Aldaia s’uneix per a condemnar els últims assassinats de menors

Nombrosos aldaieros i aldaieras es van concentrar ahir a les 22.00 h a la porta de l’Ajuntament de la localitat per a mostrar la seua condemna i rebuig cap als últims assassinats de menors perpetrats al nostre país. En este sentit, des del consistori anuncien que en memòria de Yaiza, Elena, Rocío i el seu fill i Olivia, i com a mostra simbòlica de solidaritat i afecte amb Beatriz, mare de la menuda Olivia, i de la seua germana Anna, encara en procés de cerca, la rotonda de la Carxofa (Cinturó Verd) i la retolació vertical exterior del Centre Matilde Salvador romandran il·luminades en color morat durant tot el cap de setmana, i assenyalen que «l’Ajuntament d’Aldaia lamenta, condemna i rebutja frontalment els últims assassinats i reitera la seua lluita contra la violència de gènere«.

Des de l’Ajuntament d’Aldaia volem expressar la seua profunda repulsa i condemna davant estos assassinats així com transmetre les condolences a les seues famílies i éssers estimats.

Contra la violència de gènere, ni un pas enrere

En cas de violència masclista, estos són els principals canals d’atenció:

Davant una emergència: 112.

Informació i assessorament general: 016

Atenció en línia: 016-online@igualdad.gob.es

Atenció per WhatsApp: 600 000 016

Xarxa Centres Dona 24 hores de la Comunitat Valenciana: 900 580 888

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.