Dos artistes urbans pinten al rei emèrit en dos grafitis en els carrers de València

J.Warx

La imatge immortalitza a Joan Carles I saludant al costat d’un rètol que diu ‘Xiques, després vos faig un bizum :)’ | Europa Press

 

La decisió del Rei Joan Carles de traslladar la seua residència fora d’Espanya i una de les seues caigudes han pres forma de grafiti en els últims dies en dos carrers de València, de la mà dels artistes urbans J. Warx i ‘el Primo de Bansky’.

 

La primera de les obres que ha vist la llum en València, pintada en un cèntric carrer de la ciutat, porta la signatura de l’artista gallec sobrenomenat ‘el Primo de Banksy‘, i representa al rei emèrit entropessant i a punt de caure.

 

En la segona, més recent, immortalitza a Joan Carles I saludant al costat d’un rètol que diu ‘Xiques, després vos faig un bizum :)’, obra pintada també en un cèntric carrer de la ciutat i signada per l’artista J. Warx.

 

el primo de bansky discover

La imatge representa al rei emèrit entropessant i a punt de caure | Europa Press

 

D’aquesta forma, J. Warx fa referència a l’eixida del rei emèrit del país, que es va fer pública este dilluns, en plena investigació de la Fiscalia del Tribunal Suprem per presumpte cobrament de comissions il·legals i uns altres possibles delictes derivats com a frau en la Hisenda Pública o blanqueig de capitals. En la imatge, l’autor cita la popular aplicació de forma de pagament ràpid entre particulars.

 

J. Warx és també l’autor del grafiti del director del Centre de Coordinació d’Alertes Sanitàries, el doctor Fernando Simón, que va plasmar en un dibuix, en el barri de Benimaclet, el moment en el que, en plena roda de premsa, va tindre un atac de tos per menjar-se una ametla.

Últimes notícies

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.