23.4 C
València
Divendres, 31 octubre, 2025

Sanitat registra 2.968 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.253.965 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.668.132 persones. Per províncies: 315.593 a Castelló, 958.182 a Alacant i 1.394.357 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.968 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 459.812 persones. Per províncies, 250 a Castelló (47.586 en total); 930 a Alacant (164.172 en total); i 1.788 a València (248.052 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.919 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 433.957 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.977 a Castelló, 155.834 a Alacant i 233.087 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Nombre d’ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 699 persones ingressades, 103 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 13 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 28 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat cinc defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.497: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.831 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.820 casos actius, la qual cosa suposa un 6,33% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Sagunt: 19 casos. Origen social
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    València: 12 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    Carlet: 12 casos. Origen social
•    València: 18 casos. Origen social

 

Últimes notícies

L’UME reclama redissenyar tàctiques davant incendis més ràpids pel canvi climàtic

L'Estat Major de la UME advertix que el canvi climàtic obliga a replantejar logística, formació i suport a la decisió. La campanya d'estiu conclou hui després d'un sobresfuerzo i amb xifres de grans incendis a l'alça.

Gortázar veu llunyà el sobrecalfament del mercat hipotecari

El conseller delegat de CaixaBank ha assegurat que el mercat hipotecari està lluny d'un sobrecalfament en termes de qualitat creditícia, encara que persistix el problema social d'accés a la vivenda. La demanda es manté fort per l'oferta limitada i uns tipus continguts.

La jutgessa requerix a la periodista que va menjar amb Mazón el tiquet de l’aparcament per a fixar temps

La magistrada de Catarroja ha sol·licitat a Maribel Vilaplana el tiquet del pàrquing per a acreditar quant temps va estar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024. També rebutja noves compareixences de Salomé Pradas i Vicente Mompó ara com ara, incorpora un vídeo i ordena noves diligències.

Detinguda per conduir embriaga i sense carnet després de caure un cotxe al riu Serpis i morir el seu acompanyant

La conductora, que anava sense permís i sota la influència de l'alcohol, va ser arrestada després del sinistre en el riu Serpis, on va morir una jove de 20 anys. La Guàrdia Civil investiga les causes i preveu extraure el vehicle.

Detinguda per conduir embriaga i sense carnet a Gandia: mor el seu acompanyant en caure el cotxe al riu Serpis

Una dona ha sigut detinguda per conduir embriaga i sense carnet el cotxe que va caure al riu Serpis, prop del port de Gandia. L'acompanyant, de 20 anys, va morir i s'investiguen les causes.

Les víctimes de la DANA a València poden pujar a 234 en estudiar-se una altra mort

La xifra oficial de morts és de 229, però hi ha cinc casos en revisió. La jutgessa ha obert una peça per un decés i ha demanat un informe forense.

Pradas assegura que va informar a Mazón de l’enviament del Es-Alert durant la DANA

La exconsellera d'Interior ha assegurat que va mantindre informat a Carlos Mazón de totes les gestions del Cecopi durant la DANA, inclòs l'enviament del Es-Alert als mòbils de la província de València.

Pradas assegura que va informar a Mazón de la gestió del Cecopi i de l’enviament del Es-Alert durant la DANA

La exconsellera d'Interior ha sostingut que va mantindre al president Carlos Mazón al punt de totes les gestions del Cecopi el dia de la DANA, inclòs l'enviament del Es-Alert a la província de València.