Sanitat registra 2.968 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.253.965 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.668.132 persones. Per províncies: 315.593 a Castelló, 958.182 a Alacant i 1.394.357 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.968 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 459.812 persones. Per províncies, 250 a Castelló (47.586 en total); 930 a Alacant (164.172 en total); i 1.788 a València (248.052 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.919 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 433.957 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.977 a Castelló, 155.834 a Alacant i 233.087 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Nombre d’ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 699 persones ingressades, 103 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 13 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 28 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat cinc defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.497: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.831 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.820 casos actius, la qual cosa suposa un 6,33% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Sagunt: 19 casos. Origen social
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    València: 12 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    Carlet: 12 casos. Origen social
•    València: 18 casos. Origen social

 

Últimes notícies

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.