Sanitat registra 3.193 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

Un total de 3.277.408 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.675.853 persones. Per províncies: 317.079 a Castelló, 960.521 a Alacant i 1.398.253 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.193 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 468.434 persones. Per províncies, 324 a Castelló (48.458 en total); 1.272 a Alacant (167.515 en total); i 1.597 a València (252.459 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 5.728 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 442.322 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 45.889 a Castelló, 158.104 a Alacant i 238.270 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 731 persones ingressades, 113 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 20 en UCI; 196 a la província d’Alacant, 26 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 67 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.502: 813 a la província de Castelló, 2.857 en la d’Alacant i 3.832 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 30.071 casos actius, la qual cosa suposa un 6,27% del total de positius. 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats (tots són d’origen social):

•    Novelda: 28 casos. Origen social
•    La Llosa de Ranes: 10 casos. Origen social
•    Benigànim: 32 casos. Origen social

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.