20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Ayuso i Toni Cantó negocien la incorporació de l’actor a la llista del PP en Madrid

 

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, es troba reunida a hores d’ara amb l’exportaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes Toni Cantó per a tractar la seua incorporació en les llistes del Partit Popular (PP) per a les eleccions del 4 de maig.

 

Segons ha avançat ‘ABC’, Cantó s’uniria als set consellers de l’actual Executiu autonòmic que Ayuso ja ha avançat que aniran en els primers llocs de la llista així com al de la secretària general del PP de Madrid, Ana Camins, i el portaveu del PP en l’Assemblea, Alfonso Serrano.

 

Toni Cantó, un dels dirigents que més ha criticat públicament l’estratègia seguida per Ciutadans després de la celebració de les eleccions catalanes, va anunciar fa nou dies que deixava els seus càrrecs en la formació ‘taronja’, renunciava a la seua acta de diputat i deixava la política. «Només em plantege ara cridar al meu representant per a començar a treballar del meu d’ací a poc», va dir en el seu moment.

 

Toni Cantó va dinar amb Ayuso

El mateix dia de la seua dimissió va apostar perquè PP i Ciutadans anaren plegats als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centredreta. Posteriorment, Cantó va indicar que es pensaria acudir a un míting d’Ayuso.

 

L’exdirigent de Ciutadans tenia ja bona relació amb la presidenta de la Comunitat de Madrid. La mateixa Ayuso va comptar públicament que en una ocasió, després de les eleccions catalanes, va menjar amb Cantó i amb l’exconsellera de Cultura, Marta Rivera.

Últimes notícies

Morant advertix que cap oligarca tecnològic està per damunt de la sobirania d’un poble

La ministra Diana Morant ha defés que cap empresa, tampoc els anomenats oligarques tecnològics, pot situar-se per damunt de les lleis i la sobirania. Ha respost així al missatge de Pável Dúrov després de l'anunci de restringir l'accés de menors de 16 a les xarxes socials.

22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

L'Audiència Provincial ha condemnat a un home a 22 anys i mig de presó per assassinar a la seua parella amb almenys 18 punyalades a Alcoi en 2022. El jurat popular va apreciar traïdoria, acarnissament i agreujants de parentiu i discriminació per raó de gènere.

El Govern recorrerà la llei valenciana d’acompanyament per retallar drets LGTBI

Igualtat ha anunciat que presentarà un recurs contra la llei d'acompanyament del Consell per considerar que limita drets del col·lectiu LGTBI i ho farà abans que acabe febrer.

La ministra d’Igualtat sosté que el masclisme és transversal i que cap entitat és immune

Ana Redondo ha defés que el masclisme és transversal i que el decisiu és com es reacciona. Ha reivindicat la resposta immediata del PSOE en el cas Salazar, ha marcat diferències amb el PP i ha optat per la prudència davant la sentència del TJUE.

Redó lamenta que una víctima haja de renunciar després de la retirada de l’acusació de Mouliaà

Ana Redondo considera tremendament dolorós que una víctima haja de renunciar per la duració d'un procés, després de la retirada de l'acusació d'Elisa Mouliaà contra Íñigo Errejón. La ministra subratlla l'acompanyament institucional i el respecte a la presumpció d'innocència.

Redó ha afirmat que el PP repetix a Móstoles la seua actitud del cas Nevenka

Redó ha qualificat de 'cínica' la reacció del PP de Madrid en el cas de Móstoles i l'ha comparada amb el patró del cas Nevenka. Ha demanat respostes immediates i centrades en la protecció de les víctimes.

Condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella amb 18 punyalades a Alcoi

Un home de 32 anys ha sigut condemnat a 22 anys i mig per assassinar a la seua parella, Dori, de 27, amb almenys 18 punyalades en 2022 a Alcoi. L'Audiència d'Alacant ha aplicat el veredicte del jurat i el condemnat haurà d'indemnitzar a la família amb més de 255.000 euros.

El València espera incorporar un director esportiu per al mercat espanyol en 4 a 8 setmanes

El club preveu sumar un director esportiu centrat en el mercat espanyol en un termini de 30 a 60 dies. La figura actuarà com a enllaç entre la direcció i l'entrenador.