Sanitat notifica 1.290 nous contagis i 12 morts

La Comunitat Valenciana ha superat el 70% de la població major de 12 anys amb la pauta completa de vacunació contra el coronavirus. En total són 3.157.087 persones les que compten amb la immunització completa, el 70,34% de la població a vacunar. Per províncies: 371.738 a Castelló, 1.130.544 a Alacant i 1.654.805 a València. 

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha apuntat que “hem complit ja amb l’objectiu que ens marquem per a final del mes d’agost, però encara queda molt camí i hem de continuar”. En aquesta línia, ha insistit que “la vacuna és la millor arma, i la seua eficàcia està més que demostrada, per la qual cosa l’objectiu continua sent que la major part de la població estiga protegida contra el virus”. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.290 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 491.268 persones. Per províncies, 178 a Castelló (50.917 en total); 545 a Alacant (177.604 en total) i 567 a València (262.743 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

 

A més, s’han registrat 1.984 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 479.207 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 49.813 a Castelló, 171.203 a Alacant i 258.133 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 529 persones ingressades, 87 d’elles en l’UCI: 73 a la província de Castelló, 9 en UCI; 197 a la província d’Alacant, 31 d’elles en l’UCI; i 259 a la província de València, 47 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 12 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.605: 820 a la província de Castelló, 2.891 en la d’Alacant i 3.894 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 15.910 casos actius, la qual cosa suposa un 3,16% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:

•    València: 11 casos. Origen social
•    Cervera del Maestre: 20 casos. Origen social
•    Alacant: 10 casos. Social

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.