Les anàlisis de les aigües en Cullera revelen la incidència del coronavirus en la localitat

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha donat a conéixer els resultats de les últimes anàlisis en les aigües residuals de la localitat. Unes anàlisis que, segons el consistori, han revelat una incidència del coronavirus en la ciutat «molt baixa».

 

L’Ajuntament, a través d’un laboratori homologat, ha fet proves tant en el nucli urbà com en les zones residencials de les seues platges amb la finalitat de certificar si existix presència de Covid-19 en les seues aigües.

 

Els tècnics encarregats d’analitzar estes mostres afirmen que es tracta d’uns «excel·lents resultats», ja que en el nucli urbà no s’ha registrat presència de coronavirus i en la zona més residencial la concentració ha sigut «molt lleu». 

 

Mesures de prevenció

Segons l’Ajuntament, estos resultats «demostren que les polítiques de contenció i prevenció que porta desenvolupant l’administració local estan funcionant». Entre altres, l’Ajuntament de Cullera va recomanar l’ús de la mascareta al marge de poder mantindre la distància social mínima, abans de la seua obligatorietat, i començà a utilitzar drons de vigilància per a controlar les seues platges.

 

És per això que el consistori continuarà aplicant les mesures necessàries i insistix en la necessitat de no baixar la guàrdia per a evitar qualsevol possible propagació en la ciutat, ja que l’èxit per a lluitar contra el virus depén de la responsabilitat individual de tots.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.