10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Alfafar remodelarà tots els parcs infantils del municipi

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat una partida de crèdit extraordinària per a remodelar els parcs i jardins del municipi. Esta partida, de 165.693,93 euros, s’afegirà als més de 250.000 que el consistori havia consignat i que finalitzarà amb una remodelació i adaptació a normativa de tots els parcs infantils del municipi.

Per a la realització d’este projecte, Alfafar ha realitzat una auditoria de l’estat de tots els jocs infantils,  incloent-hi els gronxadors, tobogans i cautxú d’estos, per a adaptar-los a les condicions de seguretat que les noves normatives indiquen.

En concret, se substituiran els cautxús desgastats o en mal estat, se substituirà i cobrirà els caragols dels jocs, es canviarà la ubicació i grandària d’alguns elements com a xarxes d’escalada o tubs, s’actuarà en els tobogans i gronxadors i, finalment, es repintaran els jocs tractats. També s’augmentarà l’àrea de seguretat en alguns d’ells.

Este projecte, aprovat per la Diputació de València dins del Pla d’Inversions, compleix amb els criteris de sostenibilitat i inclusió exigits per l’organisme provincial, i és una aposta per la millora contínua i la qualitat dels serveis i instal·lacions municipals per part de l’Ajuntament d’Alfafar.

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.