Centenars de camions col·lapsen l’entrada sud i avingudes de València

Una marxa de centenars de camions col·lapsa l’accés sud i avingudes de la ciutat de València. El trànsit quedava pràcticament aturat entre el pont de Xirivella i l’avinguda del Cid. Els transportistes, en vaga des de fa huit dies, reivindiquen la “gravíssima situació” en la qual es troben i “la impossibilitat de continuar prestant serveis a pèrdues”, segons explica la Plataforma per a la Defensa del Sector del Transport de mercaderies per Carretera Nacional i Internacional.



A més, es queixen de que els decrets aprovats pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana no donen resposta ni a “la gran problemàtica que suporten” ni tampoc a unes “condicions laborals inamissibles”.

La manifestació ha avançat per la ronda sud cap a l’avinguda ‘Tres Cruces’, després per Tomás Sala i al carrer Fernando Abril Martorell, fins a arribar a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Segons els organitzadors, es calcula que uns 1.000 camions participen en la mobilització.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.