Arriba a València Bive, el nou servici de subscripció i venda de bicicletes de Cabify

 

Cabify, la companyia espanyola de mobilitat, ha implantat en València ‘Bive‘, el seu nou servici de subscripció a llarg termini de bicicletes a on l’usuari disposarà del vehicle en propietat amb una quota mensual a partir de 29,95 euros en funció del model, que pot cancel·lar-se en qualsevol moment, i que inclou el manteniment anual, diferents modalitats de segur incloent robatori, i descomptes per a moure’s en Cabify. A demés, també oferix la possibilitat de compra.

 

Sobre este tema, la responsable d’operacions de Bive, Marta d’Eusebio, ha destacat que no volen «suplantar» altres servicis que ja existixen en València, sinó que presenten esta plataforma «complementària per a fomentar una ciutat sostenible i saludable». El servici està operatiu des d’este mateix dilluns i disposa del suficient volum per a donar resposta a la demanda de la ciutat.

 

També ha explicat que els avantatges del servici, que ja funciona en Madrid, és que oferix un lloguer de llarga duració per a ús exclusiu del client que puga cancel·lar-se quan vulga. A demés, a través de l’app li indica la millor ruta per a desplaçar-se per la ciutat, a on poden estacionar la bici de manera «segura i responsable» i oferix una xarxa de tallers socis per a «mantindre-la a punt».

 

Hi ha 3 models de bici diferents

Els usuaris de València podran adquirir tres models diferents de bicicletes, dos d’elles elèctriques, entre les que destaca el model Bive Chamberí, i una plegable, la BH Eivissa Pro. El preu oscil·la entre els 29,95 al mes d’una bici mecànica i plegable als 54,95 d’una elèctrica.

 

Bive ha arribat a un acord amb la startup valenciana Tuvalum perquè els usuaris puguen provar les bicicletes, recollir-les o reparar-les en el seu taller sense cap cost addicional, sempre que siguen subscriptors de Bive.

 

Cabify ha integrat este nou servici en la seua app mitjançant el botó de ‘Pedalar’ que apareix en la pantalla principal i permet a l’usuari aprofitar el seu compte per a començar a usar Bive. Punxant sobre este botó l’usuari podrà adquirir una bicicleta en només 6 clics, decidint el model, la forma de pagament i el lloc de recollida. En menys de 24 hores, pot tindre el vehicle a la seua disposició, amb tot inclòs.

Últimes notícies

Condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment la seua neboda menor a Alacant

L’Audiència d’Alacant ha imposat dos anys de presó i una multa de 12 mesos a un home que va agredir sexualment la seua neboda quan tenia entre 8 i 9 anys i li va mostrar pornografia. La pena de presó queda suspesa durant quatre anys, amb ordre d’allunyament i indemnització de 6.000 euros per danys morals.

La Fiscalia de Madrid investiga els crits catalanòfobs en el partit Atlètic-Villarreal

La Fiscalia Provincial de Madrid ha obert diligències per possibles delictes d’odi pels crits de 'puta Barça y puta Cataluña' de part de l’afició de l’Atlético en el partit contra el Villarreal del 23 d’agost, arran d’una denúncia de l’associació Acció Cassandra.

La jutgessa de la DANA veu indicis clars que Pradas i Argüeso podien haver evitat les morts de La Torre

La jutgessa que investiga la DANA a València assenyala en un auto que hi ha indicis clars que les morts de La Torre podien haver-se evitat si la consellera Salomé Pradas i el seu número dos, Emilio Argüeso, hagueren exercit correctament les seues funcions.

Fi de l’acampada per la vivenda a Alacant després de 10 dies de protesta

L’acampada per la vivenda a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant s’ha donat per finalitzada després de deu dies, després que els sindicats de vivenda cediren l’organització a una assemblea per a centrar-se en la vaga general de l’11 de novembre.

Sergio García tanca la temporada i es dona unes setmanes per decidir on jugarà

Sergio García ha donat per acabada la temporada després de l’Abierto de España i es dona unes setmanes per decidir si aposta pel nou projecte LIV 2.0 o intenta tornar al DP World Tour per mantindre opcions de jugar la Ryder Cup de 2027.

Un qüestionari analitzarà la realitat educativa de 210.000 alumnes valencians

Educació passarà un qüestionari en línia a 210.000 alumnes valencians durant el curs 2026-2027 per a conéixer factors socials i educatius que afecten l’aprenentatge i millorar les polítiques educatives.

El tancament d’un terç de les fàbriques posa en alerta el calçat espanyol

El sector del calçat espanyol ha perdut un 35 % del seu teixit industrial entre 2020 i 2025, amb 1.131 empreses tancades i una caiguda notable de la producció, mentres Futurmoda 2026 busca impulsar innovació i noves oportunitats a Elx.

Els CLER reclamen frenar els macroprojectes en zona DANA que arrasen l’horta

Els Comités Locals d’Emergència i Reconstrucció exigixen una moratòria de tots els macroprojectes en territoris afectats per la DANA i alerten que el model actual de reconstrucció està destruint milers de metres quadrats d’horta i augmentant el risc d’inundacions.