14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

‘Benidorm’, la nova sèrie de comèdia d’Antena 3

Benidorm

Els protagonistes de ‘Benidorm’ | Antena 3

Els actors Antonio Pagudo i María Almudéver seran els protagonistes de ‘Benidorm’, la nova sèrie original d’Atresmedia Televisió per al prime time d’Antena 3. La ficció, produïda en col·laboració amb ‘Plano a Plano’, es troba en procés final de càsting i començarà el seu rodatge en novembre. 

 

La nova sèrie d’Antena 3 farà de la ciutat de Benidorm, en la Marina Baixa d’Alacant, l’epicentre del seu rodatge, que es durà a terme íntegrament en localitzacions reals; tal com és senyal d’identitat de les produccions del segell ‘Series Atresmedia’.

 

‘Benidorm’ està creada per César Benítez, Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa. Sonia Martinez i César Benítez són els productors executius d’esta nova sèrie d’Antena 3. Jacobo Martos i Miguel Conde seran els directors de ‘Benidorm’, mentres que Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa estaran al capdavant de l’equip de guió.

 

Este divendres s’ha revelat el nom dels seus dos protagonistes en una presentació organitzada en la ciutat alacantina per ‘Benidorm Film Office’, Fundació Turisme Benidorm-Visit Benidorm i que ha comptat amb la presència dels dos actors, dels productors executius de la sèrie (Sonia Martínez i César Benítez) i de l’alcalde de Benidorm, Antonio Pérez.

 

«Una de les senyes d’identitat de les sèries d’Atresmedia és reflectir les cultures que es troben al llarg de tota la geografia espanyola; el lloc on succedixen les històries forma també part de les nostres sèries. Creiem que això és un valor afegit, que diferencia a les nostres produccions i els dóna personalitat com ja hem demostrat amb ‘Presumpte culpable’, ‘Mar de plàstic’, ‘Fariña’ i, especialment, amb ‘Allà baix’, una de les nostres sèries de major èxit. Per això teníem clar que este nou projecte havia de tornar a eixir fora i fer de l’entorn un personatge més. I, en este sentit, Benidorm és una ciutat que s’ajusta a la perfecció a la nostra ideal i en la que, a més, estem trobant totes les facilitats per a poder posar-ho en marxa, alguna cosa que agraïsc a les seues autoritats», ha apuntat Martínez. 

 

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Benidorm | EFE

 

Segons, César Benítez, productor executiu de la sèrie, «després de l’èxit de ‘Allà baix’, una comèdia basada en el xoc cultural i l’humor dialogal, en ‘Benidorm’ pretenem contar una història on l’humor estiga en la situació, en els moments que visquen els personatges, més que en el contrast. A més de ser una comèdia, ‘Benidorm’ ens parlarà de molts temes, com de les segones oportunitats, de l’amor o de l’amistat».

 

«Des de l’inici ens va cridar molt l’atenció gravar en Benidorm, ja que és una ciutat molt especial. A més d’aportar una gran mescla de cultures i un entorn únic i singular, volem mostrar que en ella les esperances poden veure’s fetes», ha afegit Benítez

 

L’alcalde de la ciutat, Antonio Pérez, ha afirmat durant la presentació «’Benidorm’ és una ficció que té valors que conjuguen molt bé amb la ciutat, ja que les dos busquen generar felicitat, una en els espectadors i una altra en els milions de turistes que la trien».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.