Arriba la XVIII edició de la mostra de teatre ‘Escència’ a Foios

 

La XVII edició d’Escènia, la mostra de teatre novell de la localitat de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), arriba del 10 al 13 de setembre en el parc Rei en Jaume.

 

Este any seran quatre les companyies que oferiran els seus espectacles en un escenari a l’aire lliure que garantirà totes les mesures de seguretat. La programació començarà dijous 10, a les 22.00 hores amb l’acte inaugural ‘A casa i sort!’, de la mà de la companyia de Dansa Da Dos de Foios. I a continuació, des de les 22.30, ‘Saudade o Fado de Fernando’, d’Anatomia del Cactus, des de Lleida.

 

Divendres a les 22.30 hores serà el torn per a l’obra ‘Mauthausen. La voz de mi abuelo‘, de Trajin Teatro, companyia madrilenya. I dissabte, també a les 22.30, serà el torn per als malaguenys de Tantonteria Teatro amb la representació de ‘Tiempos viejos’. Finalment, diumenge a les 22.30 tancarà el certamen Los Martes No, des de Madrid amb la seua obra ‘La margarita del Tajo que dio nombre a Santarén’.

 

Els preus de les entrades són de 3,50 € per obra (2,90 per a jubilats i Carnet Jove) i de 14,00 € (11,60 per a jubilats i Carnet Jove) el bono-Escènia per a tots els espectacles. La reserva del bono-Escènia es podrà fer del 3 al 10 de setembre, i les entrades soltes des del 7 al 13. I la reserva serà a través de l‘Àrea de Cultura, en el carrer del Periodista Badia 5, al telèfon 96 148 00 28 o al correu cultura@foios.es, en horari de 09.00 a 14.00 hores.

Últimes notícies

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.

Blasco Ibáñez renaix en format inclusiu: un guió inèdit es transforma en audiollibre bilingüe

Audiollibre bilingüe de Blasco Ibáñez amb guió recuperat; un projecte accessible amb música, il·lustracions i format digital EPUB.

Deu moments que expliquen la gesta històrica del València Basket en l’Eurolliga

El València Basket firma una remuntada inèdita davant el Panathinaikos per a ficar-se per primera vegada en una Final a Quatre de l'Eurolliga, en una sèrie carregada de tensió, gestos virals i un ambient elèctric.