La Banda Municipal d’Alacant dedica el primer concert després de la pandèmia a les víctimes del coronavirus

Banda Municipal d'Alacant

Imatge del concert amb totes les distàncies de seguretat | Ajuntament d’Alacant

 

Amb l’aforament pràcticament complet de públic, que ha respectat el distanciament de seguretat pel coronavirus, unes 200 persones han seguit este dijous en la plaça de l’Ajuntament d’Alacant l’homenatge tributat per la Banda Simfònica Municipal als morts per la pandèmia.

 

L’alcalde de la ciutat, Luis Barcala, ha obert l’acte des de l’escenari demanant un minut de silenci en record de les persones mortes i les seues famílies. A continuació, ha destacat que este primer concert de la Banda davant un públic numerós després de quatre mesos d’emergència sanitària tracta «d’inspirar a la ciutat per a eixir de la pandèmia». «Amb esta actuació, la Banda obri una sèrie de concerts per a l’esperança», ha precisat Barcala. «És música dedicada als que s’han quedat en el camí».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

L’alcalde també ha posat en valor el treball de la Banda Municipal en vore’s obligada a portar avant els seus assajos amb distàncies especials contra els contagis, el que ha dificultat la seua labor.

 

L'alcalde fent un homenatge a les víctimes pel coronavirus

L’alcalde Luis Barcala fent un homenatge a les víctimes pel coronavirus | Ajuntament d’Alacant

 

La primera peça ‘La muerte de Ase’

L’alcalde ha estat acompanyat en l’acte pel regidor de Cultura, Antonio Manresa, del departament del que depén la Simfònica Municipal i pels regidors integrants de tots els grups polítics que formen la Corporació alacantina.

 

José Vicente Díaz Alcaina ha dirigit als professors de la Simfònica Municipal, que han obert el concert amb una peça romàntica del compositor noruec Eduard Grieg ‘La muerte de Ase’ i ho han tancat amb un pasdoble de S. Lope.

 

L’actuació s’ha desenvolupat mentres en el balcó de l’Ajuntament seguia desplegat un gran llaç negre, instal·lat pel govern municipal en el mes de de maig, en record dels morts per la pandèmia.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.