Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València ‘Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

Batemon i McGhee tomben el Valencia Basket al Roig Arena en un final calent

L’Ilerna Lleida ha estrenat la Lliga Endesa amb un triomf de prestigi al Roig Arena (100-105), liderat per James Batemon i Darius McGhee davant un Valencia Basket irregular i imprecís en els moments clau.

L’Ilerna Lleida sorprén el Valencia Basket en un final a cara o creu al Roig Arena

L’Ilerna Lleida ha guanyat el Valencia Basket per 100-105 en l’estrena a la Lliga Endesa, amb Batemon i McGhee decisius en un final ajustat al Roig Arena.

Rescatat un ciclista ferit a Banyeres i dos menors perduts al Montgó

Els bombers han rescatat un ciclista de 30 anys greument ferit en un bike park de Banyeres de Mariola i dos jòvens senderistes de 17 i 16 anys extraviats al Montgó, a Dénia.

Quatre-centes persones omplin la plaça de l’Ajuntament de València per la llei de vivenda ‘Maricarmen’

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per donar suport al decret de vivenda ‘Maricarmen’ i a l’acampada de Madrid. El Sindicat de Llogateres reclama aturar desnonaments, renovar lloguers, limitar preus i reformar la LAU.

El València Basket inicia l’era Torralba amb la Supercopa LF Endesa

El València Basket ha conquistat la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz davant l’Innova-TSN Leganés, dotzé títol del club i primer de l’era Javi Torralba. El tècnic estrena projecte després d’una profunda renovació en la banqueta i en la plantilla.

El València Basket alça la seua quarta Supercopa LF Endesa

El València Basket ha tornat a conquistar la Supercopa LF Endesa en Torrejón de Ardoz després de superar el Leganés (76-64), en una final intensa i igualada que llança el nou projecte taronja amb títol.

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.