13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Centenars de camions col·lapsen l’entrada sud i avingudes de València

Una marxa de centenars de camions col·lapsa l’accés sud i avingudes de la ciutat de València. El trànsit quedava pràcticament aturat entre el pont de Xirivella i l’avinguda del Cid. Els transportistes, en vaga des de fa huit dies, reivindiquen la “gravíssima situació” en la qual es troben i “la impossibilitat de continuar prestant serveis a pèrdues”, segons explica la Plataforma per a la Defensa del Sector del Transport de mercaderies per Carretera Nacional i Internacional.



A més, es queixen de que els decrets aprovats pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana no donen resposta ni a “la gran problemàtica que suporten” ni tampoc a unes “condicions laborals inamissibles”.

La manifestació ha avançat per la ronda sud cap a l’avinguda ‘Tres Cruces’, després per Tomás Sala i al carrer Fernando Abril Martorell, fins a arribar a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Segons els organitzadors, es calcula que uns 1.000 camions participen en la mobilització.

Últimes notícies

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.

Detingut a Elda per estafar 6.300 euros amb una app d’accés remot i accedir a dades privades

Un home de 69 anys ha sigut detingut a Elda per estafar 6.300 euros a un veí de 71 després de guiar-li per a instal·lar una app d'accés remot i entrar en la seua informació privada.