Aldaia s’uneix per a condemnar els últims assassinats de menors

Nombrosos aldaieros i aldaieras es van concentrar ahir a les 22.00 h a la porta de l’Ajuntament de la localitat per a mostrar la seua condemna i rebuig cap als últims assassinats de menors perpetrats al nostre país. En este sentit, des del consistori anuncien que en memòria de Yaiza, Elena, Rocío i el seu fill i Olivia, i com a mostra simbòlica de solidaritat i afecte amb Beatriz, mare de la menuda Olivia, i de la seua germana Anna, encara en procés de cerca, la rotonda de la Carxofa (Cinturó Verd) i la retolació vertical exterior del Centre Matilde Salvador romandran il·luminades en color morat durant tot el cap de setmana, i assenyalen que “l’Ajuntament d’Aldaia lamenta, condemna i rebutja frontalment els últims assassinats i reitera la seua lluita contra la violència de gènere“.

Des de l’Ajuntament d’Aldaia volem expressar la seua profunda repulsa i condemna davant estos assassinats així com transmetre les condolences a les seues famílies i éssers estimats.

Contra la violència de gènere, ni un pas enrere

En cas de violència masclista, estos són els principals canals d’atenció:

Davant una emergència: 112.

Informació i assessorament general: 016

Atenció en línia: 016-online@igualdad.gob.es

Atenció per WhatsApp: 600 000 016

Xarxa Centres Dona 24 hores de la Comunitat Valenciana: 900 580 888

Últimes notícies

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.