Arriba la quinta edició del Cicle de Música d’Almàssera cada divendres de setembre

 

L’Ajuntament d’Almàssera, en l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Cultura va presentar el passat 4 de setembre la nova edició del Cicle de Música que ocuparà tots els divendres del mes de setembre i tindrà lloc a les 19.30 hores en el pati de l’Ajuntament.

 

La situació social provocada per la crisi del Covid-19 ha fet que esta quinta edició tinga unes estrictes mesures de seguretat, com és el control de l’aforament, l’ús obligatori de la mascareta i distància interpersonal.

 

Este divendres 11 de setembre el pati de l’Ajuntament comptarà amb la presència del ‘Sextet CassualBrass’, format per professors de diferents conservatoris del territori valencià. El seu espectacle  ‘Els nostres records’, amb les adaptacions de diferents estils de temes del segle XX i XXI faran recordar al públic uns altres temps no molt llunyans.

 

Pròxims espectacles

La música flamenca fusió, de la mà de la cantant Paula Domínguez i dels músics Carlos Torijano i Paco Escudero, acompanyarà als espectadors la vesprada del 18 de setembre. Domínguez és coneguda per les seues diferents facetes musicals i la participació en programes de televisió com ‘Tu cara me suena’, ‘El Hormiguero’ i ‘La Voz’, a on es va donar a conéixer a escala nacional.

 

Tancarà esta edició el 25 de setembre ‘Les *Xiques del Gòspel’. La formació musical traslladarà al pati de l’Ajuntament la música gòspel, entre la que trobarem els principals temes d’este estil, bandes sonores inoblidables, versions de música pop o música en espanyol.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.