Alfafar remodelarà tots els parcs infantils del municipi

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat una partida de crèdit extraordinària per a remodelar els parcs i jardins del municipi. Esta partida, de 165.693,93 euros, s’afegirà als més de 250.000 que el consistori havia consignat i que finalitzarà amb una remodelació i adaptació a normativa de tots els parcs infantils del municipi.

Per a la realització d’este projecte, Alfafar ha realitzat una auditoria de l’estat de tots els jocs infantils,  incloent-hi els gronxadors, tobogans i cautxú d’estos, per a adaptar-los a les condicions de seguretat que les noves normatives indiquen.

En concret, se substituiran els cautxús desgastats o en mal estat, se substituirà i cobrirà els caragols dels jocs, es canviarà la ubicació i grandària d’alguns elements com a xarxes d’escalada o tubs, s’actuarà en els tobogans i gronxadors i, finalment, es repintaran els jocs tractats. També s’augmentarà l’àrea de seguretat en alguns d’ells.

Este projecte, aprovat per la Diputació de València dins del Pla d’Inversions, compleix amb els criteris de sostenibilitat i inclusió exigits per l’organisme provincial, i és una aposta per la millora contínua i la qualitat dels serveis i instal·lacions municipals per part de l’Ajuntament d’Alfafar.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.