Bimbo demanda a l’empresa valenciana Dulcesol per la marca ‘Donas’ davant la Unió Europea

 

La multinacional Bimbo ha portat als tribunals de la Unió Europea la seua disputa amb l’empresa valenciana Vicky Foods pel registre per part d’esta de la marca ‘Donas‘ (Dulcesol), usada per a comercialitzar ‘Donuts‘.

 

Tal com publica el diari ‘Expansión’, segons figura en els registres comunitaris, Bimbo ha sol·licitat al Tribunal de Justícia de la Unió Europea que anul·le el permís atorgat per l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea (Euipo) a la companyia valenciana per a poder usar esta denominació.

 

En la resolució de la Euipo, es precisa que els fets es remunten a l’estiu de 2018, quan l’empresa valenciana va demanar el registre de la marca ‘Donas Dulcesol‘. Els responsables de Bimbo -que en 2016 van adquirir Panrico- es van oposar i van al·legar que la marca ‘Donas‘ és de la seua propietat des que fora registrada en Espanya en 1966, perquè els ‘donuts’ es comercialitzen baix eixa denominació en altres països.

 

 

Últimes notícies

Una dona i un home detinguts per una trama d’estafes amb falsos lloguers de vivendes en internet

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 25 anys i un home de 39 anys per una presumpta trama d’estafes amb anuncis falsos de lloguer de vivendes en internet, amb almenys setze casos consumats i un perjudici superior als 20.000 euros en diverses ciutats, entre elles València.

Román i Nek Romero tallen oreja en l’inici de la Fira de Juliol de València

Els toreros valencians Román i Nek Romero han tallat una oreja cadascun en la primera corrida mixta de la Fira de Juliol de València, mentre que la novillera Olga Casado ha quedat inèdita amb un lot dèbil.

Desmantellen tres plantacions de marihuana a Aldaia i rescaten 30 animals maltractats

La Policia Nacional ha desmantellat tres plantacions de marihuana al barri del Cayo d'Aldaia i ha rescatat 30 animals maltractats, amb cinc persones detingudes per delictes contra la salut pública, frau elèctric i maltractament animal.

Catarroja inicia dilluns la segona fase del clavegueram finançada amb fons estatals

Catarroja posarà en marxa dilluns 20 de juliol la segona fase de les obres de recuperació del clavegueram, valorades en 5,8 milions i finançades pel Ministeri per a la Transició Ecològica. El municipi gestiona en total 249,2 milions en projectes de reconstrucció després de la dana.

Villena i Pinoso arriben als 40 graus i les capitals es queden per damunt dels 32

Villena i Pinoso han superat este dijous els 40 graus en una jornada d’avís taronja per calor, mentre que València, Alacant i Castelló han registrat màximes entre 32 i 35 graus.

L’augment de finançament en dependència crearà 12.700 llocs de faena a la Comunitat Valenciana

L’increment de 535 milions d’euros en el finançament estatal de la dependència a la Comunitat Valenciana fins a 2027 permetrà arribar a 61.700 beneficiaris, reduir les llistes d’espera i crear 12.704 llocs de faena.

Cap de setmana amb tempestes i granís a l’interior i temperatures màximes canviants

L’últim tram de la setmana arribarà amb risc de tronades i granís a l’interior, pols en suspensió i màximes que baixaran dissabte i tornaran a pujar diumenge, després d’un divendres molt calorós a zones de València i Alacant.

Seixanta detinguts per una trama que falsificava documents per a contractar migrants a Orihuela

La Policia Nacional ha detingut 60 persones a Orihuela i altres punts de la Vega Baja i Múrcia per una trama que falsificava documents de sol·licitud d’asil per a permetre la contractació de migrants en situació irregular.