Ayuso i Toni Cantó negocien la incorporació de l’actor a la llista del PP en Madrid

 

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, es troba reunida a hores d’ara amb l’exportaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes Toni Cantó per a tractar la seua incorporació en les llistes del Partit Popular (PP) per a les eleccions del 4 de maig.

 

Segons ha avançat ‘ABC’, Cantó s’uniria als set consellers de l’actual Executiu autonòmic que Ayuso ja ha avançat que aniran en els primers llocs de la llista així com al de la secretària general del PP de Madrid, Ana Camins, i el portaveu del PP en l’Assemblea, Alfonso Serrano.

 

Toni Cantó, un dels dirigents que més ha criticat públicament l’estratègia seguida per Ciutadans després de la celebració de les eleccions catalanes, va anunciar fa nou dies que deixava els seus càrrecs en la formació ‘taronja’, renunciava a la seua acta de diputat i deixava la política. «Només em plantege ara cridar al meu representant per a començar a treballar del meu d’ací a poc», va dir en el seu moment.

 

Toni Cantó va dinar amb Ayuso

El mateix dia de la seua dimissió va apostar perquè PP i Ciutadans anaren plegats als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centredreta. Posteriorment, Cantó va indicar que es pensaria acudir a un míting d’Ayuso.

 

L’exdirigent de Ciutadans tenia ja bona relació amb la presidenta de la Comunitat de Madrid. La mateixa Ayuso va comptar públicament que en una ocasió, després de les eleccions catalanes, va menjar amb Cantó i amb l’exconsellera de Cultura, Marta Rivera.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.