Alfafar remodelarà tots els parcs infantils del municipi

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat una partida de crèdit extraordinària per a remodelar els parcs i jardins del municipi. Esta partida, de 165.693,93 euros, s’afegirà als més de 250.000 que el consistori havia consignat i que finalitzarà amb una remodelació i adaptació a normativa de tots els parcs infantils del municipi.

Per a la realització d’este projecte, Alfafar ha realitzat una auditoria de l’estat de tots els jocs infantils,  incloent-hi els gronxadors, tobogans i cautxú d’estos, per a adaptar-los a les condicions de seguretat que les noves normatives indiquen.

En concret, se substituiran els cautxús desgastats o en mal estat, se substituirà i cobrirà els caragols dels jocs, es canviarà la ubicació i grandària d’alguns elements com a xarxes d’escalada o tubs, s’actuarà en els tobogans i gronxadors i, finalment, es repintaran els jocs tractats. També s’augmentarà l’àrea de seguretat en alguns d’ells.

Este projecte, aprovat per la Diputació de València dins del Pla d’Inversions, compleix amb els criteris de sostenibilitat i inclusió exigits per l’organisme provincial, i és una aposta per la millora contínua i la qualitat dels serveis i instal·lacions municipals per part de l’Ajuntament d’Alfafar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.