Arenal Sound 2022 reprén les reunions oficials per al retorn del gran esdeveniment de Borriana

 

 

Amb l’antecedent de rècord històric en les menys de huit hores que van trigar a exhaurir-se els abonaments de l’Arenal Sound 2022, els responsables de La República de la Música han recordat hui, després d’una de les primeres reunions oficials per a l’organització de l’esdeveniment en termes d’infraestructures i seguretat, que gairebé una trentena d’artistes ja han confirmat la seua presència.

Entre el cartell d’esta edició, que arriba després dos anys de cancel·lacions per la pandèmia, destaquen Dimitri Vegas & Like Mike, C. Tangana, Ñengo Flow, Bad Gyal, Lola Índigo, Rels B, L’Orella de Van Gogh i Omar Montes, Entre molts altres.

Així, la directora territorial de Presidència a Castelló, Eva Redondo, i el director territorial de Justícia, Miguel Ángel Guillén, han mantingut una reunió de treball amb els promotors de l’Arenal Sound, David i Toño Sánchez, Per començar a treballar en els preparatius d’este gran esdeveniment musical que tindrà lloc a Borriana en 2022.

Arenal Sound tornarà del 2 a el 7 d’agost de 2022 la platja de Borriana i els responsables de l’empresa han assenyalat que la previsió és que el festival se celebre en un entorn de total normalitat, amb un aforament de 50.000 persones i sense cap canvi logístic o estructural important.

De fet, no en va, es tracta d’una edició molt important pel que suposa recuperar un dels grans festivals del panorama nacional. Este ha estat un dels punts que també s’han destacat: el renom que ha assolit este festival a nivell nacional, i la repercussió que té no només en Borriana i a Castelló, Sinó a tot el país.

I és que en termes polític-econòmics, s’ha recordat que Turisme Comunitat Valenciana va crear les marques Mediterranew Fest i Mediterranew Musix per impulsar els festivals musicals com productes turístics de primer ordre, perquè suposen una inversió de futur i de posicionament en el món.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.