Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

Els bombers donen per extingit l’incendi forestal de Tuéjar després d’una nova reactivació

L’incendi forestal declarat el 15 de setembre a Tuéjar, que dissabte es va reactivar i va obligar a mobilitzar mitjans aeris i terrestres, ha sigut donat per extingit pels bombers després d’haver arrasat 835 hectàrees d’un paratge de la Reserva de la Biosfera de l’Alt Túria. La Delegació del Govern va descartar des del principi causes naturals i va assenyalar al factor humà, amb totes les línies d’investigació encara obertes.

La defensa de Salomé Pradas recorrerà l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas, investigada per la gestió de la DANA, considera precipitat que el CGPJ haja avalat l’arxiu de tres queixes contra la jutgessa de Catarroja i anuncia recurs. Critica que no s’haja escoltat les víctimes ni el lletrat que denuncien la intervenció del marit magistrat de la jutgessa.

El dèficit comercial valencià supera els 1.100 milions malgrat l’alça exportadora

La Comunitat Valenciana ha registrat fins a juliol un dèficit comercial de 1.117 milions, tot i que les exportacions han crescut un 5,1 % fins als 23.611 milions. El dinamisme exportador se centra sobretot en el sector alimentari i en els béns d’equip, però les importacions han avançat encara més, un 11,2 %.

La valenciana Carmen Amoraga guanya el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026

La novel·la 'En ese silencio', de l’autora valenciana Carmen Amoraga, ha guanyat el Premi de Novel·la Policia Nacional 2026, dotat amb 20.000 euros, entre 528 manuscrits presentats.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027 al Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo de Cheste tornarà a acollir en 2027 l’últim Gran Premi de MotoGP. El calendari arrancarà en març a Tailàndia.

Cheste tornarà a tancar el Mundial de MotoGP en 2027

El Circuit Ricardo Tormo acollirà de nou en 2027 l’últim Gran Premi del Mundial de Motociclisme, que en 2026 també es tancarà a Cheste entre el 27 i el 29 de novembre.

Detingut un home per dotze robatoris amb força en negocis de Santa Pola

Un home de 45 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de dotze robatoris amb força en establiments de Santa Pola. El jutge ha decretat la seua llibertat amb càrrecs després de la instrucció de la Guàrdia Civil.

Pérez Llorca carrega contra la comissió de la DANA i parla d’“instrumentalitzar el dolor”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat la comissió d’investigació de la DANA al Congrés d’“instrumentalitzar el dolor” i ha defensat que només el PP ha assumit responsabilitats polítiques. També ha descartat acollir menors migrants de Ceuta i ha qualificat la situació d’“invasió”.