16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Sanitat registra 3.193 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

Un total de 3.277.408 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.675.853 persones. Per províncies: 317.079 a Castelló, 960.521 a Alacant i 1.398.253 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.193 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 468.434 persones. Per províncies, 324 a Castelló (48.458 en total); 1.272 a Alacant (167.515 en total); i 1.597 a València (252.459 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 5.728 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 442.322 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 45.889 a Castelló, 158.104 a Alacant i 238.270 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 731 persones ingressades, 113 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 20 en UCI; 196 a la província d’Alacant, 26 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 67 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.502: 813 a la província de Castelló, 2.857 en la d’Alacant i 3.832 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 30.071 casos actius, la qual cosa suposa un 6,27% del total de positius. 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats (tots són d’origen social):

•    Novelda: 28 casos. Origen social
•    La Llosa de Ranes: 10 casos. Origen social
•    Benigànim: 32 casos. Origen social

Últimes notícies

El 70% dels valencians comprarà en el Black Friday 2025 amb gasto més contingut per la inflació

Una enquesta de la Unió de Consumidors confirma que el Black Friday 2025 està plenament consolidat en la Comunitat Valenciana, però amb major prudència de gasto per la pujada de preus.

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.

Dilluns amb intervals nuvolosos, pluges febles i ratxes molt fortes de vent en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb nuvolositat variable, possibilitat de pluges febles en el nord de l'interior i ratxes molt fortes de vent en punts de València i Alacant. El dimarts tendirà a buidar amb descens de temperatures.

Avís groc per vents de 70 a 80 km/h a l’interior i litoral de València i Alacant

Aemet decretarà des de les 10 h l'avís groc per vent en interior i litoral de València i Alacant. L'alerta es prolongarà fins a les 21.59 h i la Vega Baixa quedarà fora.