Arriba el bitllet senzill QR per Metrobus

bitllet senzill QR

bitllet senzill QR

 

La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat va llançar la setmana que ve, concretament el 31 de maig, el bitllet senzill QR per a les línies d’autobús de Metrobus.

“Així, a partir de juny, es podrà adquirir, a través de l’aplicació ‘E-mòbil-ity‘, el bitllet senzill per a qualsevol origen i destí de l’àrea metropolitana de València al mateix cost que en efectiu”, ha anunciat el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi Espanya en la seua visita a Llíria, en què ha estat acompanyat pel director de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), Manuel Martínez.

“A través de l’ús del mòbil, que gaudeix d’una àmplia presència en la major part de la població -ha assegurat Espanya-, facilitem el pagament i acostem als valencians i valencianes una opció de compra més sostenible i segura“.

“En este sentit, la Generalitat continua avançant en la millora de la mobilitat amb projectes com les noves llançadores entre els principals polígons industrials i la ciutat de València; l’augment del nombre de línies que connecten els municipis de l’àrea metropolitana, o la implantació del Bono10, que suposa un estalvi mitjà del 30% per a les persones usuàries”, ha recordat el màxim responsable de Política Territorial.

“Ara -ha continuat el conseller-, fem un pas més i es millora, a més de l’accés, l’accessibilitat al sistema de transport públic, doncs la nova aplicació incorpora la possibilitat d’adquirir els títols mitjançant la veu, un aspecte que facilitarà la compra a les persones amb discapacitat visual o auditiva”.

Transició digital a la mobilitat

 

Amb esta iniciativa, l’ATMV s’adapta a les noves plataformes de pagament i avança en la digitalització del sistema de transport públic, “Una pedra angular per a la seua potenciació” -ha afirmat el conseller-, i s’alinea amb la transició digital, “un dels vectors de transformació de la Unió Europea”, i amb les línies d’actuació de l’Estratègia de Mobilitat del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana.

Durant les primeres setmanes, les persones usuàries del nou sistema hauran de mostrar el bitllet comprat (QR dinàmic) a les i els conductors i, posteriorment, si instal·laran noves validadores que facilitin la lectura d’este i que permeten implantar tant el bitllet senzill com el Bo 10 de Metrobus.

Esta nova forma de pagament s’ha aconseguit amb una col·laboració entre l’ATMV, l’empresa de l’app Passgo, la Universitat Politècnica de València i l’empresa de xarxa de vendes de l’Autoritat, Logista.

Anuncios

Últimes notícies

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.