Creen una aplicació per a trobar taula en temps real en els locals del territori valencià

 

Findyt és una nova aplicació mòbil que permet als usuaris saber en temps real la disponibilitat de taules que hi ha en un local del territori valencià. Amb esta nova aplicació mòbil, disponible per a Android i iOS, els usuaris podran vore en temps real la disponibilitat de taules del local i rebre una notificació quan es quede alguna lliure.

 

Amb esta nova ferramenta, que es va publicar la setmana passada, es pretén reduir les cues en la porta i voltants dels negocis per a evitar aglomeracions i garantir la seguretat dels establiments i les persones, han informat els fundadors en un comunicat.

 

Findyt arriba a la Comunitat Valenciana, Albacete i Múrcia com una solució fàcil i segura de planejar les eixides a partir d’ara. D’esta forma, actualment es mostren uns 6.000 establiments entre restaurants, bars, quiosquets, cafeteries, un número que anirà creixent igual que ho faran les funcionalitats de l’app i el seu àmbit d’actuació.

 

Un dels fundadors de Findyt, Alberto García, ha destacat que l’aplicació té molt de potencial. «Som ambiciosos i no ens volem quedar només en València, volem assentar-nos ací, vore si funciona bé, l’acceptació que té entre la gent i expandir-nos a nivell nacional i fins i tot internacional», ha assenyalat.

 

Amb esta app els clients podran rebre una notificació del seu restaurant o bar favorit quan es quede una taula lliure per a ells o quan hi haja un nou local en la seua zona. També podran accedir a la carta i buscar establiments filtrant per si tenen menú diari o no, si estan oberts, si hi ha taules lliures o disposen de terrassa.

 

Adaptació a la nova normalitat

Un altre dels creadors de l’app, Francisco Pérez, ha indicat que «no hi ha cap aplicació pareguda a esta». «Unes altres et poden dir la quantitat de bars que hi ha o podràs vore la carta, però cap mostra en temps real la disponibilitat de taules», ha indicat. En esta línia, ha destacat que «hui en dia hi ha una necessitat de què la gent no perda el temps, i per això hem anat en esta direcció».

 

«La nova normalitat ens espenta a reinventar-nos», ha assegurat, al mateix temps que ha afegit que, amb esta idea, tres emprenedors valencians han decidit fer costat a l’hostaleria i fomentar la distribució de persones en els diferents locals per a activar l’economia.

 

D’esta forma, a demés de promocionar-se i conseguir més clients, els establiments poden usar l’aplicació com una ferramenta de gestió interna amb la que tindran la possibilitat de controlar la plantilla d’empleats, vore l’estat de les taules o afegir el menú diari. A tot això s’aniran sumant noves funcions com la gestió de reserves o la inclusió de noves tecnologies.

 

Una aplicació no només per al coronavirus

A demés, els locals «podran adaptar-se a les noves exigències, perquè si hi ha un rebrot o continua limitant-se l’aforament, ells mateixos podran modificar el nombre de taules disponibles que tenen i, per tant, simplificar el trànsit i les reserves», ha ressaltat.

 

Encara que Findyt haja sigut creada en plena pandèmia, García ha apuntat que «no és una aplicació de pas per la Covid-19, sinó que ve a quedar-se per a fer-nos la vida més fàcil».

 

Amb motiu del llançament de l’aplicació, els creadors de Findyt oferixen als establiments la subscripció gratuïta fins a l’1 d’octubre de 2020 per a que proven i «puguen vore fàcilment com és l’app des de dins». Després d’este temps, hi ha diversos paquets «segons les necessitats de cada local». Per als usuaris, en canvi, es tracta d’una ferramenta totalment gratuïta que està disponible tant per a Android com iOS.

Últimes notícies

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.