Dos artistes urbans pinten al rei emèrit en dos grafitis en els carrers de València

J.Warx

La imatge immortalitza a Joan Carles I saludant al costat d’un rètol que diu ‘Xiques, després vos faig un bizum :)’ | Europa Press

 

La decisió del Rei Joan Carles de traslladar la seua residència fora d’Espanya i una de les seues caigudes han pres forma de grafiti en els últims dies en dos carrers de València, de la mà dels artistes urbans J. Warx i ‘el Primo de Bansky’.

 

La primera de les obres que ha vist la llum en València, pintada en un cèntric carrer de la ciutat, porta la signatura de l’artista gallec sobrenomenat ‘el Primo de Banksy‘, i representa al rei emèrit entropessant i a punt de caure.

 

En la segona, més recent, immortalitza a Joan Carles I saludant al costat d’un rètol que diu ‘Xiques, després vos faig un bizum :)’, obra pintada també en un cèntric carrer de la ciutat i signada per l’artista J. Warx.

 

el primo de bansky discover

La imatge representa al rei emèrit entropessant i a punt de caure | Europa Press

 

D’aquesta forma, J. Warx fa referència a l’eixida del rei emèrit del país, que es va fer pública este dilluns, en plena investigació de la Fiscalia del Tribunal Suprem per presumpte cobrament de comissions il·legals i uns altres possibles delictes derivats com a frau en la Hisenda Pública o blanqueig de capitals. En la imatge, l’autor cita la popular aplicació de forma de pagament ràpid entre particulars.

 

J. Warx és també l’autor del grafiti del director del Centre de Coordinació d’Alertes Sanitàries, el doctor Fernando Simón, que va plasmar en un dibuix, en el barri de Benimaclet, el moment en el que, en plena roda de premsa, va tindre un atac de tos per menjar-se una ametla.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.