8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Centenars de camions col·lapsen l’entrada sud i avingudes de València

Una marxa de centenars de camions col·lapsa l’accés sud i avingudes de la ciutat de València. El trànsit quedava pràcticament aturat entre el pont de Xirivella i l’avinguda del Cid. Els transportistes, en vaga des de fa huit dies, reivindiquen la “gravíssima situació” en la qual es troben i “la impossibilitat de continuar prestant serveis a pèrdues”, segons explica la Plataforma per a la Defensa del Sector del Transport de mercaderies per Carretera Nacional i Internacional.



A més, es queixen de que els decrets aprovats pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana no donen resposta ni a “la gran problemàtica que suporten” ni tampoc a unes “condicions laborals inamissibles”.

La manifestació ha avançat per la ronda sud cap a l’avinguda ‘Tres Cruces’, després per Tomás Sala i al carrer Fernando Abril Martorell, fins a arribar a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Segons els organitzadors, es calcula que uns 1.000 camions participen en la mobilització.

Últimes notícies

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.