Este videoclip filmat en València està arrasant en Youtube

Videoclip

La mexicana, Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, en el vídeo | YouTube

 

Les productores valencianes Paula Collado i Carmen Fortea, de Corinne Films, han conseguit que el seu videoclip filmat íntegrament en València amb el grup britànic ‘New Hope Club’ acumule ja més de 1,5 milions de visites en el portal de YouTube.

 

Es tracta del vídeo musical de la cançó ‘Know Me Too Well‘ del trio juvenil anglés en col·laboració amb la mexicana Danna Paola, estrela de la sèrie ‘Élite’, original de Netflix, segons informa la productora.

 

  

D’esta manera, en només unes setmanes, més d’1,5 milions de persones de tot el món han vist en YouTube el videoclip «d’una de les bandes angleses més prometedores, i considerada el relleu de ‘One Direction’ en l’àmbit de les ‘boy bands’ bitàniques.

 

 

  

El rodatge va tindre lloc el setembre passat en València i va ser «exprés, un treball de dos setmanes», i a més va comptar amb la presència d’un guitarrista de la sala Gestalguinos, ja que la banda buscava una estètica «típica espanyola».

 

 

 

«La intenció inicial del grup era rodar en Sevilla, però els vam convéncer de què València podia oferir possibilitats infinites. Era qüestió de trobar a les persones adequades per a recrear l’ambient festiu i expressiu que buscaven», assenyalen des de Corinne Films.

 

Entre les localitzacions triades per Corinne Films per al videoclip destaquen ‘Convent Carmen’ en el Carmen, ‘Espadán 31’ en el Cabanyal o una pista esportiva en Campanar i el pub ‘Trombó’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.