Sanitat registra 2.968 casos nous de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.253.965 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.668.132 persones. Per províncies: 315.593 a Castelló, 958.182 a Alacant i 1.394.357 a València. 

 

A més, s’han notificat 2.968 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 459.812 persones. Per províncies, 250 a Castelló (47.586 en total); 930 a Alacant (164.172 en total); i 1.788 a València (248.052 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 2.919 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 433.957 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 44.977 a Castelló, 155.834 a Alacant i 233.087 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Nombre d’ingressats per Covid-19

Els hospitals valencians tenen, actualment, 699 persones ingressades, 103 d’elles en l’UCI: 80 a la província de Castelló, 13 en UCI; 171 a la província d’Alacant, 28 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 62 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat cinc defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.497: 812 a la província de Castelló, 2.854 en la d’Alacant i 3.831 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 29.820 casos actius, la qual cosa suposa un 6,33% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, set tenen 10 o més casos associats:

•    Sagunt: 19 casos. Origen social
•    Novelda: 11 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    València: 12 casos. Origen social
•    Paterna: 10 casos. Origen social
•    Carlet: 12 casos. Origen social
•    València: 18 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Els grans eclipsis dels segles XIX i XX que van obrir ponts polítics entre països

El catedràtic Pedro Ruiz-Castell destaca com els grans eclipsis solars dels segles XIX i XX van impulsar col·laboracions científiques internacionals i van servir com a via de diplomàcia en moments de tensió política. Diverses expedicions vinculades a la Universitat de València i a observatoris espanyols van ser clau en este procés.

Cap funcionari citat compareix a l’última sessió de la comissió de Les Naus a Alacant

Cap dels cinc funcionaris citats de l’àrea de Plusvàlues de l’Ajuntament d’Alacant ha comparegut en l’última sessió de la comissió sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus. La sessió, de només deu minuts, ha quedat pendent de possibles noves citacions i de la lectura de conclusions prevista per al 21 de setembre.

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’alçarà al Parc Central de València

L’escultura ‘El Monolito’ de Manolo Valdés s’instal·larà a l’esplanada del Parc Central de València en règim de cessió temporal de deu anys, amb un pedestal de quasi 100.000 euros i una valoració asseguradora de tres milions.

El nou espai d’ajolots de l’Aquari de Saragossa impulsa la protecció dels amfibis

L’Aquari de Saragossa ha obert una instal·lació dedicada als amfibis amb l’ajolot com a espècie estrella per conscienciar sobre la seua conservació. El projecte forma part d’un pla de renovació del centre impulsat pel grup Global Omnium, gestor també de l’Oceanogràfic de València.

Segona fase de l’Operació d’Estiu: 716.000 viatges llargs a les carreteres valencianes

La segona fase de l’Operació Especial de Trànsit d’Estiu 2026, entre el 31 de juliol i el 2 d’agost, preveu 716.079 desplaçaments llargs a la Comunitat Valenciana, amb especial vigilància en els principals corredors i accessos a platges.

El Valencia Femení es presentarà davant l’afició contra el Newcastle United Women

El Valencia Femení disputarà el IV Trofeu TM el 23 d’agost a Paterna davant el Newcastle United Women, en el seu partit oficial de presentació per a la temporada 26-27, amb entrada gratuïta fins completar aforament.

El Consell alerta que la pèrdua de control fronterer impactarà en les polítiques socials

El Consell ha expressat una 'preocupació profundíssima' perquè, segons el seu portaveu, Espanya ha perdut el control de les seues fronteres i això repercutirà en les polítiques socials, educatives i sanitàries. Miguel Barrachina ha vinculat la situació a la recent entrada massiva de migrants per la frontera de Ceuta.

L’alcaldessa de Carlet nega telefonades d’Emergències el dia de la dana i relata les seues gestions per Forata

Laura Sáez ha explicat davant la jutgessa que no va rebre telefonades d’Emergències el dia de la dana, però sí correus, i que va parlar diverses vegades amb Miguel Polo (CHJ) pel risc del pantà de Forata.
FILMOTECA D'ESTIU