El CEU decidix suspendre la presencialitat de dos classes pels positius de dos alumnes

 

En les últimes hores, les universitats de València i la seua àrea metropolitana han registrat nous casos per coronavirus a causa d’un brot detectat en una festa il·legal en el col·legi major ‘Galileo Galilei‘.

 

Segons ha explicat el diari ‘Las Provincias’, a conseqüència d’esta celebració, molts estudiants de la Universitat Politècnica de València (UPV), han donat positiu en les proves PCR. Per esta raó, el centre educatiu s’ha obligat a impartir totes les seues classes de manera telemàtica.

 

Esta vesprada, la consellera d’Universitats, Carolina Pasqual ha anunciat que la Universitat CEU Cardenal Herrera de València ha decidit suspendre les classes presencials en dos de les seues aules, de primer curs de Medicina i de Veterinària respectivament. Esta mesura afecta un total de 93 alumnes, ja que dos estudiants d’esta universitat han donat positiu per Covid-19.

 

Últimes notícies

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.