16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Ayuso i Toni Cantó negocien la incorporació de l’actor a la llista del PP en Madrid

 

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, es troba reunida a hores d’ara amb l’exportaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes Toni Cantó per a tractar la seua incorporació en les llistes del Partit Popular (PP) per a les eleccions del 4 de maig.

 

Segons ha avançat ‘ABC’, Cantó s’uniria als set consellers de l’actual Executiu autonòmic que Ayuso ja ha avançat que aniran en els primers llocs de la llista així com al de la secretària general del PP de Madrid, Ana Camins, i el portaveu del PP en l’Assemblea, Alfonso Serrano.

 

Toni Cantó, un dels dirigents que més ha criticat públicament l’estratègia seguida per Ciutadans després de la celebració de les eleccions catalanes, va anunciar fa nou dies que deixava els seus càrrecs en la formació ‘taronja’, renunciava a la seua acta de diputat i deixava la política. «Només em plantege ara cridar al meu representant per a començar a treballar del meu d’ací a poc», va dir en el seu moment.

 

Toni Cantó va dinar amb Ayuso

El mateix dia de la seua dimissió va apostar perquè PP i Ciutadans anaren plegats als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centredreta. Posteriorment, Cantó va indicar que es pensaria acudir a un míting d’Ayuso.

 

L’exdirigent de Ciutadans tenia ja bona relació amb la presidenta de la Comunitat de Madrid. La mateixa Ayuso va comptar públicament que en una ocasió, després de les eleccions catalanes, va menjar amb Cantó i amb l’exconsellera de Cultura, Marta Rivera.

Últimes notícies

Emergències autoritza 71 festes de Nit de cap d’any en 41 municipis de la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha acceptat 71 de les 74 sol·licituds per a celebrar Nit de cap d'any; dos van arribar fora de termini i una es va desistir. Alacant reunix més municipis autoritzats.

Diana Morant defén que el PSOE no ha robat ni s’ha finançat il·legalment

Diana Morant sosté que l'auditoria forense encarregada pel PSOE buida dubtes sobre finançament il·legal. Obri la porta a accions si el partit es considera perjudicat.

El Consell abona ajudes del Mecanisme XARXA a 5.000 treballadors de l’automoció

La Generalitat ha abonat les ajudes del Mecanisme XARXA per a complementar les prestacions de prop de 5.000 empleats del sector de l'automoció. Els imports van de 16 a 56 euros al mes i s'han gestionat sense tràmits per als beneficiaris.

Cau una banda de lladres en autocaravana després de robar una caixa forta a Elx

La Policia Nacional ha detingut a quatre integrants d'un grup itinerant que actuava en zones d'alt poder adquisitiu; se'ls atribuïxen 25 fets i un botí pròxim a 200.000 euros.

Quinta jornada de busca sense èxit dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

L'operatiu en l'est d'Indonèsia ha tancat la seua quinta jornada sense localitzar als tres desapareguts i seguirà el dimecres. El mal temps obliga a extremar la seguretat i dificulta el rastreig.

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense sol·licitada pel partit nega fons no declarats i avala un sistema de caixa traçable, però qüestiona rebuts excessius i localitzacions inusuals.

Hotels del litoral valencià preveuen un 70% d’ocupació en Nit de cap d’any

Els hotels del litoral de la Comunitat Valenciana esperen prop del 70% d'ocupació entre Nit de cap d'any i el dissabte 3 de gener. Benidorm lidera amb el 84,6% i València ronda el 71%.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 22 hm³ i del Segura en 12 hm³

Les precipitacions recents han incrementat en una setmana 22 hm³ en la conca del Xúquer i 12 hm³ en la del Segura. El conjunt d'Espanya puja al 56,3% amb 31.546 hm³.