Creen una aplicació per a trobar taula en temps real en els locals del territori valencià

 

Findyt és una nova aplicació mòbil que permet als usuaris saber en temps real la disponibilitat de taules que hi ha en un local del territori valencià. Amb esta nova aplicació mòbil, disponible per a Android i iOS, els usuaris podran vore en temps real la disponibilitat de taules del local i rebre una notificació quan es quede alguna lliure.

 

Amb esta nova ferramenta, que es va publicar la setmana passada, es pretén reduir les cues en la porta i voltants dels negocis per a evitar aglomeracions i garantir la seguretat dels establiments i les persones, han informat els fundadors en un comunicat.

 

Findyt arriba a la Comunitat Valenciana, Albacete i Múrcia com una solució fàcil i segura de planejar les eixides a partir d’ara. D’esta forma, actualment es mostren uns 6.000 establiments entre restaurants, bars, quiosquets, cafeteries, un número que anirà creixent igual que ho faran les funcionalitats de l’app i el seu àmbit d’actuació.

 

Un dels fundadors de Findyt, Alberto García, ha destacat que l’aplicació té molt de potencial. «Som ambiciosos i no ens volem quedar només en València, volem assentar-nos ací, vore si funciona bé, l’acceptació que té entre la gent i expandir-nos a nivell nacional i fins i tot internacional», ha assenyalat.

 

Amb esta app els clients podran rebre una notificació del seu restaurant o bar favorit quan es quede una taula lliure per a ells o quan hi haja un nou local en la seua zona. També podran accedir a la carta i buscar establiments filtrant per si tenen menú diari o no, si estan oberts, si hi ha taules lliures o disposen de terrassa.

 

Adaptació a la nova normalitat

Un altre dels creadors de l’app, Francisco Pérez, ha indicat que «no hi ha cap aplicació pareguda a esta». «Unes altres et poden dir la quantitat de bars que hi ha o podràs vore la carta, però cap mostra en temps real la disponibilitat de taules», ha indicat. En esta línia, ha destacat que «hui en dia hi ha una necessitat de què la gent no perda el temps, i per això hem anat en esta direcció».

 

«La nova normalitat ens espenta a reinventar-nos», ha assegurat, al mateix temps que ha afegit que, amb esta idea, tres emprenedors valencians han decidit fer costat a l’hostaleria i fomentar la distribució de persones en els diferents locals per a activar l’economia.

 

D’esta forma, a demés de promocionar-se i conseguir més clients, els establiments poden usar l’aplicació com una ferramenta de gestió interna amb la que tindran la possibilitat de controlar la plantilla d’empleats, vore l’estat de les taules o afegir el menú diari. A tot això s’aniran sumant noves funcions com la gestió de reserves o la inclusió de noves tecnologies.

 

Una aplicació no només per al coronavirus

A demés, els locals «podran adaptar-se a les noves exigències, perquè si hi ha un rebrot o continua limitant-se l’aforament, ells mateixos podran modificar el nombre de taules disponibles que tenen i, per tant, simplificar el trànsit i les reserves», ha ressaltat.

 

Encara que Findyt haja sigut creada en plena pandèmia, García ha apuntat que «no és una aplicació de pas per la Covid-19, sinó que ve a quedar-se per a fer-nos la vida més fàcil».

 

Amb motiu del llançament de l’aplicació, els creadors de Findyt oferixen als establiments la subscripció gratuïta fins a l’1 d’octubre de 2020 per a que proven i «puguen vore fàcilment com és l’app des de dins». Després d’este temps, hi ha diversos paquets «segons les necessitats de cada local». Per als usuaris, en canvi, es tracta d’una ferramenta totalment gratuïta que està disponible tant per a Android com iOS.

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.