13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Este videoclip filmat en València està arrasant en Youtube

Videoclip

La mexicana, Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, en el vídeo | YouTube

 

Les productores valencianes Paula Collado i Carmen Fortea, de Corinne Films, han conseguit que el seu videoclip filmat íntegrament en València amb el grup britànic ‘New Hope Club’ acumule ja més de 1,5 milions de visites en el portal de YouTube.

 

Es tracta del vídeo musical de la cançó ‘Know Me Too Well‘ del trio juvenil anglés en col·laboració amb la mexicana Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, original de Netflix, segons informa la productora.

 

  

D’esta manera, en només unes setmanes, més d’1,5 milions de persones de tot el món han vist en YouTube el videoclip «d’una de les bandes angleses més prometedores, i considerada el relleu de ‘One Direction’ en l’àmbit de les ‘boy bands’ bitàniques.

 

 

  

El rodatge va tindre lloc el setembre passat en València i va ser «exprés, un treball de dos setmanes», i a més va comptar amb la presència d’un guitarrista de la sala Gestalguinos, ja que la banda buscava una estètica «típica espanyola».

 

 

 

«La intenció inicial del grup era rodar en Sevilla, però els vam convéncer de què València podia oferir possibilitats infinites. Era qüestió de trobar a les persones adequades per a recrear l’ambient festiu i expressiu que buscaven», assenyalen des de Corinne Films.

 

Entre les localitzacions triades per Corinne Films per al videoclip destaquen ‘Convent Carmen’ en el Carmen, ‘Espadán 31’ en el Cabanyal o una pista esportiva en Campanar i el pub ‘Trombó’.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.