Sanitat registra 2.968 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.253.965 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.668.132 persones. Per províncies: 315.593 a Castelló, 958.182 a Alacant i 1.394.357 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.968 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 459.812 persones. Per províncies, 250 a Castelló (47.586 en total); 930 a Alacant (164.172 en total); i 1.788 a València (248.052 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.919 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 433.957 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.977 a Castelló, 155.834 a Alacant i 233.087 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Nombre d’ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 699 persones ingressades, 103 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 13 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 28 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat cinc defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.497: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.831 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.820 casos actius, la qual cosa suposa un 6,33% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Sagunt: 19 casos. Origen social
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    València: 12 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    Carlet: 12 casos. Origen social
•    València: 18 casos. Origen social

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.