Creen una aplicació per a trobar taula en temps real en els locals del territori valencià

 

Findyt és una nova aplicació mòbil que permet als usuaris saber en temps real la disponibilitat de taules que hi ha en un local del territori valencià. Amb esta nova aplicació mòbil, disponible per a Android i iOS, els usuaris podran vore en temps real la disponibilitat de taules del local i rebre una notificació quan es quede alguna lliure.

 

Amb esta nova ferramenta, que es va publicar la setmana passada, es pretén reduir les cues en la porta i voltants dels negocis per a evitar aglomeracions i garantir la seguretat dels establiments i les persones, han informat els fundadors en un comunicat.

 

Findyt arriba a la Comunitat Valenciana, Albacete i Múrcia com una solució fàcil i segura de planejar les eixides a partir d’ara. D’esta forma, actualment es mostren uns 6.000 establiments entre restaurants, bars, quiosquets, cafeteries, un número que anirà creixent igual que ho faran les funcionalitats de l’app i el seu àmbit d’actuació.

 

Un dels fundadors de Findyt, Alberto García, ha destacat que l’aplicació té molt de potencial. «Som ambiciosos i no ens volem quedar només en València, volem assentar-nos ací, vore si funciona bé, l’acceptació que té entre la gent i expandir-nos a nivell nacional i fins i tot internacional», ha assenyalat.

 

Amb esta app els clients podran rebre una notificació del seu restaurant o bar favorit quan es quede una taula lliure per a ells o quan hi haja un nou local en la seua zona. També podran accedir a la carta i buscar establiments filtrant per si tenen menú diari o no, si estan oberts, si hi ha taules lliures o disposen de terrassa.

 

Adaptació a la nova normalitat

Un altre dels creadors de l’app, Francisco Pérez, ha indicat que «no hi ha cap aplicació pareguda a esta». «Unes altres et poden dir la quantitat de bars que hi ha o podràs vore la carta, però cap mostra en temps real la disponibilitat de taules», ha indicat. En esta línia, ha destacat que «hui en dia hi ha una necessitat de què la gent no perda el temps, i per això hem anat en esta direcció».

 

«La nova normalitat ens espenta a reinventar-nos», ha assegurat, al mateix temps que ha afegit que, amb esta idea, tres emprenedors valencians han decidit fer costat a l’hostaleria i fomentar la distribució de persones en els diferents locals per a activar l’economia.

 

D’esta forma, a demés de promocionar-se i conseguir més clients, els establiments poden usar l’aplicació com una ferramenta de gestió interna amb la que tindran la possibilitat de controlar la plantilla d’empleats, vore l’estat de les taules o afegir el menú diari. A tot això s’aniran sumant noves funcions com la gestió de reserves o la inclusió de noves tecnologies.

 

Una aplicació no només per al coronavirus

A demés, els locals «podran adaptar-se a les noves exigències, perquè si hi ha un rebrot o continua limitant-se l’aforament, ells mateixos podran modificar el nombre de taules disponibles que tenen i, per tant, simplificar el trànsit i les reserves», ha ressaltat.

 

Encara que Findyt haja sigut creada en plena pandèmia, García ha apuntat que «no és una aplicació de pas per la Covid-19, sinó que ve a quedar-se per a fer-nos la vida més fàcil».

 

Amb motiu del llançament de l’aplicació, els creadors de Findyt oferixen als establiments la subscripció gratuïta fins a l’1 d’octubre de 2020 per a que proven i «puguen vore fàcilment com és l’app des de dins». Després d’este temps, hi ha diversos paquets «segons les necessitats de cada local». Per als usuaris, en canvi, es tracta d’una ferramenta totalment gratuïta que està disponible tant per a Android com iOS.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.