Els autobusos d’EMT València circularan amb les finestres obertes per a garantir la correcta ventilació

 

Els autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València circularan amb les finestretes obertes amb l’objectiu de garantir la correcta ventilació dels vehicles.

 

Segons fonts de l’empresa pública de transport, actualment, ja hi ha cartells en els autobusos en els que se sol·licita als passatgers que no manipulen les finestres. Es tracta d’una mesura que se suma a les altres moltes que s’han implantat estos mesos per a garantir la seguretat dels treballadors i usuaris enfront del Covid-19.

 

Per part seua, el portaveu de Ciutadans (Cs) en l’Ajuntament de València, Fernando Giner, ha exigit a l’alcalde, Joan Ribó, durant la Junta de Portaveus Extraordinària celebrada este divendres, garantir les mesures de seguretat en les parades i els autobusos de l’EMT, coincidint amb la posada en marxa, per part del Consell, de noves restriccions per a comerç i hostaleria.

 

Mesura insuficient

«Mentres el Consell anuncia noves mesures, el transport públic continua fent les coses sense cap classe de distanciament social, ni de restricció en València», ha denunciat Giner, qui ha detallat que durant la junta ha preguntat a l’alcalde per «les mesures que ha pres l’EMT a la ciutat per a prevenir el problema dels contagis en el transport públic».

 

«L’alcalde ens ha contat que han decidit que els autobusos circulen amb les finestres obertes, una mesura que no ens pareix malament, però que considerem totalment insuficients», ha afegit.

 

Encara no s’ha arreglat el problema de les mampares dels conductors, li hem demanat que en les parades es marquen línies grogues, com hi ha en comerços i hostaleria, per a garantir el distanciament social i que augmente la freqüència en les hores punta perquè els usuaris no hagen d’anar junts dins de l’autobús», ha conclòs Giner en un comunicat.

Últimes notícies

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.