‘Benidorm’, la nova sèrie de comèdia d’Antena 3

Benidorm

Els protagonistes de ‘Benidorm’ | Antena 3

Els actors Antonio Pagudo i María Almudéver seran els protagonistes de ‘Benidorm’, la nova sèrie original d’Atresmedia Televisió per al prime time d’Antena 3. La ficció, produïda en col·laboració amb ‘Plano a Plano’, es troba en procés final de càsting i començarà el seu rodatge en novembre. 

 

La nova sèrie d’Antena 3 farà de la ciutat de Benidorm, en la Marina Baixa d’Alacant, l’epicentre del seu rodatge, que es durà a terme íntegrament en localitzacions reals; tal com és senyal d’identitat de les produccions del segell ‘Series Atresmedia’.

 

‘Benidorm’ està creada per César Benítez, Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa. Sonia Martinez i César Benítez són els productors executius d’esta nova sèrie d’Antena 3. Jacobo Martos i Miguel Conde seran els directors de ‘Benidorm’, mentres que Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa estaran al capdavant de l’equip de guió.

 

Este divendres s’ha revelat el nom dels seus dos protagonistes en una presentació organitzada en la ciutat alacantina per ‘Benidorm Film Office’, Fundació Turisme Benidorm-Visit Benidorm i que ha comptat amb la presència dels dos actors, dels productors executius de la sèrie (Sonia Martínez i César Benítez) i de l’alcalde de Benidorm, Antonio Pérez.

 

«Una de les senyes d’identitat de les sèries d’Atresmedia és reflectir les cultures que es troben al llarg de tota la geografia espanyola; el lloc on succedixen les històries forma també part de les nostres sèries. Creiem que això és un valor afegit, que diferencia a les nostres produccions i els dóna personalitat com ja hem demostrat amb ‘Presumpte culpable’, ‘Mar de plàstic’, ‘Fariña’ i, especialment, amb ‘Allà baix’, una de les nostres sèries de major èxit. Per això teníem clar que este nou projecte havia de tornar a eixir fora i fer de l’entorn un personatge més. I, en este sentit, Benidorm és una ciutat que s’ajusta a la perfecció a la nostra ideal i en la que, a més, estem trobant totes les facilitats per a poder posar-ho en marxa, alguna cosa que agraïsc a les seues autoritats», ha apuntat Martínez. 

 

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Benidorm | EFE

 

Segons, César Benítez, productor executiu de la sèrie, «després de l’èxit de ‘Allà baix’, una comèdia basada en el xoc cultural i l’humor dialogal, en ‘Benidorm’ pretenem contar una història on l’humor estiga en la situació, en els moments que visquen els personatges, més que en el contrast. A més de ser una comèdia, ‘Benidorm’ ens parlarà de molts temes, com de les segones oportunitats, de l’amor o de l’amistat».

 

«Des de l’inici ens va cridar molt l’atenció gravar en Benidorm, ja que és una ciutat molt especial. A més d’aportar una gran mescla de cultures i un entorn únic i singular, volem mostrar que en ella les esperances poden veure’s fetes», ha afegit Benítez

 

L’alcalde de la ciutat, Antonio Pérez, ha afirmat durant la presentació «’Benidorm’ és una ficció que té valors que conjuguen molt bé amb la ciutat, ja que les dos busquen generar felicitat, una en els espectadors i una altra en els milions de turistes que la trien».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.