Arrepleguen firmes per a instal·lar zones de lactància en els hospitals valencians

En dos dies han conseguit mil firmes | Getty Images

Un col·lectiu de mares i pares de València ha arreplegat 2.300 firmes en ‘Change.org’ per a instar la Conselleria de Sanitat i Salut Pública a la creació d’unitats de lactància especialitzada en tots els hospitals i centres d’especialitats del territori valencià, entre altres peticions.

 

Amb motiu de la ‘Setmana de la lactància’, els impulsors de la iniciativa van arreplegar centenars de firmes físiques en suport a la creació d’unitats de lactància en tots els hospitals valencians.

 

Després de difondre la proposta en la plataforma ‘Change.org’, en dos dies van conseguir mil firmes, fins a les 2.300 actuals, una xifra que l’organització creu que confirma que es tracta d’una qüestió d’interés general.

 

«La nostra petició concernix a totes les famílies valencianes i tota l’administració sanitària autonòmica», reivindica el col·lectiu ‘Lactància CV’. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.