Bioparc València crea una tarifa especial de Falles des del 16 al 19 de març

 

«Estem immersos en la setmana fallera, amb vacacions per als estudiants i temps lliure per a dedicar a l’oci. En les circumstàncies excepcionals d’enguany a on ha de prevaldre la salut i seguretat, BIOPARC vol proposar l’experiència d’acostar-se a la naturalesa. I, en esta ocasió, perquè es disfrute tant al parc, a l’aire lliure, com des de qualsevol lloc, a través dels dispositius mòbils», anuncia Bioparc València.

 

Perquè els més xicotets puguen entretindre’s amb alguns dels seus animals favorits, des de BIOPARC s’ha preparat un recurs lúdic per a conéixer millor la biodiversitat. Amb el joc virtual ‘Crea la teua falla BIOPARC‘ podran divertir-se creant els seus monuments fallers, al mateix temps que afavorixen la conscienciació sobre la necessitat de protegir el medi ambient.

 

A través d’una senzilla aplicació, podran fer totes les composicions que vulguen triant un fons, a manera de llenç, sobre el que col·locar al seu antull animals i motius naturals, a demés d’escriure, dibuixar i acolorir. Podran triar entre tres fotografies reals del parc, de la sabana en l’estació seca i en la humida i el bosc de baobabs. Posteriorment han d’anar afegint vegetació i animals entre els que trobem girafes, zebres, ximpanzés, lèmurs, suricates, cocodrils, serps, etc.

 

Com totes les falles, també podran incloure «frases» per a anar creant una història i, finalment, la ‘cremà’ de la falla no sense abans pujar el volum del dispositiu per a escoltar una típica mascletà. Pot fer-se tantes voltes com es desitge i si s’imprimixen en manera pantalla o en paper poden compartir-se o fer concursos amb la família o amics. 

 

Oferta especial del 16 al 19 de març

I perquè eixos dies tots puguem sentir-nos com a xiquets, BIOPARC oferix del 16 al 19 de març entrades a preu infantil, de 18 euros. Una promoció limitada i exclusivament en línia que, amb el codi BIOFALLAS21, ens dona accés a la compra d’entrades a eixe preu especial.

 

Una oportunitat de descobrir l’oci amb causa que ens permet conéixer a les noves cries, contemplar escenes entranyables amb les famílies de goril·les i ximpanzés o simplement fer una passejada a l’aire lliure per a acostar-nos a la naturalesa salvatge dins de la ciutat.

 

BIOPARC continua incrementant l’oferta de servicis perquè l’experiència de la visita siga excel·lent. L’exhibició educativa ‘El Cicle de la vida’ oferix dos sessions diàries i els restaurants i cafeteries, afigen a les àmplies terrasses l’obertura dels espais interiors. Tot això amb la implementació de les mesures de salut i seguretat establides a cada moment per les autoritats el que ens permet disfrutar d’una jornada completa d’immersió en la naturalesa més amenaçada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.