Sanitat notifica 1.290 nous contagis i 12 morts

La Comunitat Valenciana ha superat el 70% de la població major de 12 anys amb la pauta completa de vacunació contra el coronavirus. En total són 3.157.087 persones les que compten amb la immunització completa, el 70,34% de la població a vacunar. Per províncies: 371.738 a Castelló, 1.130.544 a Alacant i 1.654.805 a València. 

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha apuntat que “hem complit ja amb l’objectiu que ens marquem per a final del mes d’agost, però encara queda molt camí i hem de continuar”. En aquesta línia, ha insistit que “la vacuna és la millor arma, i la seua eficàcia està més que demostrada, per la qual cosa l’objectiu continua sent que la major part de la població estiga protegida contra el virus”. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.290 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 491.268 persones. Per províncies, 178 a Castelló (50.917 en total); 545 a Alacant (177.604 en total) i 567 a València (262.743 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

 

A més, s’han registrat 1.984 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 479.207 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 49.813 a Castelló, 171.203 a Alacant i 258.133 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 529 persones ingressades, 87 d’elles en l’UCI: 73 a la província de Castelló, 9 en UCI; 197 a la província d’Alacant, 31 d’elles en l’UCI; i 259 a la província de València, 47 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 12 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.605: 820 a la província de Castelló, 2.891 en la d’Alacant i 3.894 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 15.910 casos actius, la qual cosa suposa un 3,16% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

•    València: 11 casos. Origen social
•    Cervera del Maestre: 20 casos. Origen social
•    Alacant: 10 casos. Social

Últimes notícies

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.