Creen una aplicació per a trobar taula en temps real en els locals del territori valencià

 

Findyt és una nova aplicació mòbil que permet als usuaris saber en temps real la disponibilitat de taules que hi ha en un local del territori valencià. Amb esta nova aplicació mòbil, disponible per a Android i iOS, els usuaris podran vore en temps real la disponibilitat de taules del local i rebre una notificació quan es quede alguna lliure.

 

Amb esta nova ferramenta, que es va publicar la setmana passada, es pretén reduir les cues en la porta i voltants dels negocis per a evitar aglomeracions i garantir la seguretat dels establiments i les persones, han informat els fundadors en un comunicat.

 

Findyt arriba a la Comunitat Valenciana, Albacete i Múrcia com una solució fàcil i segura de planejar les eixides a partir d’ara. D’esta forma, actualment es mostren uns 6.000 establiments entre restaurants, bars, quiosquets, cafeteries, un número que anirà creixent igual que ho faran les funcionalitats de l’app i el seu àmbit d’actuació.

 

Un dels fundadors de Findyt, Alberto García, ha destacat que l’aplicació té molt de potencial. «Som ambiciosos i no ens volem quedar només en València, volem assentar-nos ací, vore si funciona bé, l’acceptació que té entre la gent i expandir-nos a nivell nacional i fins i tot internacional», ha assenyalat.

 

Amb esta app els clients podran rebre una notificació del seu restaurant o bar favorit quan es quede una taula lliure per a ells o quan hi haja un nou local en la seua zona. També podran accedir a la carta i buscar establiments filtrant per si tenen menú diari o no, si estan oberts, si hi ha taules lliures o disposen de terrassa.

 

Adaptació a la nova normalitat

Un altre dels creadors de l’app, Francisco Pérez, ha indicat que «no hi ha cap aplicació pareguda a esta». «Unes altres et poden dir la quantitat de bars que hi ha o podràs vore la carta, però cap mostra en temps real la disponibilitat de taules», ha indicat. En esta línia, ha destacat que «hui en dia hi ha una necessitat de què la gent no perda el temps, i per això hem anat en esta direcció».

 

«La nova normalitat ens espenta a reinventar-nos», ha assegurat, al mateix temps que ha afegit que, amb esta idea, tres emprenedors valencians han decidit fer costat a l’hostaleria i fomentar la distribució de persones en els diferents locals per a activar l’economia.

 

D’esta forma, a demés de promocionar-se i conseguir més clients, els establiments poden usar l’aplicació com una ferramenta de gestió interna amb la que tindran la possibilitat de controlar la plantilla d’empleats, vore l’estat de les taules o afegir el menú diari. A tot això s’aniran sumant noves funcions com la gestió de reserves o la inclusió de noves tecnologies.

 

Una aplicació no només per al coronavirus

A demés, els locals «podran adaptar-se a les noves exigències, perquè si hi ha un rebrot o continua limitant-se l’aforament, ells mateixos podran modificar el nombre de taules disponibles que tenen i, per tant, simplificar el trànsit i les reserves», ha ressaltat.

 

Encara que Findyt haja sigut creada en plena pandèmia, García ha apuntat que «no és una aplicació de pas per la Covid-19, sinó que ve a quedar-se per a fer-nos la vida més fàcil».

 

Amb motiu del llançament de l’aplicació, els creadors de Findyt oferixen als establiments la subscripció gratuïta fins a l’1 d’octubre de 2020 per a que proven i «puguen vore fàcilment com és l’app des de dins». Després d’este temps, hi ha diversos paquets «segons les necessitats de cada local». Per als usuaris, en canvi, es tracta d’una ferramenta totalment gratuïta que està disponible tant per a Android com iOS.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.