Alfafar incorpora 6 nous agents a la Policia Local

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha donat la benvinguda a sis agents que s’incorporen a la Policia Local d’Alfafar com a personal funcionari de carrera. L’acte s’ha realitzat en el saló de plens, on els nous agents, cinc homes i una dona, han signat la seua incorporació al cos. 

 

El nou personal s’incorpora després de vuit mesos de formació en l’acadèmia de l’Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (IVASPE), un procés que s’ha demorat amb la situació de pandèmia actual

 

En l’acte han sigut presents l’alcaldessa accidental, Empar Martín, l’Oficial Marià Villena, la secretària general de l’Ajuntament, Sara Dasi, i la cap de personal, Carmen López. 

 

Empar Martín, alcaldessa accidental, ha agraït a tot el cos de seguretat “la gran labor que realitzen en el municipi per a garantir la seguretat de la ciutadania”. També ha volgut felicitar el nou personal del cos pel gran esforç que han realitzat aquests últims mesos per a completar la seua formació i els ha desitjat molta sort en aquesta nova etapa. 

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.