Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.