Les anàlisis de les aigües en Cullera revelen la incidència del coronavirus en la localitat

 

L’Ajuntament de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha donat a conéixer els resultats de les últimes anàlisis en les aigües residuals de la localitat. Unes anàlisis que, segons el consistori, han revelat una incidència del coronavirus en la ciutat «molt baixa».

 

L’Ajuntament, a través d’un laboratori homologat, ha fet proves tant en el nucli urbà com en les zones residencials de les seues platges amb la finalitat de certificar si existix presència de Covid-19 en les seues aigües.

 

Els tècnics encarregats d’analitzar estes mostres afirmen que es tracta d’uns «excel·lents resultats», ja que en el nucli urbà no s’ha registrat presència de coronavirus i en la zona més residencial la concentració ha sigut «molt lleu». 

 

Mesures de prevenció

Segons l’Ajuntament, estos resultats «demostren que les polítiques de contenció i prevenció que porta desenvolupant l’administració local estan funcionant». Entre altres, l’Ajuntament de Cullera va recomanar l’ús de la mascareta al marge de poder mantindre la distància social mínima, abans de la seua obligatorietat, i començà a utilitzar drons de vigilància per a controlar les seues platges.

 

És per això que el consistori continuarà aplicant les mesures necessàries i insistix en la necessitat de no baixar la guàrdia per a evitar qualsevol possible propagació en la ciutat, ja que l’èxit per a lluitar contra el virus depén de la responsabilitat individual de tots.

Últimes notícies

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.