Anuncios

Els autobusos d’EMT València circularan amb les finestres obertes per a garantir la correcta ventilació

 

Els autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València circularan amb les finestretes obertes amb l’objectiu de garantir la correcta ventilació dels vehicles.

 

Segons fonts de l’empresa pública de transport, actualment, ja hi ha cartells en els autobusos en els que se sol·licita als passatgers que no manipulen les finestres. Es tracta d’una mesura que se suma a les altres moltes que s’han implantat estos mesos per a garantir la seguretat dels treballadors i usuaris enfront del Covid-19.

Anuncios

 

Per part seua, el portaveu de Ciutadans (Cs) en l’Ajuntament de València, Fernando Giner, ha exigit a l’alcalde, Joan Ribó, durant la Junta de Portaveus Extraordinària celebrada este divendres, garantir les mesures de seguretat en les parades i els autobusos de l’EMT, coincidint amb la posada en marxa, per part del Consell, de noves restriccions per a comerç i hostaleria.

 

Mesura insuficient

«Mentres el Consell anuncia noves mesures, el transport públic continua fent les coses sense cap classe de distanciament social, ni de restricció en València», ha denunciat Giner, qui ha detallat que durant la junta ha preguntat a l’alcalde per «les mesures que ha pres l’EMT a la ciutat per a prevenir el problema dels contagis en el transport públic».

 

«L’alcalde ens ha contat que han decidit que els autobusos circulen amb les finestres obertes, una mesura que no ens pareix malament, però que considerem totalment insuficients», ha afegit.

 

Encara no s’ha arreglat el problema de les mampares dels conductors, li hem demanat que en les parades es marquen línies grogues, com hi ha en comerços i hostaleria, per a garantir el distanciament social i que augmente la freqüència en les hores punta perquè els usuaris no hagen d’anar junts dins de l’autobús», ha conclòs Giner en un comunicat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios