Sanitat registra 2.968 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.253.965 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.668.132 persones. Per províncies: 315.593 a Castelló, 958.182 a Alacant i 1.394.357 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.968 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 459.812 persones. Per províncies, 250 a Castelló (47.586 en total); 930 a Alacant (164.172 en total); i 1.788 a València (248.052 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.919 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 433.957 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.977 a Castelló, 155.834 a Alacant i 233.087 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Nombre d’ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 699 persones ingressades, 103 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 13 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 28 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat cinc defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.497: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.831 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.820 casos actius, la qual cosa suposa un 6,33% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Sagunt: 19 casos. Origen social
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    València: 12 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    Carlet: 12 casos. Origen social
•    València: 18 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.