El BBVA anuncia un ERO que pot afectar «a la totalitat de la plantilla»

El BBVA ha posat en marxa este dimarts el procés per aplicar un nou Expedient de Regulació d’Ocupació (ERO), que afectarà «a la totalitat de la plantilla», segons han confirmat fonts sindicals a l’ACN. Tot i que encara es desconeix la magnitud de l’expedient –ni l’entitat ni els mateixos sindicats han donat dades-, la retallada afectarà tant els serveis centrals com la xarxa d’oficines.

La primera reunió entre el BBVA i els representants sindicals se celebrarà el pròxim divendres 16 d’abril a Madrid, on està previst que es constituïsca la mesa negociadora. Des de CCOO –el sindicat majoritari a l’entitat- lamenten la decisió del banc i asseguren que treballaran per aconseguir un acord «el menys traumàtic possible».

La mesura arriba el mateix dia que CaixaBank ha començat les reunions amb els sindicats per negociar un ERO després de la fusió amb Bankia, i uns mesos després que el Banco Santander arribés a un acord per acomiadar més de 3.500 empleats a tot l’Estat. Dins el mateix sector, el Sabadell també va signar un acord a principis de desembre amb els seus treballadors, en este cas, per acomiadar 1.800 empleats.

 

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.