‘Benidorm’, la nova sèrie de comèdia d’Antena 3

Benidorm

Els protagonistes de ‘Benidorm’ | Antena 3

Els actors Antonio Pagudo i María Almudéver seran els protagonistes de ‘Benidorm’, la nova sèrie original d’Atresmedia Televisió per al prime time d’Antena 3. La ficció, produïda en col·laboració amb ‘Plano a Plano’, es troba en procés final de càsting i començarà el seu rodatge en novembre. 

 

La nova sèrie d’Antena 3 farà de la ciutat de Benidorm, en la Marina Baixa d’Alacant, l’epicentre del seu rodatge, que es durà a terme íntegrament en localitzacions reals; tal com és senyal d’identitat de les produccions del segell ‘Series Atresmedia’.

 

‘Benidorm’ està creada per César Benítez, Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa. Sonia Martinez i César Benítez són els productors executius d’esta nova sèrie d’Antena 3. Jacobo Martos i Miguel Conde seran els directors de ‘Benidorm’, mentres que Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa estaran al capdavant de l’equip de guió.

 

Este divendres s’ha revelat el nom dels seus dos protagonistes en una presentació organitzada en la ciutat alacantina per ‘Benidorm Film Office’, Fundació Turisme Benidorm-Visit Benidorm i que ha comptat amb la presència dels dos actors, dels productors executius de la sèrie (Sonia Martínez i César Benítez) i de l’alcalde de Benidorm, Antonio Pérez.

 

«Una de les senyes d’identitat de les sèries d’Atresmedia és reflectir les cultures que es troben al llarg de tota la geografia espanyola; el lloc on succedixen les històries forma també part de les nostres sèries. Creiem que això és un valor afegit, que diferencia a les nostres produccions i els dóna personalitat com ja hem demostrat amb ‘Presumpte culpable’, ‘Mar de plàstic’, ‘Fariña’ i, especialment, amb ‘Allà baix’, una de les nostres sèries de major èxit. Per això teníem clar que este nou projecte havia de tornar a eixir fora i fer de l’entorn un personatge més. I, en este sentit, Benidorm és una ciutat que s’ajusta a la perfecció a la nostra ideal i en la que, a més, estem trobant totes les facilitats per a poder posar-ho en marxa, alguna cosa que agraïsc a les seues autoritats», ha apuntat Martínez. 

 

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Benidorm | EFE

 

Segons, César Benítez, productor executiu de la sèrie, «després de l’èxit de ‘Allà baix’, una comèdia basada en el xoc cultural i l’humor dialogal, en ‘Benidorm’ pretenem contar una història on l’humor estiga en la situació, en els moments que visquen els personatges, més que en el contrast. A més de ser una comèdia, ‘Benidorm’ ens parlarà de molts temes, com de les segones oportunitats, de l’amor o de l’amistat».

 

«Des de l’inici ens va cridar molt l’atenció gravar en Benidorm, ja que és una ciutat molt especial. A més d’aportar una gran mescla de cultures i un entorn únic i singular, volem mostrar que en ella les esperances poden veure’s fetes», ha afegit Benítez

 

L’alcalde de la ciutat, Antonio Pérez, ha afirmat durant la presentació «’Benidorm’ és una ficció que té valors que conjuguen molt bé amb la ciutat, ja que les dos busquen generar felicitat, una en els espectadors i una altra en els milions de turistes que la trien».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.