‘Benidorm’, la nova sèrie de comèdia d’Antena 3

Benidorm

Els protagonistes de ‘Benidorm’ | Antena 3

Els actors Antonio Pagudo i María Almudéver seran els protagonistes de ‘Benidorm’, la nova sèrie original d’Atresmedia Televisió per al prime time d’Antena 3. La ficció, produïda en col·laboració amb ‘Plano a Plano’, es troba en procés final de càsting i començarà el seu rodatge en novembre. 

 

La nova sèrie d’Antena 3 farà de la ciutat de Benidorm, en la Marina Baixa d’Alacant, l’epicentre del seu rodatge, que es durà a terme íntegrament en localitzacions reals; tal com és senyal d’identitat de les produccions del segell ‘Series Atresmedia’.

 

‘Benidorm’ està creada per César Benítez, Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa. Sonia Martinez i César Benítez són els productors executius d’esta nova sèrie d’Antena 3. Jacobo Martos i Miguel Conde seran els directors de ‘Benidorm’, mentres que Fernando Sancristóbal i Jon de la Costa estaran al capdavant de l’equip de guió.

 

Este divendres s’ha revelat el nom dels seus dos protagonistes en una presentació organitzada en la ciutat alacantina per ‘Benidorm Film Office’, Fundació Turisme Benidorm-Visit Benidorm i que ha comptat amb la presència dels dos actors, dels productors executius de la sèrie (Sonia Martínez i César Benítez) i de l’alcalde de Benidorm, Antonio Pérez.

 

«Una de les senyes d’identitat de les sèries d’Atresmedia és reflectir les cultures que es troben al llarg de tota la geografia espanyola; el lloc on succedixen les històries forma també part de les nostres sèries. Creiem que això és un valor afegit, que diferencia a les nostres produccions i els dóna personalitat com ja hem demostrat amb ‘Presumpte culpable’, ‘Mar de plàstic’, ‘Fariña’ i, especialment, amb ‘Allà baix’, una de les nostres sèries de major èxit. Per això teníem clar que este nou projecte havia de tornar a eixir fora i fer de l’entorn un personatge més. I, en este sentit, Benidorm és una ciutat que s’ajusta a la perfecció a la nostra ideal i en la que, a més, estem trobant totes les facilitats per a poder posar-ho en marxa, alguna cosa que agraïsc a les seues autoritats», ha apuntat Martínez. 

 

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Benidorm | EFE

 

Segons, César Benítez, productor executiu de la sèrie, «després de l’èxit de ‘Allà baix’, una comèdia basada en el xoc cultural i l’humor dialogal, en ‘Benidorm’ pretenem contar una història on l’humor estiga en la situació, en els moments que visquen els personatges, més que en el contrast. A més de ser una comèdia, ‘Benidorm’ ens parlarà de molts temes, com de les segones oportunitats, de l’amor o de l’amistat».

 

«Des de l’inici ens va cridar molt l’atenció gravar en Benidorm, ja que és una ciutat molt especial. A més d’aportar una gran mescla de cultures i un entorn únic i singular, volem mostrar que en ella les esperances poden veure’s fetes», ha afegit Benítez

 

L’alcalde de la ciutat, Antonio Pérez, ha afirmat durant la presentació «’Benidorm’ és una ficció que té valors que conjuguen molt bé amb la ciutat, ja que les dos busquen generar felicitat, una en els espectadors i una altra en els milions de turistes que la trien».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.