Arenal Sound 2022 reprén les reunions oficials per al retorn del gran esdeveniment de Borriana

 

 

Amb l’antecedent de rècord històric en les menys de huit hores que van trigar a exhaurir-se els abonaments de l’Arenal Sound 2022, els responsables de La República de la Música han recordat hui, després d’una de les primeres reunions oficials per a l’organització de l’esdeveniment en termes d’infraestructures i seguretat, que gairebé una trentena d’artistes ja han confirmat la seua presència.

Entre el cartell d’esta edició, que arriba després dos anys de cancel·lacions per la pandèmia, destaquen Dimitri Vegas & Like Mike, C. Tangana, Ñengo Flow, Bad Gyal, Lola Índigo, Rels B, L’Orella de Van Gogh i Omar Montes, Entre molts altres.

Així, la directora territorial de Presidència a Castelló, Eva Redondo, i el director territorial de Justícia, Miguel Ángel Guillén, han mantingut una reunió de treball amb els promotors de l’Arenal Sound, David i Toño Sánchez, Per començar a treballar en els preparatius d’este gran esdeveniment musical que tindrà lloc a Borriana en 2022.

Arenal Sound tornarà del 2 a el 7 d’agost de 2022 la platja de Borriana i els responsables de l’empresa han assenyalat que la previsió és que el festival se celebre en un entorn de total normalitat, amb un aforament de 50.000 persones i sense cap canvi logístic o estructural important.

De fet, no en va, es tracta d’una edició molt important pel que suposa recuperar un dels grans festivals del panorama nacional. Este ha estat un dels punts que també s’han destacat: el renom que ha assolit este festival a nivell nacional, i la repercussió que té no només en Borriana i a Castelló, Sinó a tot el país.

I és que en termes polític-econòmics, s’ha recordat que Turisme Comunitat Valenciana va crear les marques Mediterranew Fest i Mediterranew Musix per impulsar els festivals musicals com productes turístics de primer ordre, perquè suposen una inversió de futur i de posicionament en el món.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.