5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.