13.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Sanitat registra 3.193 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

Un total de 3.277.408 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.675.853 persones. Per províncies: 317.079 a Castelló, 960.521 a Alacant i 1.398.253 a València. 

 

A més, s’han notificat 3.193 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 468.434 persones. Per províncies, 324 a Castelló (48.458 en total); 1.272 a Alacant (167.515 en total); i 1.597 a València (252.459 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

Des de l’última actualització s’han registrat 5.728 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 442.322 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 45.889 a Castelló, 158.104 a Alacant i 238.270 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 731 persones ingressades, 113 d’elles en l’UCI: 87 a la província de Castelló, 20 en UCI; 196 a la província d’Alacant, 26 d’ells en l’UCI; i 448 a la província de València, 67 d’ells en UCI. 

 

D’altra banda, s’han registrat tres defuncions en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.502: 813 a la província de Castelló, 2.857 en la d’Alacant i 3.832 en la de València.

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 30.071 casos actius, la qual cosa suposa un 6,27% del total de positius. 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats (tots són d’origen social):

•    Novelda: 28 casos. Origen social
•    La Llosa de Ranes: 10 casos. Origen social
•    Benigànim: 32 casos. Origen social

Últimes notícies

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.