Ayuso i Toni Cantó negocien la incorporació de l’actor a la llista del PP en Madrid

 

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, es troba reunida a hores d’ara amb l’exportaveu de Ciutadans en les Corts Valencianes Toni Cantó per a tractar la seua incorporació en les llistes del Partit Popular (PP) per a les eleccions del 4 de maig.

 

Segons ha avançat ‘ABC’, Cantó s’uniria als set consellers de l’actual Executiu autonòmic que Ayuso ja ha avançat que aniran en els primers llocs de la llista així com al de la secretària general del PP de Madrid, Ana Camins, i el portaveu del PP en l’Assemblea, Alfonso Serrano.

 

Toni Cantó, un dels dirigents que més ha criticat públicament l’estratègia seguida per Ciutadans després de la celebració de les eleccions catalanes, va anunciar fa nou dies que deixava els seus càrrecs en la formació ‘taronja’, renunciava a la seua acta de diputat i deixava la política. «Només em plantege ara cridar al meu representant per a començar a treballar del meu d’ací a poc», va dir en el seu moment.

 

Toni Cantó va dinar amb Ayuso

El mateix dia de la seua dimissió va apostar perquè PP i Ciutadans anaren plegats als comicis madrilenys, apel·lant al vot útil del centredreta. Posteriorment, Cantó va indicar que es pensaria acudir a un míting d’Ayuso.

 

L’exdirigent de Ciutadans tenia ja bona relació amb la presidenta de la Comunitat de Madrid. La mateixa Ayuso va comptar públicament que en una ocasió, després de les eleccions catalanes, va menjar amb Cantó i amb l’exconsellera de Cultura, Marta Rivera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.