Dos artistes urbans pinten al rei emèrit en dos grafitis en els carrers de València

J.Warx

La imatge immortalitza a Joan Carles I saludant al costat d’un rètol que diu ‘Xiques, després vos faig un bizum :)’ | Europa Press

 

La decisió del Rei Joan Carles de traslladar la seua residència fora d’Espanya i una de les seues caigudes han pres forma de grafiti en els últims dies en dos carrers de València, de la mà dels artistes urbans J. Warx i ‘el Primo de Bansky’.

 

La primera de les obres que ha vist la llum en València, pintada en un cèntric carrer de la ciutat, porta la signatura de l’artista gallec sobrenomenat ‘el Primo de Banksy‘, i representa al rei emèrit entropessant i a punt de caure.

 

En la segona, més recent, immortalitza a Joan Carles I saludant al costat d’un rètol que diu ‘Xiques, després vos faig un bizum :)’, obra pintada també en un cèntric carrer de la ciutat i signada per l’artista J. Warx.

 

el primo de bansky discover

La imatge representa al rei emèrit entropessant i a punt de caure | Europa Press

 

D’aquesta forma, J. Warx fa referència a l’eixida del rei emèrit del país, que es va fer pública este dilluns, en plena investigació de la Fiscalia del Tribunal Suprem per presumpte cobrament de comissions il·legals i uns altres possibles delictes derivats com a frau en la Hisenda Pública o blanqueig de capitals. En la imatge, l’autor cita la popular aplicació de forma de pagament ràpid entre particulars.

 

J. Warx és també l’autor del grafiti del director del Centre de Coordinació d’Alertes Sanitàries, el doctor Fernando Simón, que va plasmar en un dibuix, en el barri de Benimaclet, el moment en el que, en plena roda de premsa, va tindre un atac de tos per menjar-se una ametla.

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.