de setmana, i assenyalen que «l’Ajuntament d’Aldaia lamenta, condemna i rebutja frontalment els últims assassinats i reitera la seua lluita contra la violència de gènere«.

Des de l’Ajuntament d’Aldaia volem expressar la seua profunda repulsa i condemna davant estos assassinats així com transmetre les condolences a les seues famílies i éssers estimats.

Contra la violència de gènere, ni un pas enrere

En cas de violència masclista, estos són els principals canals d’atenció:

Davant una emergència: 112.

Informació i assessorament general: 016

Atenció en línia: 016-online@igualdad.gob.es

Atenció per WhatsApp: 600 000 016

Xarxa Centres Dona 24 hores de la Comunitat Valenciana: 900 580 888

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.