‘Benidorm’, la nova sèrie de comèdia d’Antena 3

Benidorm

Els protagonistes de ‘Benidorm’ | Antena 3

Els actors Antonio Pagudo i María Almudéver seran els protagonistes de ‘Benidorm’, la nova sèrie original d’Atresmedia Televisió per al prime time d’Antena 3. La ficció, produïda en col·laboració amb ‘Plano a Plano’, es troba en procés final de càsting i començarà el seu rodatge en novembre. 

 

La nova sèrie d’Antena 3 farà de la ciutat de Benidorm, en la Marina Baixa d’Alacant, l’epicentre del seu rodatge, que es durà a terme íntegrament en localitzacions reals; tal com és senyal d’identitat de les produccions del segell ‘Series Atresmedia’.

 

‘Benidorm’ està creada per César Benítez, Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa. Sonia Martinez i César Benítez són els productors executius d’esta nova sèrie d’Antena 3. Jacobo Martos i Miguel Conde seran els directors de ‘Benidorm’, mentres que Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa estaran al capdavant de l’equip de guió.

 

Este divendres s’ha revelat el nom dels seus dos protagonistes en una presentació organitzada en la ciutat alacantina per ‘Benidorm Film Office’, Fundació Turisme Benidorm-Visit Benidorm i que ha comptat amb la presència dels dos actors, dels productors executius de la sèrie (Sonia Martínez i César Benítez) i de l’alcalde de Benidorm, Antonio Pérez.

 

«Una de les senyes d’identitat de les sèries d’Atresmedia és reflectir les cultures que es troben al llarg de tota la geografia espanyola; el lloc on succedixen les històries forma també part de les nostres sèries. Creiem que això és un valor afegit, que diferencia a les nostres produccions i els dóna personalitat com ja hem demostrat amb ‘Presumpte culpable’, ‘Mar de plàstic’, ‘Fariña’ i, especialment, amb ‘Allà baix’, una de les nostres sèries de major èxit. Per això teníem clar que este nou projecte havia de tornar a eixir fora i fer de l’entorn un personatge més. I, en este sentit, Benidorm és una ciutat que s’ajusta a la perfecció a la nostra ideal i en la que, a més, estem trobant totes les facilitats per a poder posar-ho en marxa, alguna cosa que agraïsc a les seues autoritats», ha apuntat Martínez. 

 

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Benidorm | EFE

 

Segons, César Benítez, productor executiu de la sèrie, «després de l’èxit de ‘Allà baix’, una comèdia basada en el xoc cultural i l’humor dialogal, en ‘Benidorm’ pretenem contar una història on l’humor estiga en la situació, en els moments que visquen els personatges, més que en el contrast. A més de ser una comèdia, ‘Benidorm’ ens parlarà de molts temes, com de les segones oportunitats, de l’amor o de l’amistat».

 

«Des de l’inici ens va cridar molt l’atenció gravar en Benidorm, ja que és una ciutat molt especial. A més d’aportar una gran mescla de cultures i un entorn únic i singular, volem mostrar que en ella les esperances poden veure’s fetes», ha afegit Benítez

 

L’alcalde de la ciutat, Antonio Pérez, ha afirmat durant la presentació «’Benidorm’ és una ficció que té valors que conjuguen molt bé amb la ciutat, ja que les dos busquen generar felicitat, una en els espectadors i una altra en els milions de turistes que la trien».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.