Aldaia s’uneix per a condemnar els últims assassinats de menors

Nombrosos aldaieros i aldaieras es van concentrar ahir a les 22.00 h a la porta de l’Ajuntament de la localitat per a mostrar la seua condemna i rebuig cap als últims assassinats de menors perpetrats al nostre país. En este sentit, des del consistori anuncien que en memòria de Yaiza, Elena, Rocío i el seu fill i Olivia, i com a mostra simbòlica de solidaritat i afecte amb Beatriz, mare de la menuda Olivia, i de la seua germana Anna, encara en procés de cerca, la rotonda de la Carxofa (Cinturó Verd) i la retolació vertical exterior del Centre Matilde Salvador romandran il·luminades en color morat durant tot el cap de setmana, i assenyalen que “l’Ajuntament d’Aldaia lamenta, condemna i rebutja frontalment els últims assassinats i reitera la seua lluita contra la violència de gènere“.

Des de l’Ajuntament d’Aldaia volem expressar la seua profunda repulsa i condemna davant estos assassinats així com transmetre les condolences a les seues famílies i éssers estimats.

Contra la violència de gènere, ni un pas enrere

En cas de violència masclista, estos són els principals canals d’atenció:

Davant una emergència: 112.

Informació i assessorament general: 016

Atenció en línia: 016-online@igualdad.gob.es

Atenció per WhatsApp: 600 000 016

Xarxa Centres Dona 24 hores de la Comunitat Valenciana: 900 580 888

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.