Bioparc València crea una tarifa especial de Falles des del 16 al 19 de març

 

«Estem immersos en la setmana fallera, amb vacacions per als estudiants i temps lliure per a dedicar a l’oci. En les circumstàncies excepcionals d’enguany a on ha de prevaldre la salut i seguretat, BIOPARC vol proposar l’experiència d’acostar-se a la naturalesa. I, en esta ocasió, perquè es disfrute tant al parc, a l’aire lliure, com des de qualsevol lloc, a través dels dispositius mòbils», anuncia Bioparc València.

 

Perquè els més xicotets puguen entretindre’s amb alguns dels seus animals favorits, des de BIOPARC s’ha preparat un recurs lúdic per a conéixer millor la biodiversitat. Amb el joc virtual ‘Crea la teua falla BIOPARC‘ podran divertir-se creant els seus monuments fallers, al mateix temps que afavorixen la conscienciació sobre la necessitat de protegir el medi ambient.

 

A través d’una senzilla aplicació, podran fer totes les composicions que vulguen triant un fons, a manera de llenç, sobre el que col·locar al seu antull animals i motius naturals, a demés d’escriure, dibuixar i acolorir. Podran triar entre tres fotografies reals del parc, de la sabana en l’estació seca i en la humida i el bosc de baobabs. Posteriorment han d’anar afegint vegetació i animals entre els que trobem girafes, zebres, ximpanzés, lèmurs, suricates, cocodrils, serps, etc.

 

Com totes les falles, també podran incloure «frases» per a anar creant una història i, finalment, la ‘cremà’ de la falla no sense abans pujar el volum del dispositiu per a escoltar una típica mascletà. Pot fer-se tantes voltes com es desitge i si s’imprimixen en manera pantalla o en paper poden compartir-se o fer concursos amb la família o amics. 

 

Oferta especial del 16 al 19 de març

I perquè eixos dies tots puguem sentir-nos com a xiquets, BIOPARC oferix del 16 al 19 de març entrades a preu infantil, de 18 euros. Una promoció limitada i exclusivament en línia que, amb el codi BIOFALLAS21, ens dona accés a la compra d’entrades a eixe preu especial.

 

Una oportunitat de descobrir l’oci amb causa que ens permet conéixer a les noves cries, contemplar escenes entranyables amb les famílies de goril·les i ximpanzés o simplement fer una passejada a l’aire lliure per a acostar-nos a la naturalesa salvatge dins de la ciutat.

 

BIOPARC continua incrementant l’oferta de servicis perquè l’experiència de la visita siga excel·lent. L’exhibició educativa ‘El Cicle de la vida’ oferix dos sessions diàries i els restaurants i cafeteries, afigen a les àmplies terrasses l’obertura dels espais interiors. Tot això amb la implementació de les mesures de salut i seguretat establides a cada moment per les autoritats el que ens permet disfrutar d’una jornada completa d’immersió en la naturalesa més amenaçada.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.