Arrepleguen firmes per a instal·lar zones de lactància en els hospitals valencians

En dos dies han conseguit mil firmes | Getty Images

Un col·lectiu de mares i pares de València ha arreplegat 2.300 firmes en ‘Change.org’ per a instar la Conselleria de Sanitat i Salut Pública a la creació d’unitats de lactància especialitzada en tots els hospitals i centres d’especialitats del territori valencià, entre altres peticions.

 

Amb motiu de la ‘Setmana de la lactància’, els impulsors de la iniciativa van arreplegar centenars de firmes físiques en suport a la creació d’unitats de lactància en tots els hospitals valencians.

 

Després de difondre la proposta en la plataforma ‘Change.org’, en dos dies van conseguir mil firmes, fins a les 2.300 actuals, una xifra que l’organització creu que confirma que es tracta d’una qüestió d’interés general.

 

«La nostra petició concernix a totes les famílies valencianes i tota l’administració sanitària autonòmica», reivindica el col·lectiu ‘Lactància CV’. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.