Arriba la XVIII edició de la mostra de teatre ‘Escència’ a Foios

 

La XVII edició d’Escènia, la mostra de teatre novell de la localitat de Foios, en la comarca de l’Horta Nord (València), arriba del 10 al 13 de setembre en el parc Rei en Jaume.

 

Este any seran quatre les companyies que oferiran els seus espectacles en un escenari a l’aire lliure que garantirà totes les mesures de seguretat. La programació començarà dijous 10, a les 22.00 hores amb l’acte inaugural ‘A casa i sort!’, de la mà de la companyia de Dansa Da Dos de Foios. I a continuació, des de les 22.30, ‘Saudade o Fado de Fernando’, d’Anatomia del Cactus, des de Lleida.

 

Divendres a les 22.30 hores serà el torn per a l’obra ‘Mauthausen. La voz de mi abuelo‘, de Trajin Teatro, companyia madrilenya. I dissabte, també a les 22.30, serà el torn per als malaguenys de Tantonteria Teatro amb la representació de ‘Tiempos viejos’. Finalment, diumenge a les 22.30 tancarà el certamen Los Martes No, des de Madrid amb la seua obra ‘La margarita del Tajo que dio nombre a Santarén’.

 

Els preus de les entrades són de 3,50 € per obra (2,90 per a jubilats i Carnet Jove) i de 14,00 € (11,60 per a jubilats i Carnet Jove) el bono-Escènia per a tots els espectacles. La reserva del bono-Escènia es podrà fer del 3 al 10 de setembre, i les entrades soltes des del 7 al 13. I la reserva serà a través de l‘Àrea de Cultura, en el carrer del Periodista Badia 5, al telèfon 96 148 00 28 o al correu cultura@foios.es, en horari de 09.00 a 14.00 hores.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.