11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Arriba la quinta edició del Cicle de Música d’Almàssera cada divendres de setembre

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Cultura va presentar el passat 4 de setembre la nova edició del Cicle de Música que ocuparà tots els divendres del mes de setembre i tindrà lloc a les 19.30 hores en el pati de l’Ajuntament.

 

La situació social provocada per la crisi del Covid-19 ha fet que esta quinta edició tinga unes estrictes mesures de seguretat, com és el control de l’aforament, l’ús obligatori de la mascareta i distància interpersonal.

 

Este divendres 11 de setembre el pati de l’Ajuntament comptarà amb la presència del ‘Sextet CassualBrass’, format per professors de diferents conservatoris del territori valencià. El seu espectacle  ‘Els nostres records’, amb les adaptacions de diferents estils de temes del segle XX i XXI faran recordar al públic uns altres temps no molt llunyans.

 

Pròxims espectacles

La música flamenca fusió, de la mà de la cantant Paula Domínguez i dels músics Carlos Torijano i Paco Escudero, acompanyarà als espectadors la vesprada del 18 de setembre. Domínguez és coneguda per les seues diferents facetes musicals i la participació en programes de televisió com ‘Tu cara me suena’, ‘El Hormiguero’ i ‘La Voz’, a on es va donar a conéixer a escala nacional.

 

Tancarà esta edició el 25 de setembre ‘Les *Xiques del Gòspel’. La formació musical traslladarà al pati de l’Ajuntament la música gòspel, entre la que trobarem els principals temes d’este estil, bandes sonores inoblidables, versions de música pop o música en espanyol.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.