Bimbo demanda a l’empresa valenciana Dulcesol per la marca ‘Donas’ davant la Unió Europea

 

La multinacional Bimbo ha portat als tribunals de la Unió Europea la seua disputa amb l’empresa valenciana Vicky Foods pel registre per part d’esta de la marca ‘Donas‘ (Dulcesol), usada per a comercialitzar ‘Donuts‘.

 

Tal com publica el diari ‘Expansión’, segons figura en els registres comunitaris, Bimbo ha sol·licitat al Tribunal de Justícia de la Unió Europea que anul·le el permís atorgat per l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea (Euipo) a la companyia valenciana per a poder usar esta denominació.

 

En la resolució de la Euipo, es precisa que els fets es remunten a l’estiu de 2018, quan l’empresa valenciana va demanar el registre de la marca ‘Donas Dulcesol‘. Els responsables de Bimbo -que en 2016 van adquirir Panrico- es van oposar i van al·legar que la marca ‘Donas‘ és de la seua propietat des que fora registrada en Espanya en 1966, perquè els ‘donuts’ es comercialitzen baix eixa denominació en altres països.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda actualitzarà prompte Renda Web amb les noves deduccions valencianes

Les deduccions per salut, esport i formació musical encara no es poden aplicar i l’Agència Tributària recomana esperar abans de presentar la declaració

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.