11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.