Arriba la XVIII edició de la mostra de teatre ‘Escència’ a Foios

 

La XVII edició d’Escènia, la mostra de teatre novell de la localitat de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), arriba del 10 al 13 de setembre en el parc Rei en Jaume.

 

Este any seran quatre les companyies que oferiran els seus espectacles en un escenari a l’aire lliure que garantirà totes les mesures de seguretat. La programació començarà dijous 10, a les 22.00 hores amb l’acte inaugural ‘A casa i sort!’, de la mà de la companyia de Dansa Da Dos de Foios. I a continuació, des de les 22.30, ‘Saudade o Fado de Fernando’, d’Anatomia del Cactus, des de Lleida.

 

Divendres a les 22.30 hores serà el torn per a l’obra ‘Mauthausen. La voz de mi abuelo‘, de Trajin Teatro, companyia madrilenya. I dissabte, també a les 22.30, serà el torn per als malaguenys de Tantonteria Teatro amb la representació de ‘Tiempos viejos’. Finalment, diumenge a les 22.30 tancarà el certamen Los Martes No, des de Madrid amb la seua obra ‘La margarita del Tajo que dio nombre a Santarén’.

 

Els preus de les entrades són de 3,50 € per obra (2,90 per a jubilats i Carnet Jove) i de 14,00 € (11,60 per a jubilats i Carnet Jove) el bono-Escènia per a tots els espectacles. La reserva del bono-Escènia es podrà fer del 3 al 10 de setembre, i les entrades soltes des del 7 al 13. I la reserva serà a través de l‘Àrea de Cultura, en el carrer del Periodista Badia 5, al telèfon 96 148 00 28 o al correu cultura@foios.es, en horari de 09.00 a 14.00 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut pel robatori de 112 bucs valorats en 10.000 euros a València

La Guàrdia Civil ha detingut a un home per sostraure 112 bucs en diversos municipis de València, valorades en uns 10.000 euros. Es van recuperar 67 després de trobar una explotació clandestina a Picassent

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.