Bioparc València crea una tarifa especial de Falles des del 16 al 19 de març

 

«Estem immersos en la setmana fallera, amb vacacions per als estudiants i temps lliure per a dedicar a l’oci. En les circumstàncies excepcionals d’enguany a on ha de prevaldre la salut i seguretat, BIOPARC vol proposar l’experiència d’acostar-se a la naturalesa. I, en esta ocasió, perquè es disfrute tant al parc, a l’aire lliure, com des de qualsevol lloc, a través dels dispositius mòbils», anuncia Bioparc València.

 

Perquè els més xicotets puguen entretindre’s amb alguns dels seus animals favorits, des de BIOPARC s’ha preparat un recurs lúdic per a conéixer millor la biodiversitat. Amb el joc virtual ‘Crea la teua falla BIOPARC‘ podran divertir-se creant els seus monuments fallers, al mateix temps que afavorixen la conscienciació sobre la necessitat de protegir el medi ambient.

 

A través d’una senzilla aplicació, podran fer totes les composicions que vulguen triant un fons, a manera de llenç, sobre el que col·locar al seu antull animals i motius naturals, a demés d’escriure, dibuixar i acolorir. Podran triar entre tres fotografies reals del parc, de la sabana en l’estació seca i en la humida i el bosc de baobabs. Posteriorment han d’anar afegint vegetació i animals entre els que trobem girafes, zebres, ximpanzés, lèmurs, suricates, cocodrils, serps, etc.

 

Com totes les falles, també podran incloure «frases» per a anar creant una història i, finalment, la ‘cremà’ de la falla no sense abans pujar el volum del dispositiu per a escoltar una típica mascletà. Pot fer-se tantes voltes com es desitge i si s’imprimixen en manera pantalla o en paper poden compartir-se o fer concursos amb la família o amics. 

 

Oferta especial del 16 al 19 de març

I perquè eixos dies tots puguem sentir-nos com a xiquets, BIOPARC oferix del 16 al 19 de març entrades a preu infantil, de 18 euros. Una promoció limitada i exclusivament en línia que, amb el codi BIOFALLAS21, ens dona accés a la compra d’entrades a eixe preu especial.

 

Una oportunitat de descobrir l’oci amb causa que ens permet conéixer a les noves cries, contemplar escenes entranyables amb les famílies de goril·les i ximpanzés o simplement fer una passejada a l’aire lliure per a acostar-nos a la naturalesa salvatge dins de la ciutat.

 

BIOPARC continua incrementant l’oferta de servicis perquè l’experiència de la visita siga excel·lent. L’exhibició educativa ‘El Cicle de la vida’ oferix dos sessions diàries i els restaurants i cafeteries, afigen a les àmplies terrasses l’obertura dels espais interiors. Tot això amb la implementació de les mesures de salut i seguretat establides a cada moment per les autoritats el que ens permet disfrutar d’una jornada completa d’immersió en la naturalesa més amenaçada.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.