Ayuso i Toni Cantó negocien la incorporació de l’actor a la llista del PP en Madrid

 

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, es troba reunida a hores d’ara amb l’exportaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes Toni Cantó per a tractar la seua incorporació en les llistes del Partit Popular (PP) per a les eleccions del 4 de maig.

 

Segons ha avançat ‘ABC’, Cantó s’uniria als set consellers de l’actual Executiu autonòmic que Ayuso ja ha avançat que aniran en els primers llocs de la llista així com al de la secretària general del PP de Madrid, Ana Camins, i el portaveu del PP en l’Assemblea, Alfonso Serrano.

 

Toni Cantó, un dels dirigents que més ha criticat públicament l’estratègia seguida per Ciutadans després de la celebració de les eleccions catalanes, va anunciar fa nou dies que deixava els seus càrrecs en la formació ‘taronja’, renunciava a la seua acta de diputat i deixava la política. «Només em plantege ara cridar al meu representant per a començar a treballar del meu d’ací a poc», va dir en el seu moment.

 

Toni Cantó va dinar amb Ayuso

El mateix dia de la seua dimissió va apostar perquè PP i Ciutadans anaren plegats als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centredreta. Posteriorment, Cantó va indicar que es pensaria acudir a un míting d’Ayuso.

 

L’exdirigent de Ciutadans tenia ja bona relació amb la presidenta de la Comunitat de Madrid. La mateixa Ayuso va comptar públicament que en una ocasió, després de les eleccions catalanes, va menjar amb Cantó i amb l’exconsellera de Cultura, Marta Rivera.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU