Este videoclip filmat en València està arrasant en Youtube

Videoclip

La mexicana, Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, en el vídeo | YouTube

 

Les productores valencianes Paula Collado i Carmen Fortea, de Corinne Films, han conseguit que el seu videoclip filmat íntegrament en València amb el grup britànic ‘New Hope Club’ acumule ja més de 1,5 milions de visites en el portal de YouTube.

 

Es tracta del vídeo musical de la cançó ‘Know Me Too Well‘ del trio juvenil anglés en col·laboració amb la mexicana Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, original de Netflix, segons informa la productora.

 

  

D’esta manera, en només unes setmanes, més d’1,5 milions de persones de tot el món han vist en YouTube el videoclip «d’una de les bandes angleses més prometedores, i considerada el relleu de ‘One Direction’ en l’àmbit de les ‘boy bands’ bitàniques.

 

 

  

El rodatge va tindre lloc el setembre passat en València i va ser «exprés, un treball de dos setmanes», i a més va comptar amb la presència d’un guitarrista de la sala Gestalguinos, ja que la banda buscava una estètica «típica espanyola».

 

 

 

«La intenció inicial del grup era rodar en Sevilla, però els vam convéncer de què València podia oferir possibilitats infinites. Era qüestió de trobar a les persones adequades per a recrear l’ambient festiu i expressiu que buscaven», assenyalen des de Corinne Films.

 

Entre les localitzacions triades per Corinne Films per al videoclip destaquen ‘Convent Carmen’ en el Carmen, ‘Espadán 31’ en el Cabanyal o una pista esportiva en Campanar i el pub ‘Trombó’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.