Bimbo demanda a l’empresa valenciana Dulcesol per la marca ‘Donas’ davant la Unió Europea

 

La multinacional Bimbo ha portat als tribunals de la Unió Europea la seua disputa amb l’empresa valenciana Vicky Foods pel registre per part d’esta de la marca ‘Donas‘ (Dulcesol), usada per a comercialitzar ‘Donuts‘.

 

Tal com publica el diari ‘Expansión’, segons figura en els registres comunitaris, Bimbo ha sol·licitat al Tribunal de Justícia de la Unió Europea que anul·le el permís atorgat per l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea (Euipo) a la companyia valenciana per a poder usar esta denominació.

 

En la resolució de la Euipo, es precisa que els fets es remunten a l’estiu de 2018, quan l’empresa valenciana va demanar el registre de la marca ‘Donas Dulcesol‘. Els responsables de Bimbo -que en 2016 van adquirir Panrico- es van oposar i van al·legar que la marca ‘Donas‘ és de la seua propietat des que fora registrada en Espanya en 1966, perquè els ‘donuts’ es comercialitzen baix eixa denominació en altres països.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.