Anuncios

Barceló demana «tranquil·litat» davant dels tests d’antígens en farmàcies

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha demanat «tranquil·litat» davant de la realització de proves ràpides d’antígens per al diagnòstic de coronavirus en les oficines de farmàcia i ha advertit del risc de generar una «falsa seguretat» en els ciutadans.

 

Barceló s’ha pronunciat d’eixa forma en una entrevista en À Punt, recollida per Europa Press, en ser preguntada per si existix algun protocol per a receptar esta classe de tests en farmàcies, i pel grau de fiabilitat d’eixos.

 

Sobre este tema, la consellera ha manifestat que des del seu departament estan «alineats» amb el Ministeri de Sanitat i estan estudiant quines accions s’han de dur a terme per a no generar una falsa seguretat en els ciutadans davant de la possibilitat de no saber si han fet el test correctament o si saben interpretar el resultat.

 

Anuncios

«Jo aconsellaria que els tests es dugueren a terme per recomanació mèdica, perquè es tenen símptomes o perquè en el rastreig es detecta si una persona ha estat en contacte amb algun cas positiu», ha afegit. Al seu juí, cal portar «molta cura per a no generar falsa seguretat», ha insistit. «Fer eixe test és una foto fixa d’eixe moment i pot ser que no tinga la fiabilitat suficient i es puga arribar a transmetre el virus», ha dit.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios