Bielsa, Falomir i Soler guanyen les primàries provincials del PSPV

El PSPV-PSOE ha renovat les seues direccions provincials aquest diumenge després que Carlos Fernández Bielsa a Valencia, Samuel Falomir a Castelló i Alejandro Soler a Alacant; s’hagen alçat amb la victòria a les respectives primàries.

A la província de Valencia, Bielsa -alcalde de Mislata- s’ha imposat per una ampla majoria (més del 80% dels vots) a la fins ara líder dels socialistes valencians, Mercedes Caballero.

Més renyides han estat les votacions a les altres províncies valencianes, on Falomir ha guanyat al també actual secretari castellonenc, Ernest Blanch, per pocs vots i Soler ha fet el mateix a Alacant, enfront l’alcalde d’Alcoi Toni Francés.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet anuncia un canvi del temps des del dissabte: pluges i ambient desapacible en la Comunitat Valenciana

Aemet ha anunciat un gir del temps des del dissabte: més núvols, gregal i pluges, sobretot en sud de València i nord d'Alacant. La setmana vinent es preveu ambient desapacible, amb dies més frescos i nits menys fredes.

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.