Este videoclip filmat en València està arrasant en Youtube

Videoclip

La mexicana, Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, en el vídeo | YouTube

 

Les productores valencianes Paula Collado i Carmen Fortea, de Corinne Films, han conseguit que el seu videoclip filmat íntegrament en València amb el grup britànic ‘New Hope Club’ acumule ja més de 1,5 milions de visites en el portal de YouTube.

 

Es tracta del vídeo musical de la cançó ‘Know Me Too Well‘ del trio juvenil anglés en col·laboració amb la mexicana Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, original de Netflix, segons informa la productora.

 

  

D’esta manera, en només unes setmanes, més d’1,5 milions de persones de tot el món han vist en YouTube el videoclip «d’una de les bandes angleses més prometedores, i considerada el relleu de ‘One Direction’ en l’àmbit de les ‘boy bands’ bitàniques.

 

 

  

El rodatge va tindre lloc el setembre passat en València i va ser «exprés, un treball de dos setmanes», i a més va comptar amb la presència d’un guitarrista de la sala Gestalguinos, ja que la banda buscava una estètica «típica espanyola».

 

 

 

«La intenció inicial del grup era rodar en Sevilla, però els vam convéncer de què València podia oferir possibilitats infinites. Era qüestió de trobar a les persones adequades per a recrear l’ambient festiu i expressiu que buscaven», assenyalen des de Corinne Films.

 

Entre les localitzacions triades per Corinne Films per al videoclip destaquen ‘Convent Carmen’ en el Carmen, ‘Espadán 31’ en el Cabanyal o una pista esportiva en Campanar i el pub ‘Trombó’.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.

La nostra llengua necessita un estatus indiscriminat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que el valencià perd ús perquè no té el mateix reconeixement i exigència que el castellà. Proposa reforçar-lo amb canvis legals i facilitar-ne l’ús amb una normativa escrita més accessible, per evitar que acabe sent una llengua amb prestigi però poc viva

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.