13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Les anàlisis de les aigües en Cullera revelen la incidència del coronavirus en la localitat

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha donat a conéixer els resultats de les últimes anàlisis en les aigües residuals de la localitat. Unes anàlisis que, segons el consistori, han revelat una incidència del coronavirus en la ciutat «molt baixa».

 

L’Ajuntament, a través d’un laboratori homologat, ha fet proves tant en el nucli urbà com en les zones residencials de les seues platges amb la finalitat de certificar si existix presència de Covid-19 en les seues aigües.

 

Els tècnics encarregats d’analitzar estes mostres afirmen que es tracta d’uns «excel·lents resultats», ja que en el nucli urbà no s’ha registrat presència de coronavirus i en la zona més residencial la concentració ha sigut «molt lleu». 

 

Mesures de prevenció

Segons l’Ajuntament, estos resultats «demostren que les polítiques de contenció i prevenció que porta desenvolupant l’administració local estan funcionant». Entre altres, l’Ajuntament de Cullera va recomanar l’ús de la mascareta al marge de poder mantindre la distància social mínima, abans de la seua obligatorietat, i començà a utilitzar drons de vigilància per a controlar les seues platges.

 

És per això que el consistori continuarà aplicant les mesures necessàries i insistix en la necessitat de no baixar la guàrdia per a evitar qualsevol possible propagació en la ciutat, ja que l’èxit per a lluitar contra el virus depén de la responsabilitat individual de tots.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.