Baixen els índexs de presència de coronavirus en les aigües residuals de València

 

La regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía, ha informat dels últims resultats de l’anàlisi de les aigües residuals de la ciutat de València com a mesura d’anticipació del coronavirus. Uns resultats que segons Valìa «validen la capacitat d’esta ferramenta, ja que coincidixen amb l’augment o descens dels PCR confirmats per la Conselleria de Sanitat». La regidora ha explicat a demés que els barris prioritaris ara són Torrefiel, Orriols, Benicalap i Mestalla, que este últim es manté respecte als últims dies.

 

«D’esta manera tornem a validar la capacitat d’anticipació d’esta ferramenta com la millor mesura de prevenció del coronavirus», ha explicat Valía. En este sentit, la regidora ha puntualitzat que «el repunt que teníem nosaltres la setmana passada coincidix amb els repunts de PCR confirmats per la Conselleria de Sanitat» i que per tant «ara que nosaltres tenim uns índexs més baixos, deduïm que això també es replicarà en els PCR».

 

Pel que fa als barris amb major incidència de restes i que per tant són prioritaris per al consistori valencià, són: Torrefiel, Orriols, Benicalap i Mestalla. Sobre este últim, que també era un sector a tindre en compte la setmana passada, «el mantenim perquè encara té uns nivells comparativament alts dins de la ciutat». Encara que Valía ha remarcat que «els sectors que ara tenim com a prioritaris estan molt per baix dels de la setmana passada, hem de posar en relleu l’eficàcia de les mesures preventives que és la raó de ser d’esta ferramenta».

 

«El missatge tant als valencians com als i les turistes que volen vindre a visitar-nos és de tranquil·litat, està controlat, tenim una ferramenta d’un gran potencial i utilitat», ha conclòs Valía.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.