Anuncios

Les associacions deportives veuen «imprescindible i urgent» que es convoque el dilluns a tots els agents

 

El Col·legi de Llicenciats en Educació Física de la CV (ColefCV), la Confederació de Federacions Esportives de la CV (Confedecom) i l’Associació de Gestors Esportius Professionals (Gepacv) han proposat la data del pròxim dilluns per a la reunió de la Mesa de l’Esport, a la que veuen «imprescindible i urgent» que es convoque a tots els agents implicats, ja que la situació és «dramàtica» per a molts usuaris, entitats, clubs, federacions, empreses o autònoms.

 

Ho han explicat en un comunicat conjunt després que este dimarts foren avisats de la Secretària Autonòmica de Salut Pública de la suspensió de la reunió prevista per a este dijous per motius d’agenda.

Anuncios

 

També se’ls va traslladar per part de la Direcció General d’Esports que el motiu de l’ajornament també es devia a la voluntat de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i del titular d’Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà, de constituir una Mesa de l’Esport per a tractar els temes relatius a les mesures a adoptar en este àmbit a causa de la pandèmia, amb representació d’experts de l’àmbit sanitari i del sector del deport.

 

Les tres organitzacions consideren «completament positiva i necessària» la iniciativa, que subratllen que portaven plantejant «des de fa mesos, amb la finalitat de treballar de manera sinèrgica en l’adopció de les mesures més adequades i encertades per a un sector l’activitat del que considerem totalment essencial» i que «presenta la més alta taxa de participació social, tant a través de la pràctica de l’activitat física no reglada com en el deport organitzat i reglat».

 

Sector que «representa un motor econòmic potent»

A demés, posen l’accent que es tracta d’un sector que «representa un motor econòmic molt potent i amb una gran ocupabilitat», especialment en els jóvens, i que ha de representar un «pilar bàsic en l’estratègia contra el Covid-19 i les seues conseqüències», sobretot, «per a aquells segments de població que més el necessiten».

 

Les organitzacions recalquen que, des de l’inici de la pandèmia, han sigut «complemente proactives, col·laboratives i respectuoses» amb la Generalitat Valenciana, i amb les mesures que s’han anat adoptant per part de les autoritats sanitàries, tant en la seua aplicació com en el seu compliment.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios