Bioparc València crea una tarifa especial de Falles des del 16 al 19 de març

Ejemplo de shortcode con estilo
  «Estem immersos en la setmana fallera, amb vacacions per als estudiants i temps lliure per a dedicar a l’oci. En les circumstàncies excepcionals d’enguany a on ha de prevaldre la salut i seguretat, BIOPARC vol proposar l’experiència d’acostar-se a la naturalesa. I, en esta ocasió, perquè es disfrute tant al parc, a l’aire lliure, com […]

 

«Estem immersos en la setmana fallera, amb vacacions per als estudiants i temps lliure per a dedicar a l’oci. En les circumstàncies excepcionals d’enguany a on ha de prevaldre la salut i seguretat, BIOPARC vol proposar l’experiència d’acostar-se a la naturalesa. I, en esta ocasió, perquè es disfrute tant al parc, a l’aire lliure, com des de qualsevol lloc, a través dels dispositius mòbils», anuncia Bioparc València.

 

Perquè els més xicotets puguen entretindre’s amb alguns dels seus animals favorits, des de BIOPARC s’ha preparat un recurs lúdic per a conéixer millor la biodiversitat. Amb el joc virtual ‘Crea la teua falla BIOPARC‘ podran divertir-se creant els seus monuments fallers, al mateix temps que afavorixen la conscienciació sobre la necessitat de protegir el medi ambient.

 

A través d’una senzilla aplicació, podran fer totes les composicions que vulguen triant un fons, a manera de llenç, sobre el que col·locar al seu antull animals i motius naturals, a demés d’escriure, dibuixar i acolorir. Podran triar entre tres fotografies reals del parc, de la sabana en l’estació seca i en la humida i el bosc de baobabs. Posteriorment han d’anar afegint vegetació i animals entre els que trobem girafes, zebres, ximpanzés, lèmurs, suricates, cocodrils, serps, etc.

 

Com totes les falles, també podran incloure «frases» per a anar creant una història i, finalment, la ‘cremà’ de la falla no sense abans pujar el volum del dispositiu per a escoltar una típica mascletà. Pot fer-se tantes voltes com es desitge i si s’imprimixen en manera pantalla o en paper poden compartir-se o fer concursos amb la família o amics. 

 

Oferta especial del 16 al 19 de març

I perquè eixos dies tots puguem sentir-nos com a xiquets, BIOPARC oferix del 16 al 19 de març entrades a preu infantil, de 18 euros. Una promoció limitada i exclusivament en línia que, amb el codi BIOFALLAS21, ens dona accés a la compra d’entrades a eixe preu especial.

 

Una oportunitat de descobrir l’oci amb causa que ens permet conéixer a les noves cries, contemplar escenes entranyables amb les famílies de goril·les i ximpanzés o simplement fer una passejada a l’aire lliure per a acostar-nos a la naturalesa salvatge dins de la ciutat.

 

BIOPARC continua incrementant l’oferta de servicis perquè l’experiència de la visita siga excel·lent. L’exhibició educativa ‘El Cicle de la vida’ oferix dos sessions diàries i els restaurants i cafeteries, afigen a les àmplies terrasses l’obertura dels espais interiors. Tot això amb la implementació de les mesures de salut i seguretat establides a cada moment per les autoritats el que ens permet disfrutar d’una jornada completa d’immersió en la naturalesa més amenaçada.

Últimes notícies

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.

Villarreal C i Levante B s’escapen en la Tercera Federació

El Villarreal C conserva el lideratge del grup sisé, amb quatre punts d’avantatge sobre l’Atlético Levante després de la huitena jornada.

L’Elx encadena tres jornades sense encaixar gols en Primera

L’Elx ha encadenat tres partits de Primera sense rebre gols, una ratxa que no aconseguia des de les primeres jornades de la temporada 2020-21.