Arriba la quinta edició del Cicle de Música d’Almàssera cada divendres de setembre

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Cultura va presentar el passat 4 de setembre la nova edició del Cicle de Música que ocuparà tots els divendres del mes de setembre i tindrà lloc a les 19.30 hores en el pati de l’Ajuntament.

 

La situació social provocada per la crisi del Covid-19 ha fet que esta quinta edició tinga unes estrictes mesures de seguretat, com és el control de l’aforament, l’ús obligatori de la mascareta i distància interpersonal.

 

Este divendres 11 de setembre el pati de l’Ajuntament comptarà amb la presència del ‘Sextet CassualBrass’, format per professors de diferents conservatoris del territori valencià. El seu espectacle  ‘Els nostres records’, amb les adaptacions de diferents estils de temes del segle XX i XXI faran recordar al públic uns altres temps no molt llunyans.

 

Pròxims espectacles

La música flamenca fusió, de la mà de la cantant Paula Domínguez i dels músics Carlos Torijano i Paco Escudero, acompanyarà als espectadors la vesprada del 18 de setembre. Domínguez és coneguda per les seues diferents facetes musicals i la participació en programes de televisió com ‘Tu cara me suena’, ‘El Hormiguero’ i ‘La Voz’, a on es va donar a conéixer a escala nacional.

 

Tancarà esta edició el 25 de setembre ‘Les *Xiques del Gòspel’. La formació musical traslladarà al pati de l’Ajuntament la música gòspel, entre la que trobarem els principals temes d’este estil, bandes sonores inoblidables, versions de música pop o música en espanyol.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.