Este videoclip filmat en València està arrasant en Youtube

Videoclip

La mexicana, Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, en el vídeo | YouTube

 

Les productores valencianes Paula Collado i Carmen Fortea, de Corinne Films, han conseguit que el seu videoclip filmat íntegrament en València amb el grup britànic ‘New Hope Club’ acumule ja més de 1,5 milions de visites en el portal de YouTube.

 

Es tracta del vídeo musical de la cançó ‘Know Me Too Well‘ del trio juvenil anglés en col·laboració amb la mexicana Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, original de Netflix, segons informa la productora.

 

  

D’esta manera, en només unes setmanes, més d’1,5 milions de persones de tot el món han vist en YouTube el videoclip «d’una de les bandes angleses més prometedores, i considerada el relleu de ‘One Direction’ en l’àmbit de les ‘boy bands’ bitàniques.

 

 

  

El rodatge va tindre lloc el setembre passat en València i va ser «exprés, un treball de dos setmanes», i a més va comptar amb la presència d’un guitarrista de la sala Gestalguinos, ja que la banda buscava una estètica «típica espanyola».

 

 

 

«La intenció inicial del grup era rodar en Sevilla, però els vam convéncer de què València podia oferir possibilitats infinites. Era qüestió de trobar a les persones adequades per a recrear l’ambient festiu i expressiu que buscaven», assenyalen des de Corinne Films.

 

Entre les localitzacions triades per Corinne Films per al videoclip destaquen ‘Convent Carmen’ en el Carmen, ‘Espadán 31’ en el Cabanyal o una pista esportiva en Campanar i el pub ‘Trombó’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.