Les anàlisis de les aigües en Cullera revelen la incidència del coronavirus en la localitat

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha donat a conéixer els resultats de les últimes anàlisis en les aigües residuals de la localitat. Unes anàlisis que, segons el consistori, han revelat una incidència del coronavirus en la ciutat «molt baixa».

 

L’Ajuntament, a través d’un laboratori homologat, ha fet proves tant en el nucli urbà com en les zones residencials de les seues platges amb la finalitat de certificar si existix presència de Covid-19 en les seues aigües.

 

Els tècnics encarregats d’analitzar estes mostres afirmen que es tracta d’uns «excel·lents resultats», ja que en el nucli urbà no s’ha registrat presència de coronavirus i en la zona més residencial la concentració ha sigut «molt lleu». 

 

Mesures de prevenció

Segons l’Ajuntament, estos resultats «demostren que les polítiques de contenció i prevenció que porta desenvolupant l’administració local estan funcionant». Entre altres, l’Ajuntament de Cullera va recomanar l’ús de la mascareta al marge de poder mantindre la distància social mínima, abans de la seua obligatorietat, i començà a utilitzar drons de vigilància per a controlar les seues platges.

 

És per això que el consistori continuarà aplicant les mesures necessàries i insistix en la necessitat de no baixar la guàrdia per a evitar qualsevol possible propagació en la ciutat, ja que l’èxit per a lluitar contra el virus depén de la responsabilitat individual de tots.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.

La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls

La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.