Augmenta el consum d’un producte tòxic venut com a solució contra el coronavirus

 

L’Institut Nacional de Toxicologia del Ministeri de Justícia ha alertat este dilluns de l’increment del consum d’un producte anomenat ‘Solución Mineral Milagrosa’, que és en realitat una solució tòxica que és nociva per la salut humana. Davant de la situació actual de la pandèmia del coronavirus, dia rere dia apareixen hipotètics productes que asseguren poder combatre el virus. Cal anar molt en compte perquè consumir una d’estes solucions pot costar molt clar.

 

Concretament, el MMS, sigla de ‘suplement mineral miraculós’ en anglès, és un derivat del lleixiu nociu per a la salut humana comercialitzat com a desinfectant. El Servici d’Informació Toxicològica (SIT) de l’institut avisa que entre abril i juliol han rebut fins a 26 cridades telefòniques amb relació el consum d’este compost químic.

 

 

Això representa un augment de les consultes durant este període de temps si es té en compte que durant tot l’any 2019 només es van fer 8 consultes per intoxicacions. D’esta forma, enguany s’ha sol·licitat informació el triple de voltes. Per este motiu, l’Institut Nacional de Toxicologia recorda que la solució no és apta per al consum humà pels efectes adversos que produix: és irritant per ingesta, inhalació o contacte amb les mucoses o la pell.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.