Creen una aplicació per a trobar taula en temps real en els locals del territori valencià

 

Findyt és una nova aplicació mòbil que permet als usuaris saber en temps real la disponibilitat de taules que hi ha en un local del territori valencià. Amb esta nova aplicació mòbil, disponible per a Android i iOS, els usuaris podran vore en temps real la disponibilitat de taules del local i rebre una notificació quan es quede alguna lliure.

 

Amb esta nova ferramenta, que es va publicar la setmana passada, es pretén reduir les cues en la porta i voltants dels negocis per a evitar aglomeracions i garantir la seguretat dels establiments i les persones, han informat els fundadors en un comunicat.

 

Findyt arriba a la Comunitat Valenciana, Albacete i Múrcia com una solució fàcil i segura de planejar les eixides a partir d’ara. D’esta forma, actualment es mostren uns 6.000 establiments entre restaurants, bars, quiosquets, cafeteries, un número que anirà creixent igual que ho faran les funcionalitats de l’app i el seu àmbit d’actuació.

 

Un dels fundadors de Findyt, Alberto García, ha destacat que l’aplicació té molt de potencial. «Som ambiciosos i no ens volem quedar només en València, volem assentar-nos ací, vore si funciona bé, l’acceptació que té entre la gent i expandir-nos a nivell nacional i fins i tot internacional», ha assenyalat.

 

Amb esta app els clients podran rebre una notificació del seu restaurant o bar favorit quan es quede una taula lliure per a ells o quan hi haja un nou local en la seua zona. També podran accedir a la carta i buscar establiments filtrant per si tenen menú diari o no, si estan oberts, si hi ha taules lliures o disposen de terrassa.

 

Adaptació a la nova normalitat

Un altre dels creadors de l’app, Francisco Pérez, ha indicat que «no hi ha cap aplicació pareguda a esta». «Unes altres et poden dir la quantitat de bars que hi ha o podràs vore la carta, però cap mostra en temps real la disponibilitat de taules», ha indicat. En esta línia, ha destacat que «hui en dia hi ha una necessitat de què la gent no perda el temps, i per això hem anat en esta direcció».

 

«La nova normalitat ens espenta a reinventar-nos», ha assegurat, al mateix temps que ha afegit que, amb esta idea, tres emprenedors valencians han decidit fer costat a l’hostaleria i fomentar la distribució de persones en els diferents locals per a activar l’economia.

 

D’esta forma, a demés de promocionar-se i conseguir més clients, els establiments poden usar l’aplicació com una ferramenta de gestió interna amb la que tindran la possibilitat de controlar la plantilla d’empleats, vore l’estat de les taules o afegir el menú diari. A tot això s’aniran sumant noves funcions com la gestió de reserves o la inclusió de noves tecnologies.

 

Una aplicació no només per al coronavirus

A demés, els locals «podran adaptar-se a les noves exigències, perquè si hi ha un rebrot o continua limitant-se l’aforament, ells mateixos podran modificar el nombre de taules disponibles que tenen i, per tant, simplificar el trànsit i les reserves», ha ressaltat.

 

Encara que Findyt haja sigut creada en plena pandèmia, García ha apuntat que «no és una aplicació de pas per la Covid-19, sinó que ve a quedar-se per a fer-nos la vida més fàcil».

 

Amb motiu del llançament de l’aplicació, els creadors de Findyt oferixen als establiments la subscripció gratuïta fins a l’1 d’octubre de 2020 per a que proven i «puguen vore fàcilment com és l’app des de dins». Després d’este temps, hi ha diversos paquets «segons les necessitats de cada local». Per als usuaris, en canvi, es tracta d’una ferramenta totalment gratuïta que està disponible tant per a Android com iOS.

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.