12.6 C
València
Dimarts, 28 octubre, 2025

Sanitat registra 3.193 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

Un total de 3.277.408 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.675.853 persones. Per províncies: 317.079 a Castelló, 960.521 a Alacant i 1.398.253 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.193 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 468.434 persones. Per províncies, 324 a Castelló (48.458 en total); 1.272 a Alacant (167.515 en total); i 1.597 a València (252.459 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 5.728 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 442.322 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 45.889 a Castelló, 158.104 a Alacant i 238.270 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 731 persones ingressades, 113 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 20 en UCI; 196 a la província d’Alacant, 26 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 67 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.502: 813 a la província de Castelló, 2.857 en la d’Alacant i 3.832 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 30.071 casos actius, la qual cosa suposa un 6,27% del total de positius. 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats (tots són d’origen social):

•    Novelda: 28 casos. Origen social
•    La Llosa de Ranes: 10 casos. Origen social
•    Benigànim: 32 casos. Origen social

Últimes notícies

Presó provisional per a l’home acusat de matar a la seua parella a Alacant

Un jutjat de violència sobre la dona ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home de 38 anys pel presumpte assassinat de la seua parella. També ha enviat a presó a un segon detingut, de 41 anys, investigat com a encobridor i còmplice.

Un dron tanca l’aeroport d’Alacant quasi dos hores i desvia deu vols

L'albirament d'almenys un dron al costat de la pista ha activat el protocol i ha parat les operacions 1 hora i 54 minuts. Va haver-hi retards, sense cancel·lacions.

Un dron obliga a tancar l’aeroport d’Alacant quasi dos hores i provoca el desviament de deu vols

La presència d'un dron en els voltants de la pista ha obligat a tancar l'aeroport Alacant-Elx quasi dos hores. Deu vols s'han desviat i no hi ha hagut cancel·lacions.

La gal·la Tornem celebra la recuperació del futbol valencià entre emoció i orgull

La FFCV va celebrar la gal·la 'Tornem!' a Aldaia per a destacar la recuperació del futbol valencià després de la dana. Va haver-hi homenatges, premis i record a Ochotorena.

Un bosc d’acer i veles recorda a les onze víctimes de la DANA a Torrent

L'Ajuntament ha inaugurat un bosc d'acer en la rotonda del Mas del Jutge per a honrar a les onze víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024. Les famílies van encendre ciris i van depositar flors mentres els noms es projecten de nit en el monument.

El futbol valencià celebra la seua recuperació en la gal·la Tornem!

La FFCV va celebrar a Aldaia la gal·la Tornem! per a posar en valor la volta a la normalitat després de la dana, amb reconeixements i un minut de silenci per Ochotorena.

El Congrés inaugura una mostra fotogràfica sobre el ‘després’ de la DANA de València

S'ha inaugurat en el Congrés l'exposició 'Un any de la dana', amb 45 imatges sobre el després de la tragèdia a València. La mostra honra a les víctimes i reconeix el treball dels fotoperiodistes.

Oliver destaca la labor de la Fundació Trinidad Alfonso i de la premsa després de la dana

Miguel Ángel Oliver va entregar un reconeixement a la Fundació Trinidad Alfonso i a la premsa esportiva valenciana pel seu paper en la reconstrucció i en la visibilització de la catàstrofe després de la dana. L'acte es va celebrar en la gala anual de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana.