Alfafar remodelarà tots els parcs infantils del municipi

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat una partida de crèdit extraordinària per a remodelar els parcs i jardins del municipi. Esta partida, de 165.693,93 euros, s’afegirà als més de 250.000 que el consistori havia consignat i que finalitzarà amb una remodelació i adaptació a normativa de tots els parcs infantils del municipi.

Per a la realització d’este projecte, Alfafar ha realitzat una auditoria de l’estat de tots els jocs infantils,  incloent-hi els gronxadors, tobogans i cautxú d’estos, per a adaptar-los a les condicions de seguretat que les noves normatives indiquen.

En concret, se substituiran els cautxús desgastats o en mal estat, se substituirà i cobrirà els caragols dels jocs, es canviarà la ubicació i grandària d’alguns elements com a xarxes d’escalada o tubs, s’actuarà en els tobogans i gronxadors i, finalment, es repintaran els jocs tractats. També s’augmentarà l’àrea de seguretat en alguns d’ells.

Este projecte, aprovat per la Diputació de València dins del Pla d’Inversions, compleix amb els criteris de sostenibilitat i inclusió exigits per l’organisme provincial, i és una aposta per la millora contínua i la qualitat dels serveis i instal·lacions municipals per part de l’Ajuntament d’Alfafar.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.