Arriba la quinta edició del Cicle de Música d’Almàssera cada divendres de setembre

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Cultura va presentar el passat 4 de setembre la nova edició del Cicle de Música que ocuparà tots els divendres del mes de setembre i tindrà lloc a les 19.30 hores en el pati de l’Ajuntament.

 

La situació social provocada per la crisi del Covid-19 ha fet que esta quinta edició tinga unes estrictes mesures de seguretat, com és el control de l’aforament, l’ús obligatori de la mascareta i distància interpersonal.

 

Este divendres 11 de setembre el pati de l’Ajuntament comptarà amb la presència del ‘Sextet CassualBrass’, format per professors de diferents conservatoris del territori valencià. El seu espectacle  ‘Els nostres records’, amb les adaptacions de diferents estils de temes del segle XX i XXI faran recordar al públic uns altres temps no molt llunyans.

 

Pròxims espectacles

La música flamenca fusió, de la mà de la cantant Paula Domínguez i dels músics Carlos Torijano i Paco Escudero, acompanyarà als espectadors la vesprada del 18 de setembre. Domínguez és coneguda per les seues diferents facetes musicals i la participació en programes de televisió com ‘Tu cara me suena’, ‘El Hormiguero’ i ‘La Voz’, a on es va donar a conéixer a escala nacional.

 

Tancarà esta edició el 25 de setembre ‘Les *Xiques del Gòspel’. La formació musical traslladarà al pati de l’Ajuntament la música gòspel, entre la que trobarem els principals temes d’este estil, bandes sonores inoblidables, versions de música pop o música en espanyol.

Últimes notícies

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts l’acollida de menors migrants

Compromís ha sol·licitat la compareixença urgent de Juanfran Pérez Llorca i Elena Albalat en la Diputació Permanent per a explicar els recursos que la Generalitat destina a l’acollida de menors migrants no acompanyats. El grup critica la posició de Vox i reclama que la Comunitat Valenciana complisca la normativa i actue amb humanitat.

Educació crea quasi 4.800 places d’FP en empresa a la Comunitat Valenciana

Educació ha impulsat 4.765 places de Formació en Empresa per al curs 2025-2026 a la Comunitat Valenciana, per a reforçar el vincle entre FP i mercat laboral. El pla es basa en quasi 1.800 empreses prospectades i informes per a planificar l’oferta de 2026-2027.
FILMOTECA D'ESTIU